2023-06-24, 18:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBBodies
Ja han är gay. Lever i en relation med en man. Hans "fru" vet såklart om detta.
Man kan ju undra om han någonsin kommer att komma ut. Man kan tänka sig att han dragits med en hel del självhat som han kanaliserat på att trycka ner andra.

Jag har hört från flera olika personer med noll koppling till varandra att Uffe gillar snopp. Det senaste jag hörde var att han ska ha haft en manlig nanny som bodde i en gäststuga vid hans hem. Uffe besökte den gäststugan ofta på nätterna.. Man kan ju undra hur en person fungerar som vill vara så högt rankat som möjligt i ett parti där han måste dölja vem han egentligen är. Ska en sån sorglig jävel vara vår statsminister, pinsamt.
Citera
2023-06-24, 18:29
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Varför…VARFÖR ställer han upp på att medverka i ett meningslöst skämt som jury i Masked Singer? Hur kan människorna omkring honom tycka att det är lämpligt och nödvändigt? Bisarrt att tänka på hur Säpo-gänget måste våffla med ut till ngn förortsstudio för att Ulf ska synas i ett nöjesprogram på en reklamfinansierad kanal. Hade hans barn varit 0-12 år gamla hade jag kanske förstått det om hela familjen dragit dit men nu..hur tänker de?

Högern gör allt för att vara populära nuförtiden. Sorgligt
Citera
2023-06-25, 14:04
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Han skämmer ut sig.

På en pressträff idag med USAs utrikesminister råkade Ulf säga sex G istället för six 6G

30:17

https://www.youtube.com/live/BDXzDmzsM1Y?feature=share
Längden på videon är 30:13?
Citera
2023-06-27, 22:20
Medlem
andesrs avatar
Som jag har förstått det är det alltså så att
i politiska kretsar är det en illa dold hemlighet mr Ulf är homosexuell
Hans äktenskap är 100% fejk
ALLA vet det men ingen talar högt om det
Vänstern vet det men de säger inget om det för de vet inte vad de ska göra med infon.
Alla tycker att det mer börjar bli löjligt att han inte kommer ut
Ändå är min känsla att typ 95% av Sveriges befolkning inte känner till detta.
Är det inte konstigt? Om alla vet, varför vet inte alla? Och varför kommer inte den lille mannen bara ut ur garderoben?
Citera
2023-06-27, 22:46
Medlem
zatars avatar
Tuffe Uffes regering tuffar sakta på. De måste leverera vad gäller att rensa ut i myndighetsträsket, så det åtminstone kan bli någon form av politisk jämvikt hellre än en än ett ensidigt sosse-träsk som bedriver politik vilken strider mot vad de utåt sett sagt med Tidö-avtalet. Men de är mesiga, förhåller sig till sossarnas regler, och det kommer säkert ta 20 år till innan någon form av konsensuskorridor har flyttats även för sossarna för att M ska våga hoppa på ngt safe.

Mitt generella intryck av Uffe är att han och hans parti är väldigt sillmjölkiga, strycka medhårs, men ändå att han verkar som en trevlig prick. Jag tycker inte att han är ett lismande svin, bara att han är väldigt naiv som de flesta medel/över-klass svenssons i Sverige.
Senast redigerad av zatar 2023-06-27 kl. 22:48.
Citera
2023-06-28, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Tuffe Uffes regering tuffar sakta på. De måste leverera vad gäller att rensa ut i myndighetsträsket, så det åtminstone kan bli någon form av politisk jämvikt hellre än en än ett ensidigt sosse-träsk som bedriver politik vilken strider mot vad de utåt sett sagt med Tidö-avtalet. Men de är mesiga, förhåller sig till sossarnas regler, och det kommer säkert ta 20 år till innan någon form av konsensuskorridor har flyttats även för sossarna för att M ska våga hoppa på ngt safe.

Mitt generella intryck av Uffe är att han och hans parti är väldigt sillmjölkiga, strycka medhårs, men ändå att han verkar som en trevlig prick. Jag tycker inte att han är ett lismande svin, bara att han är väldigt naiv som de flesta medel/över-klass svenssons i Sverige.
Han är betydligt mer än väldigt naiv.
Han är okunnig och därtill också oförskämd!

08:15 intervjuades UK av Pia Fridén i SR P1 Morgon.
Han fick då bl a frågan om hur han skall bekämpa våldskriminaliteten i Sverige. Då ville han stila sig och lät meddela att han förra veckan var i Danmark och träffade statsminister Mette Fredrikson!
Han är så extremt obildad, så han vet inte att hon heter Mette Frederiksen.
Ulf Kristersson är en diplomatisk katastrof!
Citera
2023-06-28, 09:53
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Han är betydligt mer än väldigt naiv.
Han är okunnig och därtill också oförskämd!

08:15 intervjuades UK av Pia Fridén i SR P1 Morgon.
Han fick då bl a frågan om hur han skall bekämpa våldskriminaliteten i Sverige. Då ville han stila sig och lät meddela att han förra veckan var i Danmark och träffade statsminister Mette Fredrikson!
Han är så extremt obildad, så han vet inte att hon heter Mette Frederiksen.
Ulf Kristersson är en diplomatisk katastrof!
Hans döda ögon säger det mesta. Ser en till hans track record så framträder en mängd av misslyckanden. Han är bara Reinfelds nickedocka.
Citera
2023-06-28, 21:51
Medlem
patajavels avatar
Gay eller inte. Men lite kär verkar han allt vara i Erdogan så som han larvar runt som ett barn som är kär i sin lärare
Citera
2023-06-28, 22:30
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Gay eller inte. Men lite kär verkar han allt vara i Erdogan så som han larvar runt som ett barn som är kär i sin lärare

Han är uppenbart en bottom som inte hade haft något som helst emot ett akterbesök av Odåğan.
Citera
2023-07-05, 21:46
Medlem
Waldorfnisses avatar
Visst ger han lite homofilvibbar? Lex Macron. Skenäktenskap med en grottmänniska, tre adopterade barn pga att han inte lyckas få upp den med frugan och en bakgrund inom truppgymnastik. Att han dessutom har en bög boende på tomten gör ju inte saken bättre. Egentligen spelar det väl ingen större roll, hans politik är väl vad den är. Men det hade ju varit hilarious om han kom ut som en liten () skinkryttare.
Citera
2023-07-06, 00:04
Medlem
Ograsts avatar
Enligt SVDs podd ”Politiken” färgar han håret, det stämmer nog för trots att han är 59 år gammal har han väldigt få gråa hårstrån.
Citera
2023-07-11, 09:15
Medlem
densistasovjets avatar
När Ulf K landade i Vilnius så var frugan med. Hon har bytt yrke och är numera präst. Men på detta officiella besök släntrar hon ut ur planet med prästkrage. Extremt märklig klädsel tycker jag. Varför bytte hon yrke och varför är det så viktigt att visa detta utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in