Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-28, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Vad är det för fel på dig som ens bryr dig - var du där, kanske?

Frågan är väl snarare varför DU bryr dig så mycket om någon som du avskyr så mycket. Varför lägger du tid och energi på att spy hat?
Det är sommar och sol! Gå ut i dagsljuset lite i stället för att sitta här och gnälla.
Citera
2023-06-28, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
C Bauer, Bauers mamma, som vi sett sista tiden på IG kommer säkert sitta lååångt fram.
Yngsta dottern har också troligen blivit medbjuden…så Bauer kan visa upp att han är en braaaa pappa.
Älsta dottern är kändiskåt men kanske är hemma m barnen.
CB kommer säkert vara på scen någon gång i sommar. Amen på det.

Jag vet inte riktigt varför der skulle vara något konstigt med att ha hela familjen med på premiären.
Men det vet säkert du.
Citera
2023-06-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Exakt!

Avundsjuka, förresten. Är jag avundsjuk? Nej, men jag avskyr hyckleri...

Den gode Emilio hade massor med chanser som han valde att inte ta.
När Benjamin föddes valde han att sitta på krogen istället.
Sen var det ju så himla SYND om honom som fick så mycket skit i media efter att ha misshandlat och dödshotat Pernilla (hoten finns inspelade)
Det var så pass synd om honom att han var tvungen att fly landet.
Ja, STACKARS Emilio som blivit utestängd på ett sånt orättvist sätt! Han har ju inte gjort NÅT fel alls.
Citera
2023-06-28, 08:38
Medlem
thaimans avatar
Vilken jättetrevligt upplevelse att se denna underbara familj sitta och se sin dotter och mamma leda ett så stort program som detta.
Alla leenden som fanns där, Christina med make samt Bianca osv, härligt med en lycklig familj som ställer upp.
Att se herr Wahlgren him self sitta och njuta i solen av sin dotters premiär var varmt om hjärtat.
Ni är en underbar familj den saken är klar. Och Pernillas prestation var det heller inget fel på och hon sjunger ju jättebra.
Till skillnad från falsksjungande och lismande företrädare
Citera
2023-06-28, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hur fan skall ni ha det?
Först påstår ni att Christian inte bryr sig om sin dotter, och inte tar med henne på semestrar o.s.v.
Nu när han ordnar ett fint studentfirande för henne - då är det också FEL. Som sagt: Hur skall ni ha det?

Det enda som blir fel i deras värld är om det, gudbevars, plötsligt inte skulle finnas något att klaga på!
Vilken hemsk tanke att inte få sitta här varje dag och spy ut sitt hat! Liksom...vad ska man göra istället??
Nä, det är nog säkrast att klaga oavsett vad CB hittar på, så slipper man det där jobbiga med att bry sig om sitt eget liv vet du väl.

Och nej, alla ni som nu sitter och vässar klorna - jag sitter verkligen inte på flashback varje dag! Läser inte ens varje dag om jag inte är involverad i någon diskussion vilket sker sällan.
Citera
2023-06-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vi vet ju inte anledningen till att han var frånvarande, det kanske var pga P, men det lär hon ju knappast tala om.

Det gör hon alldeles säkert.

Om jag inte missminner mig så har Emilio pratat om detta i någon/några intervjuer och hyllat Pernilla för att hon har dragit hela lasset med barnen och beklagat att han varit en frånvarande pappa. Men jag minns inte var och när detta sades så jag kan inte länka till nåt. Det är bara nåt jag läst och som har fastnat i huvudet.
Senast redigerad av MrsGossip 2023-06-28 kl. 08:53.
Citera
2023-06-28, 10:06
Medlem
Celestrons avatar
Dom där maskerna på sin familj hade hon nog kört med på scenen under alla omständigheter oavsett kritiken. Publicitet! publicitet! Och spypåsarna hade säkert hennes namn på. Eller alla familjenamnen.
Citera
2023-06-28, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
P sa i en intervju med Expresen att hon inte vill att CB är där varje tisdag. Och sa också att hon inte vill bjuda svenska folket på hans dans ( som han uppenbarligen kommer att göra när han är där)

Ja det ska bli intressant att se om han kan hålla sig undan. (Jag tror inte det):Han är ju så jävla kändis k.. t …. . Och nu vill han ju inte missa detta!!!
Sen vill han ju synas oxå. För är han där kommer säkert tv kameran riktas ibland på honom. Och det vet han.

P sa också att hon håller på att övertala Bianca att komma dit och sjunga. Och hoppas på att hon ska ändra sig och komma.
Det förstod man ju. Att alltid vill dom ta med någon familjemedlem när dom ska uppträda eller göra nåt på tv
Självklart kommer Benjamin och Bianca att uppträda,konstigt annars.
C kommer vara där varje gång,förmodligen även på scenen nån gång,vare sig hon vill eller inte.
Citera
2023-06-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Den gode Emilio hade massor med chanser som han valde att inte ta.
När Benjamin föddes valde han att sitta på krogen istället.
Sen var det ju så himla SYND om honom som fick så mycket skit i media efter att ha misshandlat och dödshotat Pernilla (hoten finns inspelade)
Det var så pass synd om honom att han var tvungen att fly landet.
Ja, STACKARS Emilio som blivit utestängd på ett sånt orättvist sätt! Han har ju inte gjort NÅT fel alls.

Menar inte att Emilio inte gjort något, men ingen vet heller vad som gör att Charlottes ex inte inkluderas. Och det är ju faktiskt deras sak och inget för P att dribbla om, anser jag.
Citera
2023-06-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Menar inte att Emilio inte gjort något, men ingen vet heller vad som gör att Charlottes ex inte inkluderas. Och det är ju faktiskt deras sak och inget för P att dribbla om, anser jag.

Nej, det vet ingen mer än de som är direkt inblandade.
P tror jag dock vet lite mer än vad vi gör.
Kan inte riktigt bestämma mig för ifall jag tycker att det är bra eller dåligt av P att ta sån tydlig ställning. Det är väl lite både och antar jag.
Orsakerna till C's agerande kan vi bara spekulera i även om många beter sig som att de tvärsäkert sitter på sanningen. Jag tror att det är more than meets the eye i det fallet. Finns nog MYCKET som inte är känt. Men det är bara min lekmanna-gissning.
Citera
2023-06-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Orsakerna till C's agerande kan vi bara spekulera i även om många beter sig som att de tvärsäkert sitter på sanningen. Jag tror att det är more than meets the eye i det fallet. Finns nog MYCKET som inte är känt. Men det är bara min lekmanna-gissning.

Tror också att det ligger mer där bakom..
Citera
2023-06-29, 07:21
Medlem
Otroligt duktig programledare på Skansen..men förstår inte varför hon lanserar hudcrem...för hon ser mycket skrynklig ut i ansiktet på oreducherade bilder..små rynkor runt munnen .inge fel med det...men hudcremen. kan ju inte va speciellt effektiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in