Vad fan är det för fel på de här gubbarna som inte fattar att nån i andra änden driver med dem. Känns som samma typ som individ som skickar pengar till nån "dam" i Ryssland som mejlat och bedyrar sin kärlek.
Gubbarna tänker med kuken, där är huvudet utan hjärna.
Undrar jag varför frugan vaktar så kopiöst på #248, vet hon vad han pysslar med? Han hintade ju att hon inte släpper iväg honom ensam. Äckelgubbslem! The big C verkar ju lura runt hörnet för att plocka honom. Fyfan, stackars anhöriga!
Tänkte samma sak. Verkar osunt att vara med sin partner 24/7. Tror han varit otrogen i yngre dar och att tilliten då helt försvann. Med rätta.
Av hans #248 loja beteende, så fattade han uppenbarligen inte ett jota av vad Dumpen är för något. Att vem som helst kan se hans snuskiga tankar och nakna lekamen på deras hemsida, där han tackar för att en "13-åring" tycker att hans skrynkliga kropp med sjuttioelva valkar är het.
Varför sa de inre att de skulle ringa frugan, då brukar det ju uppstå någon form av reaktion. Den här snubben var ju apatisk!! Namnet måste fram!
Instämmer. Håller på att leta män från trakten i ungefär rätt ålder och med det förnamn man kan anta att mannen bär. Helt omöjligt kan det inte vara.
Alla är registrerade som avlidna så döda är de definitivt. Vad gäller nummer 3 så är självmord rimligt att anta även om jag inte har någon bättre källa än denna tråd.
Ok! Tack! Jag tänkte samma om nr3 o hade koll på 1 o 2. Bara 5 som va nytt för mig!
Undrar jag varför frugan vaktar så kopiöst på #248, vet hon vad han pysslar med? Han hintade ju att hon inte släpper iväg honom ensam. Äckelgubbslem! The big C verkar ju lura runt hörnet för att plocka honom. Fyfan, stackars anhöriga!
Finns kanske en möjlighet att han lider av Demens. Därför vaktar frugan han.
Kan du ha rätt I. Vissa dementa kan även bli översexuella.
Tycker jag får intrycket att han beter sig irrationellt det lilla man ser och även det han skriver verkar osammanhängande och intelligensbefriat. Tippar på att han har Alzheimers.