2023-07-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har inte hittat honom på Facebook men enligt Dumpen så hörde polisen av sig dagen efter så de kanske fick mer info och har lite mer koll?

Förhoppningsvis!

Sök på hans två förnamn så kommer han upp på Facebook. Står mer i andra tråden om den gamla våldtäkten (som Raymond-Chow länkade till): (FB) Vad är detta för en fikus då? (En 17-åring som våldtar och rånar en man)

Han verkar ha haft ett annat efternamn tidigare, så minst två namnbyten redan…
Citera
2023-07-04, 20:34
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
https://www.youtube.com/watch?v=5P9YrbT730I
Vilken gädda är det?
Citat:
Ursprungligen postat av A.Timell
Undrar om inte Sara har blivit lite fuktig i trosan efter 2 års chattande med denna adonis som #248 är
Sen tittar man på din profilbild.
Citera
2023-07-04, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Vilken gädda är det?

Det jag inte fattar är att visst gör Dumpen ett bra jobb men ibland är dom lite väl ihärdiga. Om gäddan tvekar efter att fått veta åldern, då ligger dom på som fan.
Den här gäddan försökte dom träffa en gång först men då dök han inte upp. Då jobbar man hårdare för att få honom i nätet
Senast redigerad av Goldentie 2023-07-04 kl. 20:41.
Citera
2023-07-04, 20:57
Medlem
Conjurings avatar
Citat:

Det jag inte fattar är att visst gör Dumpen ett bra jobb men ibland är dom lite väl ihärdiga. Om gäddan tvekar efter att fått veta åldern, då ligger dom på som fan.
Den här gäddan försökte dom träffa en gång först men då dök han inte upp. Då jobbar man hårdare för att få honom i nätet
Det var inte så farligt som jag föreställde mig.

”Det ska finnas en till som ska ha hänt tidigare.”
Går inte bra honom!
Citera
2023-07-04, 21:12
Avslutad
Citat:
Det var inte så farligt som jag föreställde mig.

”Det ska finnas en till som ska ha hänt tidigare.”
Går inte bra honom!

Han fortsätter ju att ragga småtjejer, skiter i allt och planerar stämma dumpen för förtal

sen underlättar det inte att han hänger med en fullblodspsykopat som påstår att Jocke Lundell är hans pappa, och att han själv är pappa till Lundells barn och för att göra det ännu värre så skall han (enligt honom själv) ha gjort Lundells dotter gravid. Båda grabbarna är så äckliga
Citera
2023-07-04, 21:17
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Han fortsätter ju att ragga småtjejer, skiter i allt och planerar stämma dumpen för förtal

sen underlättar det inte att han hänger med en fullblodspsykopat som påstår att Jocke Lundell är hans pappa, och att han själv är pappa till Lundells barn och för att göra det ännu värre så skall han (enligt honom själv) ha gjort Lundells dotter gravid. Båda grabbarna är så äckliga
Fy fan…
Det är lite som att han ber om att få dö. Frågan är när det inträffar.

Detta styrker ännu mer att pedofili är obotligt.

Att stämma dumpen är bara tomma ord!
Citera
2023-07-04, 23:18
Medlem
Angående gädda #237:

Gick i skola med han under hela låg, mellan &
högstadie. Inte samma klass på gymnasiet.

Hans familj har alltid utgett sig för att va av de finare slaget. Mycket yta.. hur de varit innanför de dörrarna undrar man ju nu..

Är ganska tyst i staden om de som skett konstigt nog..

De las upp inlägg på ”du vet du är från Värnamo..” sidan på Facebook flera gånger men moderatorn där tog bort det gång på gång…
Citera
2023-07-04, 23:41
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, det blir faktiskt Dumpen som groomar gäddorna. Knappast att en tonåring orkat hålla på så IRL. Inte jag heller. Folk som drar sig ur träffar är väl inget folk vanligtvis ligger på och börjar tjata på, utan man blir less, sårad och söker sig till nån som verkar mer intresserad.
Tekniskt sätt är det ett barn.
Ett barn alltså. Fortfarande ett barn.
Om en 14-åring vill ha sexuellt umgänge med dig som är vuxen.
Vad svarar du då? Jag vill, men det är olagligt?
Citera
2023-07-04, 23:46
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkysky
Angående gädda #237:

Gick i skola med han under hela låg, mellan &
högstadie. Inte samma klass på gymnasiet.

Hans familj har alltid utgett sig för att va av de finare slaget. Mycket yta.. hur de varit innanför de dörrarna undrar man ju nu..

Är ganska tyst i staden om de som skett konstigt nog..

De las upp inlägg på ”du vet du är från Värnamo..” sidan på Facebook flera gånger men moderatorn där tog bort det gång på gång…
Artikeln finns inte kvar på dumpen? #237.
Moderatgäddan tippar jag på.
Citera
2023-07-04, 23:53
Medlem
Citat:
https://dumpen.se/2023/06/14/politiker-tranare-och-gadda-i-ett-napp-237-varnamo/
Citera
2023-07-05, 01:47
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Jo men deras indexering har aldrig fungerat, bläddrar man sida för sida så hoppas det över random nummer hela tiden…
Citera
2023-07-05, 06:30
Medlem
Lala.s avatar
Vet någon vem detta monster är? https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in