2023-05-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Nu ska hon ”go grey” - låter det grå håret växa ut!!

https://www.expressen.se/tv/noje/lackbergs-harforandring-trivs-valdigt-bra/

Jag älskar framgångsrika kvinnor som Läckberg. Men ingen av alla stryk-medhårs-fans vågar säga sanningen. Hennes gråa hår klär henne verkligen inte. Tippar att hon snart är brunett igen.
Citera
2023-05-30, 09:52
Medlem
Träffar hon aldrig sin mamma nu för tiden? Ser inte att hon följer henne längre på Insta och inte ett ord om henne på Mors dag. De umgicks ju mycket tidigare.
Citera
2023-06-25, 20:21
Medlem
Camilla Läckberg verkar ju vara fet som ett kylskåp nu. Någon som vet något mer om det? Eller har komprometterande bilder?
Citera
2023-07-02, 13:38
Medlem
Det skulle räcka med 1timmes promenad per dag för henne....för att bli smal .inte ens det orkar hon..bara en massa gnäll
Citera
2023-07-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Fetma smittar av sig, han är medberoende i tjockisbranschen samma som alkisrelationer. Enda som får honom att stanna med flodhästen är att hon slänger åt honom en slant då och då

Märkligt att det ens blir nån mat över till killen när gluffa vräker i sig rubb som stubb
Nu får ni fan ge er, hon har fött fyra barn, hade jag ens varit i närheten av hennes fin kropp hade jag varit glad, är mamma till 2 barn, hon är klipsk, framgångsrik, de föder väl mycket avundsjuka. Har lyssnat på henne idag, sååå mänsklig o bra. Jag ÄLSKAR dig Camilla
Citera
2023-07-02, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hur mycket väger flodhästen nu? Vad tror du, i kilogram? Jag tippar på 90 + kg minst

Gråhårig med grav övervikt, fy fan en sån fläskfia som rullar runt i sängen och tar upp plats för tre personer. Simon sover på soffan

Du är i nyheterna kändis.
Citera
2023-07-02, 15:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Du är i nyheterna kändis.

Närmare bestämt här;
Citat:
– Hur mycket väger flodhästen nu? Vad tror du i kilo? Jag tippar på 90 plus minst, gråhårig med grav övervikt, fy fan en sån fläskfia som rullar runt i sängen och tar plats för tre personer. Simon sover på soffan.

Så inleder succéförfattaren Camilla Läckberg, 48, sitt ”Sommar i P1”, orden kommer från en Flaskbacktråd om henne.

https://www.expressen.se/noje/camilla-lackbergs-kamp-mot-tankarna-om-sin-vikt/
Citera
2023-07-02, 15:38
Medlem
Riktigt god liten knubbis den där Camilla. Ser ut att ha barkat riktigt åt helvete med vikten under senare tid. Hennes sommartal var sisådär, 2/5 ger jag det.
Citera
2023-07-02, 17:23
Medlem
Hon har mycket stålar och fint boende, det kanske är värt mer för henne än att ha en hälsosam fysik
Citera
2023-07-02, 17:35
Medlem
Camilla, om du läser här, så vill jag önska dig mer framgång och flera kilon upp så alla hatare exploderar. Du bor gratis i deras huvuden 🥳
Citera
2023-07-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Hon har mycket stålar och fint boende, det kanske är värt mer för henne än att ha en hälsosam fysik
15 minuter räckte av hennes sommarprat av det hördes precis tvärtom.
Inget spelar ngn roll alls för henne och har aldrig gjort förutom att vara smal.

Har hon karaktär att skriva många långa böcker borde hon ha karaktär att sluta stoppa saker i munnen.

Stackars stackars multimiljonär
Citera
2023-07-02, 19:06
Medlem
Matmissbruk är inget att skämta om. Beroendet kan vara lika stort som alkohol eller spelmissbruk. För att inte tala om rökning. Se på Stenbäck han åt ju i princip ihjäl sig....trots sin rikedom. GW är väl på väg....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in