2023-04-20, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
😂 skön referens! Inte var dag man får skänka Helge en tanke. Jag har träffat på Bingo i jobbet och måste säga att det på ett sätt är ett luftslott som omvärlden/media skapat. Det är ju inte så att han tror att han är en framstående fotograf eller slipad affärsman. Han påminner om de dampiga men snälla killarna när man gick i skolan men med det följer också dåligt omdöme tyvärr.

Saliba, som jag aldrig träffat, tycker jag mer är både arkitekt och byggare av sitt eget luftslott. Har jobbat med pr mer old school och plötsligt dök hennes namn upp. Kändes som en enmansshow men att det var framförallt företag i nya branscher som snackade om henne. Hon lyckades ändå få ”stora” namn att fastna i sitt nät men sedan några år känns det mest sorgligt. Minns/vet inte när och vad som gjorde att det sprack med Läckberg. Var det i samband med att hon träffade Simon och inte var beroende av sin gamla ”parhäst” längre?

Det var en konflikt angående Hedda Care har jag för mig.
Citera
2023-04-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lloydfabege
Det var en konflikt angående Hedda Care har jag för mig.

Yepp, var tvungen att googla och då dammades minnet av ang Covid-testet och kritiken Heddas beslut fick vilket CL menade att hon inte stod bakom. Ngn med koll på hur det går för Hedda Care? Sara Löfgren verkar ha stått på Salibas sida vid testhärvan. Trist för företagen som IIH investerat i att det bara är tvister man hör talas om. Måste vara bra stämning om det har gemensamma möten. Kanske en rep från Mellanösternkontoret deltar?
Citera
2023-04-25, 14:19
Medlem
Nu ska hon ”go grey” - låter det grå håret växa ut!!

https://www.expressen.se/tv/noje/lackbergs-harforandring-trivs-valdigt-bra/
Citera
2023-04-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Nu ska hon ”go grey” - låter det grå håret växa ut!!

https://www.expressen.se/tv/noje/lackbergs-harforandring-trivs-valdigt-bra/

Ja, nu blir Läckberg ännu mera tant. Kul för Simon.
Citera
2023-04-28, 12:23
Bannlyst
Hur mycket väger flodhästen nu? Vad tror du, i kilogram? Jag tippar på 90 + kg minst

Gråhårig med grav övervikt, fy fan en sån fläskfia som rullar runt i sängen och tar upp plats för tre personer. Simon sover på soffan
Citera
2023-04-28, 17:49
Medlem
exoticspices avatar
Grått hår är snyggt och har blivit en trend idag och många, även unga tjejer färgar ju håret grått.

Inget fel att Camilla vill hänga med i den silvriga trenden.
Citera
2023-05-04, 14:41
Avslutad
Känslan föll på Camilla Läckberg.
Citat:
Kvinnlig deckarförfattare nekas avdrag för Östermalmsvåning som arbetslokal och
har inte lyckats bevisa att delar av våningen enbart används som arbetslokal.
https://www.hemhyra.se/nyheter/forfattarens-skattesmall-nekas-avdrag-for-ostermalmsvaning-som-arbetslokal/
Citera
2023-05-04, 15:02
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Känslan föll på Camilla Läckberg.

https://www.hemhyra.se/nyheter/forfattarens-skattesmall-nekas-avdrag-for-ostermalmsvaning-som-arbetslokal/

Det skumma är att hon är skriven i Enskede och innan dess på Söder. Avser verkligen artikeln henne
Citera
2023-05-04, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Det skumma är att hon är skriven i Enskede och innan dess på Söder. Avser verkligen artikeln henne

Fick den känslan då Camilla har tidigare erfarenheter av liknande, finns tidigare inlägg i tråden om det.
Senast redigerad av explorers 2023-05-04 kl. 15:24.
Citera
2023-05-04, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Fick den känslan då Camilla har tidigare erfarenheter av liknande, finns tidigare inlägg i tråden om det.

Låter mer som Dexxse Rudxxxg
Citera
2023-05-06, 00:06
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hur mycket väger flodhästen nu? Vad tror du, i kilogram? Jag tippar på 90 + kg minst

Gråhårig med grav övervikt, fy fan en sån fläskfia som rullar runt i sängen och tar upp plats för tre personer. Simon sover på soffan

Fast Simon är ju inte direkt i sitt livs form han heller?
Citera
2023-05-06, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Fast Simon är ju inte direkt i sitt livs form han heller?

Fetma smittar av sig, han är medberoende i tjockisbranschen samma som alkisrelationer. Enda som får honom att stanna med flodhästen är att hon slänger åt honom en slant då och då

Märkligt att det ens blir nån mat över till killen när gluffa vräker i sig rubb som stubb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in