2023-06-27, 21:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Då får du läge att ge Ris

Vem ska göra målen? Kane har kommit överens med Bayern enligt ryktena.
Tottenham kommer ersätta Kane med Osi och Mbappe

Hade det inte varit skitkul om Levy fick för sig att satsa som en galning efter att Kane lämnat?
Citera
2023-06-27, 21:40
Moderator
zanteras avatar
Tror fortfarande inte Kane lämnar. Verkar trivas bra i London, har familjen där, 3 barn och ett fjärde på g. Varken Bayern eller Real Madrid lär matcha vad Spurs vill ha (säg 100 mille) och även om de gör, vill han verkligen rota upp familjen och flytta över kontinenten? Inga direkta vettiga alternativ inom PL heller.

Personligen tror jag 100% han stannar denna säsongen men tror även det finns ganska stora chanser att han förlänger också. Ville han ha titel-garanti och spela kvar i England så var ju City alternativet och det sket sig.
Citera
2023-06-27, 21:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror fortfarande inte Kane lämnar. Verkar trivas bra i London, har familjen där, 3 barn och ett fjärde på g. Varken Bayern eller Real Madrid lär matcha vad Spurs vill ha (säg 100 mille) och även om de gör, vill han verkligen rota upp familjen och flytta över kontinenten? Inga direkta vettiga alternativ inom PL heller.

Personligen tror jag 100% han stannar denna säsongen men tror även det finns ganska stora chanser att han förlänger också. Ville han ha titel-garanti och spela kvar i England så var ju City alternativet och det sket sig.
Det är väl inga problem med att ta med familjen? Mängder utav spelare har gjort det förut och kan garanterat hitta någon privatskola till barnen där det känns som "hemma".. Hur mycket han än trivs så är det snart sista chansen att lämna och få vinna lite..

Är det verkligen såååå stor skillnad att flytta till Munchen istället för Manchester?
Citera
2023-06-27, 22:15
Bannlyst
Varför är ni så uppkäftiga mot varandra här inne?

Tar ni fotbollen personligt?
Citera
2023-06-27, 22:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
5 år

Jag tror han petar Lloris direkt. Lloris är slut tyvärr.
En oduglig medelmåtta i en medelmåttig klubb. Perfect match
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Generalen får ställa in sig på slakt i år. När Tiny Tots kommer besegra The Gunners
Är du en debattör, eller en fuckings komiker?
Citera
2023-06-27, 22:17
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är väl inga problem med att ta med familjen? Mängder utav spelare har gjort det förut och kan garanterat hitta någon privatskola till barnen där det känns som "hemma".. Hur mycket han än trivs så är det snart sista chansen att lämna och få vinna lite..

Är det verkligen såååå stor skillnad att flytta till Munchen istället för Manchester?

Alla tänker ju inte så dock. Tror privatlivet för en fotbollsspelare är viktigare än vad folk tänker på, har du ingen harmoni utanför planen så är det kanske också svårt att lyckas på planen. Sen lägger ju folk olika vikt vid titlar också, vissa tänker kanske att det vore en självklarhet för Kane att gå till Tyskland och vinna Bundesliga, andra tänker kanske "Det är bara tyska ligan och det är ett lag som vinner 9 av 10 gånger".

Sen verkar det ju som att målrekordet i PL är högt på Kane's önskelista.
Citera
2023-06-27, 22:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Spelar väl ingen roll? Du kan önska dig ett, andra Arsenal fans kan ju plita ner några namn.
Alla fattar att önskan inte är en sanning utan dessa vill jag ha om klubben har möjlighet att köpa in dom. Ingen hänger dig för det.

Tur att du finns så vi har material för resten av livet, vi är så 130 % tacksamma. /Komikergänget
Spelar ingen roll? Sorry, men jag förhåller mig till verkligheten och inte ngn vild fantasivärld.
Citera
2023-06-27, 22:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Alla tänker ju inte så dock. Tror privatlivet för en fotbollsspelare är viktigare än vad folk tänker på, har du ingen harmoni utanför planen så är det kanske också svårt att lyckas på planen. Sen lägger ju folk olika vikt vid titlar också, vissa tänker kanske att det vore en självklarhet för Kane att gå till Tyskland och vinna Bundesliga, andra tänker kanske "Det är bara tyska ligan och det är ett lag som vinner 9 av 10 gånger".

Sen verkar det ju som att målrekordet i PL är högt på Kane's önskelista.
Visst är det så, men har man dom pengarna och förutsättningar så är det nog inte så jättesvårt att skaffa harmoni även i en annan stad.. Jo, men folk vägrar ofta också inse att det finns jävligt bra ligor och lag utanför England, City vinner 9 av 10 tex.. Han är ju även chansen på CL med BAyern..

Känns lite egovarning om hellre vill slå ett personligt rekord än att vinna något inom lag.. Men visst, han kanske vet att han inte kommer lyckas i ett storlag och enbart vara en av stjärnorna istället för den enda och då väljer att stanna...
Citera
2023-06-27, 22:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Då får du läge att ge Ris

Vem ska göra målen? Kane har kommit överens med Bayern enligt ryktena.

Tror Kane stannar 130% säker
Citera
2023-06-27, 22:25
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Spelar ingen roll? Sorry, men jag förhåller mig till verkligheten och inte ngn vild fantasivärld.
Hahaha jo jo jo mycket ska man höra innan öronen ramlar av, men då har jag ditt ord att du tar ut spelarna senast dygnet innan premiären?
Citera
2023-06-27, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

I din fantasivärld innehöll Premier Leagues bästa elva 10 Arsenalspelare.
Citera
2023-06-27, 22:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hahaha jo jo jo mycket ska man höra innan öronen ramlar av, men då har jag ditt ord att du tar ut spelarna senast dygnet innan premiären?
Om Rice kommer in för 1miljard och dom startar Rice,Havertz,Ödegaard.. Är det då världens dyraste mittfält?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in