2023-06-21, 15:20
Medlem
frank_pes avatar
Fick leverans idag till min postbox av Early Bird utan problem, beställde den 10:e så ganska snabb leverans ...Det jag fick har hyfsad kvalité för sitt låga pris
Citera
2023-06-25, 01:19
Medlem
Sababas avatar
Provade en liten beställning. Väldigt låga priser. Testar ett skärp. 60kr läderimitation med rätt snyggt spänne.
Citera
2023-06-25, 22:10
Medlem
Fick mitt paket efter ca 10 dagar, inga extra avgifter. Kvalitetsmässigt var det lika dåligt som förväntat.
Citera
2023-06-25, 23:34
Medlem
swebarbs avatar
Har också lagt en liten testbeställning för 113kr 4 varor blev det, återkommer när jag får det, valde klarna som betalalternativ så kommer det inget behöver jag inte betala så rätt smidigt om det fungerar utan extra avgifter.
Citera
2023-06-28, 15:02
Medlem
Awendelas avatar
Kom med Citymail efter 5 arbetsdagar så helt okej på speed.
Frågan är fortfarande hur dyrt det blir när öppningserbjudandena är slut och när fri frakt är över.
Jag har sett att alla superbilliga har begränsat utbud och när det tar slut går priset upp 20-30% direkt.

Kvalitet är standard Kina liknande Aliexpress.
Om man orkar vänta en månad så tror jag Aliexpress fortfarande kommer vara billigast.
Men vill man ha leverans på 1 vecka så kan Temu funka om de inte höjer priserna mer.
Citera
2023-06-30, 09:14
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awendela
Kom med Citymail efter 5 arbetsdagar så helt okej på speed.
Frågan är fortfarande hur dyrt det blir när öppningserbjudandena är slut och när fri frakt är över.
Jag har sett att alla superbilliga har begränsat utbud och när det tar slut går priset upp 20-30% direkt.

Kvalitet är standard Kina liknande Aliexpress.
Om man orkar vänta en månad så tror jag Aliexpress fortfarande kommer vara billigast.
Men vill man ha leverans på 1 vecka så kan Temu funka om de inte höjer priserna mer.

Intressant det var ju väldigt snabbt du fick din beställning. Jag gissar också dom kör en sån kampanj nu för att locka, har svårt att se dom kan hålla såna priser i längden så blir det dyrare sen så nöjer jag mig med 1 beställning isf.. Mest nyfiken hur ett par lenovo onear hörlurar kommer prestera för 22kr
Citera
2023-07-03, 16:26
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Vad fan är det för fel med söktjänsten på sidan? Jag sökte efter "Zeblaze" och fick bara upp en massa kläder.

Zeblaze är en tillverkare av smartklockor och det finns sådana i arean "Wearable Technology".
Citera
2023-07-04, 13:40
Medlem
Frog99s avatar
Någon som vet hur man lägger varor i favoriter? Om det nu finns sådan möjlighet

Ser bara hur man kan följa säljare, spara bilden eller lägga i varukorgen 😶
Någon som kan vara behjälplig? 😃
Citera
2023-07-04, 16:58
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frog99
Någon som vet hur man lägger varor i favoriter? Om det nu finns sådan möjlighet

Ser bara hur man kan följa säljare, spara bilden eller lägga i varukorgen 😶
Någon som kan vara behjälplig? 😃

Gå in på själva artikeln, sen klicka i hjärtikonen som finns där.
Citera
2023-07-04, 23:46
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Provade en liten beställning. Väldigt låga priser. Testar ett skärp. 60kr läderimitation med rätt snyggt spänne.

Även jag beställde ett skärp och lite annat krimskrams, smidigt att kunna betala med klarna. Hittade även ett par trådlösa Lenovo hörlurar som fått bra review på Youtube för hundra spänn.
Citera
2023-07-05, 00:34
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Även jag beställde ett skärp och lite annat krimskrams, smidigt att kunna betala med klarna. Hittade även ett par trådlösa Lenovo hörlurar som fått bra review på Youtube för hundra spänn.

Vilken modell köpte du? Jag har köpt ett par Lenovo GM2 Pro som låter bra , lång batteritid, samt väldigt stabil uppkoppling utan störningar.
Citera
2023-07-05, 08:11
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
Vilken modell köpte du? Jag har köpt ett par Lenovo GM2 Pro som låter bra , lång batteritid, samt väldigt stabil uppkoppling utan störningar.

Först beställde jag lp40 men sen råkade jag se på Youtube att det fanns lp40 pro som är 10kr dyrare (och har betydligt bättre ljud) så jag avbeställde lp40 och körde på PRO modellen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in