2023-07-05, 16:43
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Bara en skrattretande tunn soppa du bygger dina hypoteser på. Att båda är moderater och att de skulle vara lika?! Ser ingen likhet mer än att bägge är tunnhåriga. I likhet med ett par miljoner andra svenskar.

”Fin familj”? Han heter Tedh med H på slutet. Nuff said.😂

Det kostar ju å andra sidan inget att fråga en person detta som påstår sej ha gått på samma skola som honom... lite grävande är det väl värt kan jag tycka. Jag antar att du vet om att man kan vara släkt trots olika efternamn........

Angående likheten så får väl majoriteten avgöra den saken.
Citera
2023-07-05, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Det kostar ju å andra sidan inget att fråga en person detta som påstår sej ha gått på samma skola som honom... lite grävande är det väl värt kan jag tycka. Jag antar att du vet om att man kan vara släkt trots olika efternamn........

Angående likheten så får väl majoriteten avgöra den saken.

Bara för att man gått på samma skola betyder det inte att man vet vad folk har för släkt
Citera
2023-07-05, 17:19
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bara för att man gått på samma skola betyder det inte att man vet vad folk har för släkt

Men herrejävlar. Är det någon som kan gräva i sådant så är det ju en person som gått på samma skola. Folk känner folk som känner folk.

Börjar ångra att jag skrev här inne...
Citera
2023-07-05, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Men herrejävlar. Är det någon som kan gräva i sådant så är det ju en person som gått på samma skola. Folk känner folk som känner folk.

Börjar ångra att jag skrev här inne...

Säger mer om dig än om folk generellt. Hoppas du inte är min granne
Citera
2023-07-05, 18:12
Medlem
Leibachs avatar
Är #248 ID:ad ännu? Tycker att han känns "känd", men kanske bara ett typiskt utseende bland lite finare gubbar det där toffsuggla i golfkläder-stuket.

https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/
Citera
2023-07-05, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Är #248 ID:ad ännu? Tycker att han känns "känd", men kanske bara ett typiskt utseende bland lite finare gubbar det där toffsuggla i golfkläder-stuket.

Om inte google bildsök var så jävla fuckedup så hade man kunna söka där. Så fort någon har glasögon får man bara svar på olika glasögonbågar
Citera
2023-07-05, 18:35
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Om inte google bildsök var så jävla fuckedup så hade man kunna söka där. Så fort någon har glasögon får man bara svar på olika glasögonbågar

Ok, svårt då. Tycker man sett honom, typ högt uppsatt inom idrott, politik eller företagsvärlden. Men då borde han vara identifierad redan, tycker man...
Citera
2023-07-05, 18:47
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Citat:

Fast den gubben blev identifierad direkt och det finns både rebusar och ledtråd till fastighetsinnehav i tråden. Tog typ 5 minuter från konfrontation.
Citera
2023-07-05, 21:32
Medlem
Undrar när vi får en "Twitter-gäddan"?
Citera
2023-07-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Apropå vad? Spill the beans!
Citera
2023-07-05, 22:38
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Apropå vad? Spill the beans!

Apropå två Tik-tok-gäddor i närtid, månne?
Citera
2023-07-06, 02:58
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
@AnnieeL89 är värd att ta en närmare titt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in