• 1
  • 2
2022-08-07, 00:44
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esoterical
Skulle säga att cuba cola är den överlägset godaste fulcolan, fast det kanske inte räknas?
Speciellt Cuba cola zero.

Fast kan man verkligen räkna Cubacola som fulcola beaktat priset?
Citera
2022-08-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Har aldrig varit ett fan av denna dryck, dels för att smaken lämnar mycket att önska men främst för att den gör mig törstig.

Köpte ändå två 2liters flaskor häromdagen och till min förvåning smakade de hyfsat bra, till och med mer än hyfsat bra. Har de bytt recept eller är det mina smaklökar som spelar mig ett spratt? Dom ligger ju en ganska bra bit under priser bland andra lågprismärken så man har ju inte några större förväntningar men som sagt, nu var dom ju faktiskt helt godkända i smak i mitt tycke. Någon annan som håller med?

Jag gillar smaken på den, samma med Cuba Cola. Smakar som Cola men ändå inte och det gillar jag få jag aldrig varit ett stort fan av Cola.
Citera
2023-06-27, 00:16
Medlem
volvo 240s avatar
Har nyligen köpt något som heter "next" Är det ett annat recept i denna eller vad menas? Har de tänkt rulla ut det här receptet som standard om försäljningen faller väl ut=? Googlingar ger inget.
Citera
2023-06-30, 05:58
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har nyligen köpt något som heter "next" Är det ett annat recept i denna eller vad menas? Har de tänkt rulla ut det här receptet som standard om försäljningen faller väl ut=? Googlingar ger inget.

"Skillnaden på Freeways cola Maxx och Freeways cola Zeroo är marginell. Zeroo colan innehåller inte citronsyra och har sötningsmedlet cyklamater i sin dryck. Det faller olika personer olika i smaken, därför erbjuder vi bägge sorterna hos oss."

När jag frågade för ett tag sedan. Maxx har sen dess bytt namn till just Next.
Citera
2023-06-30, 07:17
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
"Skillnaden på Freeways cola Maxx och Freeways cola Zeroo är marginell. Zeroo colan innehåller inte citronsyra och har sötningsmedlet cyklamater i sin dryck. Det faller olika personer olika i smaken, därför erbjuder vi bägge sorterna hos oss."

När jag frågade för ett tag sedan. Maxx har sen dess bytt namn till just Next.
Tackar, det var intressant. Är väl därför jag tycker "Next" är godare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in