2023-06-28, 21:48
Medlem
Nyheter om det asiatiska psykfallet? Är hon kvar i häktet?
Citera
2023-06-29, 07:32
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsfinest
Tragiskt nog inte. Dem föds in i våldet. Alla vidriga smutsiga apor, speciellt araber & afrikaner. Dem gillar våld! Säger sig självt, det går inte runt gäng från Kina, Indien eller Italien och anfaller oskyldiga. Det står dem andra asen för. Men dem får sin karma, förr eller senare
Riktigt roligt när en fullblodsrasist försöker sig på det svenska språket!

Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsfinest
Nyheter om det asiatiska psykfallet? Är hon kvar i häktet?
Men för att svara på din fråga, hon är på rättspsyk för tillfället, inte i häktet.
Senast redigerad av Muppety 2023-06-29 kl. 07:34.
Citera
2023-06-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Hört rykten om att MGM jobbat på BOs förskola, så de kände varandra sedan tidigare.
Troll!! Det stämmer inte alls!
Citera
2023-06-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woopsido
Troll!! Det stämmer inte alls!
Jag skrev att jag hört rykten, inte att det garanterat var så. Dock hörde jag det från en som känner BO, inte direkta närheten av BO men som känner henne iaf.
Sen vet jag inte till hundra om det stämmer, därav "rykte" och inte fakta.
Du får nog kolla upp bättre vad troll betyder.
Citera
2023-07-05, 11:15
Medlem
Muppetys avatar
Samnytt har en artikel om att två helt oskyldiga kvinnor hängts ut här; https://samnytt.se/oskyldiga-kvinnor-hangdes-ut-for-angelholms-dad/

Citat:
Den falskt anklagade kvinnan har ingenting med mordförsöket att göra, är betydligt äldre än den nu häktade 34-åringen och bor inte ens i Ängelholm.

Den andra falskanklagade är en blond svensk kvinna som är bosatt i Ängelholm. Hon är 36 år gammal och är en sociala medier-profil som tidigare uppmärksammats på nätet. Hon föredrogs som misstänkt av Flashbacks mer antirasistiskt lagda debattörer.

Har någon sagt att det var någon av de andra kvinnorna, bekräftat det eller liknande? Eller har det bara spekulerats i de två kvinnorna?

Man måste väl få spekulera i fallet, vilka som kan tänkas ha utfört dådet, det är inte att hänga ut någon. Tråden har 894 inlägg o jag går inte igenom alla, men vet någon med sig om har bekräftat att det var en av de oskyldiga som var GM?

Allmänheten är självklart nyfiken på alla brott som sker i dennes närvaro. Många av mina vänner har inga Flashback-konton, men kollar här ändå när det händer nått, de vet t.ex. vem jag är o jag ogillar starkt om det sprids felaktigheter när det gäller att peka ut någon.

Jag vet att det spekulerade i den här "social medier-profilen", jag visste inte ens vem det var, men var har hon bekräftats vara GM? Det kom tidigt att någon hade sett henne så att hon hade alibi. Motivet var att hon sagt något om att döda barn. Den andra kvinnan som pekas ut har jag glömt, men var blev hon utpekad?
Citera
2023-08-06, 08:11
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Nej, MGK är importerad med psykisk ohälsa och BO svensk.

Från? Finns bild?

Den kvinna som hängdes ut och som benämns som ”social media profil”, har hon egen tråd?
Citera
2023-08-06, 08:19
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Från? Finns bild?

Den kvinna som hängdes ut och som benämns som ”social media profil”, har hon egen tråd?
Det var denna profil; (FB) emelie bumbi bergqvist - vad vet vi? Jag visste inte vem det var innan, men hon hade tydligen sagt att hon ville döda sjuka barn...?
Citera
2023-08-06, 09:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Kvinnan skrattade högt"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XbB6OE/kenly-10-knivhoggs-av-kvinna-i-angelholm
Citera
2023-08-06, 09:29
Medlem
MrMarios avatar
Hoppas rättsväsendet och andra ansvariga sköter sig nu och ser till att kärringen hålls inlåst livet ut. Man ska inte ha våldsamma dårar ute på gatorna, madrasserad cell.

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Förstår bara inte varför bara för att någon skadas ska de till en insamling, varför det? Skadas någon vuxen skapas inte insamlingar för det..

Du ser ingen skillnad på barn och vuxna?
Fattar inte varför du har ett problem med att folk samlar in pengar till ett barn som råkat ut för ett fruktansvärt brott. Du tycker det är bättre om pengarna går till skatteintäkter som staten kan använda till skit?
Citera
2023-08-06, 10:43
Medlem
Benny98s avatar
Man är ju lite nyfiken på motivbilden här. Det måste vara oerhört ovanligt att kvinnor går ut på stan och slumpmässigt knivhugger försvarslösa barn. Man har ju hört talas om kvinnor som får psykoser och dödar sitt eget nyfödda barn, men det här är någonting annat. Här inser man värdet av att Sverige har en väldigt kontrollerad vapenlagstiftning, där varje dåre inte kan köpa en pistol.

Om kvinnan har varit medveten om sitt handlande ska hon dömas till fängelse. Om hon är så sjuk att hon inte varit medveten om sitt handlande blir det faktiskt svårare. Antingen måste hon medicineras resten av livet och hållas under ständig uppsyn eller också måste hon vara inlåst på psyket. Hon är farlig för allmänheten och kommer att kosta många miljoner under resten av sitt liv.
Citera
2023-08-06, 11:04
Medlem
är det bumbi som sitter häktad i detta case?!
Citera
2023-08-06, 11:13
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvan
är det bumbi som sitter häktad i detta case?!

Nej det är en Latino som heter Erl*nda, vet inte om hon är på häktet eller psyk, och vet inte varför folk säger Asien istället för Sydamerika.

Till folk med känningar i fallet, står GK alltså fortfarande skriven med samma man som hon begick grovt fridsbrott mot? Har han ingen som helst självbevarelsedrift?

EDIT: Hon kan vara Fillipinsk Kreol möjligen, även om fotot ser ut mer som Mulatt, då kan jag köpa Asiat.
Hur som helst verkar Bumbi inte det minsta inblandad, även om hon verkar vara en särdeles råttig Swishtiggare.
Senast redigerad av platyzma 2023-08-06 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in