2023-06-30, 05:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jag ska googla experter eftersom jag på egen hand får leta upp fakta. SUCK…

Var det allt du orkade bemöda dig att skriva tillbaka?
Jag borde väl inte ha skrivit ”experter”.. men alltså, fattar verkligen inte vem/vilka jag syftade på med det?😅
Citera
2023-06-30, 05:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Snälla sluta bete dig så här du både jinxar och skämmer ut oss. City vann nyss trippeln. Dom är stora favoriter 😊
Vadå då? Jag skriver bara att (jag tror) Arsenal kommer vinna titeln kommande säsong. Du har rätt till att ha din åsikt, och jag min.
Citera
2023-06-30, 07:11
Medlem
Tror nån seriöst City skulle bli utkastad ur ligan?
Dumheter.det värsta straff FA /Fifa kommer ge city e värvning förbud typ,men troligen inte ens det.utan lite böter så allt glömt.
Citera
2023-06-30, 07:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag borde väl inte ha skrivit ”experter”.. men alltså, fattar verkligen inte vem/vilka jag syftade på med det?😅
Istället för att tramsa i ännu ett inlägg till mig så skriv vem/vilka du menar då slipper vi gissningslek från din sida gällande vilka som hävdar det du påstår, givetvis kan något sagt som du säger men eftersom vi ställer frågande vem/vilka det gäller är det dags att plocka fram namnen. Antingen riktiga förståsigpåare eller medlemmar härinne, låt oss tal del av det för egen bedömning.

Bemöt oss sakligt när vi efterfrågar saker när du häver ur dig för oss oförstående saker istället kommer ännu mer svammel. Du vill väl inte missa premiären i aug?
Citera
2023-06-30, 07:43
Medlem
Citat:
Istället för att tramsa i ännu ett inlägg till mig så skriv vem/vilka du menar då slipper vi gissningslek från din sida gällande vilka som hävdar det du påstår, givetvis kan något sagt som du säger men eftersom vi ställer frågande vem/vilka det gäller är det dags att plocka fram namnen. Antingen riktiga förståsigpåare eller medlemmar härinne, låt oss tal del av det för egen bedömning.

Bemöt oss sakligt när vi efterfrågar saker när du häver ur dig för oss oförstående saker istället kommer ännu mer svammel. Du vill väl inte missa premiären i aug?
Återkommande lek med generalen är" gissa vad jag menar".
Du kommer aldrig få ett rent svar
Citera
2023-06-30, 07:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Återkommande lek med generalen är" gissa vad jag menar".
Du kommer aldrig få ett rent svar
Väldigt medveten om det men också trött på ”expertisers” eller spökens tyckande slängs på mig.
Förhoppningsvis är sommarlovet snart över och fotbollen kan ta vid i tråden.
Citera
2023-06-30, 07:56
Medlem
Citat:
Väldigt medveten om det men också trött på ”expertisers” eller spökens tyckande slängs på mig.
Förhoppningsvis är sommarlovet snart över och fotbollen kan ta vid i tråden.
Otroligt frustrerande sommaruppehåll utan nåt större mästerskap eller nåt.
Har en träningsmatcher /cuper börjat ens?
Citera
2023-06-30, 08:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vadå då? Jag skriver bara att (jag tror) Arsenal kommer vinna titeln kommande säsong. Du har rätt till att ha din åsikt, och jag min.

Arsenal och Arteta kommer få smisk av daddy Pep. Arteta har inte lika stor snabel som Pep och kan därför inte mäta sig med honom som tränare. City PL champions 24.
Citera
2023-06-30, 08:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Otroligt frustrerande sommaruppehåll utan nåt större mästerskap eller nåt.
Har en träningsmatcher /cuper börjat ens?
De är snart på G tror många lag börjar samlas nästa, nästnästa vecka.

Här har du schema över matcher, hinner du se alla
https://www.premierleague.com/news/3119764
Citera
2023-06-30, 08:21
Medlem
Citat:
De är snart på G tror många lag börjar samlas nästa, nästnästa vecka.

Här har du schema över matcher, hinner du se alla
https://www.premierleague.com/news/3119764
Tackar
Verkar va hel del matcher som kommer gå natt tid så kommer klara se en del.
Den här PL summer serie körs i usa ,Aston Villa, Brentford, Brighton & Hove Albion, Chelsea, Fulham och Newcastle United Kör årets upplaga
Senast redigerad av drhasch81 2023-06-30 kl. 08:24.
Citera
2023-06-30, 08:28
Medlem
Väldigt intressant värvning Aston Villa är på göra.
Pau Torres gör sin läkarundersökning just nu
Citera
2023-06-30, 08:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Men fattar du verkligen inte att det är Liverpool-klanen (Läs dig) jag syftade på som ”experter” i det aktuella inlägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in