Citat:
Ursprungligen postat av
anxypants
Men detta borde väl tillverkaren ha med i underhållsplanen?
Det bör de ha ja. Även utbyte pga skada, typ bortslitna delar på hjulen eller ”platta” delar av hjulen.
Icke lättrullade lager har vi ju läst om idag.
Det finns säkert. Det är ju dessutom en tysk konstruktion. De är grundliga och noggranna i detaljer.