2023-07-05, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vet någon vem detta monster är? https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/

Den djäkeln hade jag glömt bort.

Namnet är Tom , kör eller körde Ford Focus
Bor i Kalmarområdet ?
Har / Hade sambo

Avseende att hitta olika konfrontationer på Dumpen.se så har det fungerat finfint med Google för mig

Exempel Dumpen gädda 197
Och vips så kommer man rätt.
För ja, sidan i sig lämnar ju en del att önska.
Citera
2023-07-05, 07:44
Avslutad
Citat:
Vet någon vem detta monster är? https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/

I den miljön han ville träffas med sin aggressiva personlighet där han gick till attack och slipad som få att bara så där hala upp en nödlögn ur bakfickan så tänker jag på ett nedgrävt offer.
Tänk om den lilla treåringen, som i chatten kallas "knullbarnet", varit på riktigt och hade protesterat mot vad det utsatts för?
Det såg ut som mitten i handlingen på en skräckfilm.
Ja, hela chatten utgör ett skräckmanus.

När han inte skickade bilder för att demonstrera vad han kallade ”peddokuken” så skickade han videos på barn som blir fastbunden och torterade och har spridit stora mängder övergreppsmaterial och erkänt övergrepp mot ett barn
Citera
2023-07-05, 11:04
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Detta är en gädda som jag verkligen önskar allt jävla ont som finns! Men det har varit extremt tyst om honom. Med tanke på hans extremt sjuka chattloggar så borde hans omgivning avsky denna man alldeles särskilt mycket🤬
Citera
2023-07-05, 11:21
Medlem
Sommargays avatar
Vissefjärdamannen/mellanhanden har numera samma förnamn som hockeymålvakten Hasek fast med sista bokstaven ett C istället för K.
Citera
2023-07-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Artikeln finns inte kvar på dumpen? #237.
Moderatgäddan tippar jag på.

Ja precis, Moderatgäddan
Citera
2023-07-05, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milkysky
Ja precis, Moderatgäddan

Vad är det som inte finns kvar. Om ni menar #237 så finns den kvar
Citera
2023-07-05, 13:41
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkysky
Angående gädda #237:

Gick i skola med han under hela låg, mellan &
högstadie. Inte samma klass på gymnasiet.

Hans familj har alltid utgett sig för att va av de finare slaget. Mycket yta.. hur de varit innanför de dörrarna undrar man ju nu..

Är ganska tyst i staden om de som skett konstigt nog..

De las upp inlägg på ”du vet du är från Värnamo..” sidan på Facebook flera gånger men moderatorn där tog bort det gång på gång…

Finns det något möjligt släktskap med fd statsministern Fredrik Reinfeldt? (för människan är onekligen något lik honom till utseendet samt att bägge då är/var moderater)
Citera
2023-07-05, 14:12
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Finns det något möjligt släktskap med fd statsministern Fredrik Reinfeldt? (för människan är onekligen något lik honom till utseendet samt att bägge då är/var moderater)

Jo det är ett välkänt faktum att alla moderater är släkt med varandra eller hur menar du?🤔🙃
Citera
2023-07-05, 14:29
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Jo det är ett välkänt faktum att alla moderater är släkt med varandra eller hur menar du?🤔🙃

Ok. Vi har en snubbe som går in i tråden och säger sej känna till den här gäddan och hans familj. Jag frågar den snubben om det finns något möjligt släktskap med en mycket känd politiker pga utseendet är snarlikt. Bägge råkar också vara moderater. Jag har dock inte påstått eller antytt att alla moderater är släkt med varandra. Varför skulle jag göra det. Ett eventuellt släktskap kan finnas pga primärt 1) utseendet - sekundärt 2) är moderat och kommer från "en fin familj" (vilket F Reinfeldt också gör och vilket inte är ovanligt för moderater). Dessa två faktorer ledde alltså till min fråga. Sverige är dessutom ett litet land. Möjligen känner du till tex vilken ökänd mördare som Sune Mangs är släkt med.

Ska du ha mitt svar i PDF-format också?! Studera och analysera över natten typ.
Senast redigerad av JohnnySamhall 2023-07-05 kl. 14:48.
Citera
2023-07-05, 15:37
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ok. Vi har en snubbe som går in i tråden och säger sej känna till den här gäddan och hans familj. Jag frågar den snubben om det finns något möjligt släktskap med en mycket känd politiker pga utseendet är snarlikt. Bägge råkar också vara moderater. Jag har dock inte påstått eller antytt att alla moderater är släkt med varandra. Varför skulle jag göra det. Ett eventuellt släktskap kan finnas pga primärt 1) utseendet - sekundärt 2) är moderat och kommer från "en fin familj" (vilket F Reinfeldt också gör och vilket inte är ovanligt för moderater). Dessa två faktorer ledde alltså till min fråga. Sverige är dessutom ett litet land. Möjligen känner du till tex vilken ökänd mördare som Sune Mangs är släkt med.

Bara en skrattretande tunn soppa du bygger dina hypoteser på. Att båda är moderater och att de skulle vara lika?! Ser ingen likhet mer än att bägge är tunnhåriga. I likhet med ett par miljoner andra svenskar.

”Fin familj”? Han heter Tedh med H på slutet. Nuff said.😂
Citera
2023-07-05, 16:29
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Du kan ju kika i tråden också eftersom just den frågan redan har ställts ca 431 ggr.
Citera
2023-07-05, 16:34
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Du kan ju kika i tråden också eftersom just den frågan redan har ställts ca 431 ggr.

Jag vet att jag ställt frågan en gång tidigare om någon tyckte det var likt Reinfeldt. Har hyfsad koll annars så har väl missat dessa "431 gånger".

Jävla troglodyt-attityd man får i denna tråd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in