• 1
  • 2
2022-08-07, 00:44
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esoterical
Skulle sga att cuba cola r den verlgset godaste fulcolan, fast det kanske inte rknas?
Speciellt Cuba cola zero.

Fast kan man verkligen rkna Cubacola som fulcola beaktat priset?
Citera
2022-08-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Har aldrig varit ett fan av denna dryck, dels fr att smaken lmnar mycket att nska men frmst fr att den gr mig trstig.

Kpte nd tv 2liters flaskor hromdagen och till min frvning smakade de hyfsat bra, till och med mer n hyfsat bra. Har de bytt recept eller r det mina smaklkar som spelar mig ett spratt? Dom ligger ju en ganska bra bit under priser bland andra lgprismrken s man har ju inte ngra strre frvntningar men som sagt, nu var dom ju faktiskt helt godknda i smak i mitt tycke. Ngon annan som hller med?

Jag gillar smaken p den, samma med Cuba Cola. Smakar som Cola men nd inte och det gillar jag f jag aldrig varit ett stort fan av Cola.
Citera
2023-06-27, 00:16
Medlem
volvo 240s avatar
Har nyligen kpt ngot som heter "next" r det ett annat recept i denna eller vad menas? Har de tnkt rulla ut det hr receptet som standard om frsljningen faller vl ut=? Googlingar ger inget.
Citera
2023-06-30, 05:58
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har nyligen kpt ngot som heter "next" r det ett annat recept i denna eller vad menas? Har de tnkt rulla ut det hr receptet som standard om frsljningen faller vl ut=? Googlingar ger inget.

"Skillnaden p Freeways cola Maxx och Freeways cola Zeroo r marginell. Zeroo colan innehller inte citronsyra och har stningsmedlet cyklamater i sin dryck. Det faller olika personer olika i smaken, drfr erbjuder vi bgge sorterna hos oss."

Nr jag frgade fr ett tag sedan. Maxx har sen dess bytt namn till just Next.
Citera
2023-06-30, 07:17
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
"Skillnaden p Freeways cola Maxx och Freeways cola Zeroo r marginell. Zeroo colan innehller inte citronsyra och har stningsmedlet cyklamater i sin dryck. Det faller olika personer olika i smaken, drfr erbjuder vi bgge sorterna hos oss."

Nr jag frgade fr ett tag sedan. Maxx har sen dess bytt namn till just Next.
Tackar, det var intressant. r vl drfr jag tycker "Next" r godare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in