2023-06-20, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Nej, MGK är importerad med psykisk ohälsa och BO svensk.

Haha och alla woke-idioter blev så glada när detta inte var muslimsk terror. Istället var det importerat slödder. Ge henne 2 m rep i cellen..
Citera
2023-06-20, 10:38
Medlem
senhackarens avatar
Gärningskvinnan om hon döms, bör låsas in minst 20 år framöver. Med noll permitioner. Ändå gångerna hon är utanför är när hon förflyttas från ett dårhus till ett annat.
Citera
2023-06-20, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frallan1973
Är det någon som beställt domen från 2013?
Har du kollat på https://www.krimfup.se/ ?
De kanske har FUP för målet, kan bidra med den isf!
Citera
2023-06-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Inte en asiat? Har du inte varit utanför dörren på många år? Googla transtigen som ett exempel så ska du få se hur många asiater det bor på enbart den lilla gatan.. sen finns det 10 gator till i det området 🤷🫣

8st. 4 av dem över 70år. Yngsta 40. 162st som bor på Transtigen. Transtigen är den största gatan på Pappis.
Jo jag är utanför dörren varje dag. Flera ggr om dagen t o m.
Citera
2023-06-21, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeIIeh

Ambulansen var även på plats efter ca. 50sek. Räddningstjänsten ligger 150m ifrån. Jag inväntade efter jag larmat så jag vet att det stämmer.
Sedan kom en civilpolispiké, en ambulans till, en vanlig polispiké och sedan ytterligare massa polispersonbilar.
Ambulans jobbade snabbt och var därifrån efter ca. 20sek.

Jag blir så himla stolt över Ängelholms poliser, ambulansförare och, brandmän.

Tack för att ni räddade livet på denna svenska flicka
Citera
2023-06-22, 09:15
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Christer

Ja det var jättebra att de kom så tidigt, även om jag har förmågan att inse att det bara var ren tur att de befann sig nära och var lediga för att rycka ut omgående.
Hade det varit en bilolycka etc i samband nån minut tidigare så hade det dröjt tills någon kom.
Så hon hade tur i oturen den lille tösen ❤️‍🩹
Citera
2023-06-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Men herregud vilken larvig kommentar. Märks att du inte kan ta en diskussion, herregud

Nu förstår jag inte - Vad är det som visar att de inte kan ta en diskussion? Du fick svar på din fråga, ville du höra något annat?

Att det är larvigt är din åsikt så det har jag inget att säga om.
Nej, denna gång är det du som gjort bort dig. Insamlingar för brottsoffer är i stort sett norm, de flesta fattar att en händelse som påverkar livet till en sån grad kommer antagligen behöva stöd i all framtid. Om händelsen dessutom inträffar i barndomen är det ännu viktigare. Jag är förvånad att du inte förstår detta.
Citera
2023-06-24, 00:47
Medlem
Citat:

Efter att ha fullkomligt struntat i att det går runt en psykotisk kärring som anfallet unga flickor med tillhyggen?
Tror inte ni gris-simps riktigt förstår hur efterblivna ni låter som hyllar snuten oavsett av de gör.
Citera
2023-06-25, 21:30
Medlem
MajorKongs avatar
Man hinner knappt posta ett inlägg i en tråd om en blond 10-åring som blivit knivhuggen av en blatte innan man ser en ny med samma scenario.

Finns det inga gränser för det organiserade babberiets ondska?
Citera
2023-06-27, 06:09
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Men herregud vilken larvig kommentar. Märks att du inte kan ta en diskussion, herregud

Vadå vem diskuterar jag med?

Ett inlägg i den här tråden kan inte räknas som en diskussion.
Citera
2023-06-27, 09:10
Medlem
Muppetys avatar
Citat:

Jag har hälsar på all blåljuspersonal här i Ängelholm (om de inte är på utryckning), när jag är ute o kör på min sparkcykel, de brukar hälsa tillbaka o det ger i.a.f. mig trygghet o jag känner att jag kan lita på dom.

Även om jag varit lite grinig på just polisen tidigare så har dom även hjälpt mig, för att inte tala om alla gånger ambulansen kommit o hjälpt mig, när jag t.ex. kraschat med cykeln, fått i mig för mycket eller försökt ta livet av mig!

Även räddningstjänsten ställde upp o räddade min katt när den hamnat i rännan på 4:e våningen!
Citera
2023-06-28, 21:46
Medlem
Hört rykten om att MGM jobbat på BOs förskola, så de kände varandra sedan tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in