2023-07-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tror det var napp #225 som söktes av Missing People.

Stämmer, mindes inte vad han kallades.
Citera
2023-07-01, 22:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Stämmer, mindes inte vad han kallades.

Är det MrX vi pratar om nu, den skånska rövkuken som satt och runkade i bilen då Sara kom och filmade?
Citera
2023-07-01, 22:45
Medlem
Kan mr x ha onanerat så hårt att han fått hjärtinfarkt?
Citera
2023-07-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ny gädda ute nu!

https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/

Karln smiter alltså från barnbarnets studentfirande för att träffa ett barn han gärna vill förgripa sig på. Så desperat, stört och genomäckligt. Familjen lär knappast bli stolt över den prioriteringen.

Av hans #248 loja beteende, så fattade han uppenbarligen inte ett jota av vad Dumpen är för något. Att vem som helst kan se hans snuskiga tankar och nakna lekamen på deras hemsida, där han tackar för att en "13-åring" tycker att hans skrynkliga kropp med sjuttioelva valkar är het.

Varför sa de inre att de skulle ringa frugan, då brukar det ju uppstå någon form av reaktion. Den här snubben var ju apatisk!! Namnet måste fram!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Var det någon av dem som inte var med på sidan?
Mannen i bilen med hunden är borttagen från sidan. De andra två ligger kvar. De är åtminstone sökbara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Är det MrX vi pratar om nu, rövkuken som satt och runkade i bilen då Sara kom och filmade?

Nä, skrev om två olika i mitt inlägg. Blev överraskad när jag hörde om MrX, han verkade så obrydd.

#225 som efterlystes av Missing People var ingen överraskning.

Kul med senaste gubben (#248) när fiskaren säger att han är het och snygg.
Citera
2023-07-01, 22:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ny gädda ute nu!

https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/

Karln smiter alltså från barnbarnets studentfirande för att träffa ett barn han gärna vill förgripa sig på. Så desperat, stört och genomäckligt. Familjen lär knappast bli stolt över den prioriteringen.
Hahaha härlig prioritering

Han slipper i alla fall tänka på att behöva gå på fler studentfiranden. Och alla andra typer av firanden också. Nu har han bara döden kvar att se fram emot. Några isolerade år kvar med flaskan.
Citera
2023-07-01, 22:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Nä, skrev om två olika i mitt inlägg. Blev överraskad när jag hörde om MrX, han verkade så obrydd.

Jag skulle hellre ha sex med en lyktstolpe än med den där gubbjäveln, så ful att klockorna stannar.
Hur dum i huvudet kan en gädda bli? Ingen gräns tydligen.
Citera
2023-07-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på avlidna gäddor då.

1. "Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)"
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom. Tid från uthängning till självmord: en månad.

2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:

3. "Mannen utan samvete (Napp #184)"
Tid från uthängning till självmord: två månader.

4. "DinK på kroken tillslut (Napp #225)"
Tid från uthängning till självmord: en dryg månad.

5. "Mr X blev slak på en tredjedels sekund"
Tid från uthängning till dödsdatum: ett och ett halvt år.

Men är nr 3 o 5 på din lista ens bekräftade eller bara rykten/trådsanningar? O om det är bekräftat vilken källa?
Citera
2023-07-01, 22:50
Medlem
Blaisens avatar
Undrar jag varför frugan vaktar så kopiöst på #248, vet hon vad han pysslar med? Han hintade ju att hon inte släpper iväg honom ensam. Äckelgubbslem! The big C verkar ju lura runt hörnet för att plocka honom. Fyfan, stackars anhöriga!
Citera
2023-07-01, 22:50
Medlem
Citat:

Vad fan är det för fel på de här gubbarna som inte fattar att nån i andra änden driver med dem. Känns som samma typ som individ som skickar pengar till nån "dam" i Ryssland som mejlat och bedyrar sin kärlek.
Citera
2023-07-01, 22:52
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men är nr 3 o 5 på din lista ens bekräftade eller bara rykten/trådsanningar? O om det är bekräftat vilken källa?
Alla är registrerade som avlidna så döda är de definitivt. Vad gäller nummer 3 så är självmord rimligt att anta även om jag inte har någon bättre källa än denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in