2023-06-27, 20:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ahhh, ska man behöva göra det också .. Är rätt säker på att West Ham vinner ligan relativt enkelt vare sig Rice stannar eller inte, så länge det inte blir någon skada.
För mycket begärt?

Jojo WH - Winner of PL 23/24 Zzzzz
Citera
2023-06-27, 20:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
För mycket begärt?

Jojo WH - Winner of PL 23/24 Zzzzz
Nästan alltså!

Kan garantera att om inte West Ham vinner, kommer ett lag som spenderat mer pengar vinna
Citera
2023-06-27, 20:20
Medlem
Drickbacks avatar
En tidningsanka eller gör Kane sig till salu?

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12239011/Harry-Kane-reaches-agreement-principle-join-Bayern-Munich-Spurs-insist-hes-NOT-sale.html
Citera
2023-06-27, 20:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han kan inte ge dig ett svar för han kan knappt arsenals trupp utan att googla inför att han svarar.
Utan att googla så har ni en ny målvakt i truppen närmaste 4 åren, Vicario klar nu.
Citera
2023-06-27, 20:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Nä men vad säger du 😳 du är ju expert! Du har liksom Arteta möjlighet att formera mittfältet, ska hjälpa dig på traven och tar ut första spelaren till dig; Ødegaard

Vi har åtminstone humor ps tack för berömmet.
Problemet är bara att jag vet ej vilket mittfält vi kommer att ha kommande säsong, om Rice joinar och om Xhaka, Partey lämnar etc, etc.

Ja, man behöver inte att leta upp ngn stand-up komiker när du och/eller några av dina Liverpool-buddies är aktiva härinne
Citera
2023-06-27, 20:28
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
En tidningsanka eller gör Kane sig till salu?

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12239011/Harry-Kane-reaches-agreement-principle-join-Bayern-Munich-Spurs-insist-hes-NOT-sale.html

Ska vi gissa att Levy lovat(ljugit för) Kane att om rätt bud kommer in så säljs han?
Citera
2023-06-27, 20:30
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Problemet är bara att jag vet ej vilket mittfält vi kommer att ha kommande säsong, om Rice joinar och om Xhaka, Partey lämnar etc, etc.

Ja, man behöver inte att leta upp ngn stand-up komiker när du och/eller några av dina Liverpool-buddies är aktiva härinne
Spelar väl ingen roll? Du kan önska dig ett, andra Arsenal fans kan ju plita ner några namn.
Alla fattar att önskan inte är en sanning utan dessa vill jag ha om klubben har möjlighet att köpa in dom. Ingen hänger dig för det.

Tur att du finns så vi har material för resten av livet, vi är så 130 % tacksamma. /Komikergänget
Citera
2023-06-27, 20:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Utan att googla så har ni en ny målvakt i truppen närmaste 4 åren, Vicario klar nu.

5 år

Jag tror han petar Lloris direkt. Lloris är slut tyvärr.
Citera
2023-06-27, 20:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ska vi gissa att Levy lovat(ljugit för) Kane att om rätt bud kommer in så säljs han?
Möjligt Kane gör en Couthino, göra sig omöjlig och klubben ser bara försäljning som utväg.

Något märkligt att bror och fader förhandlat gödsel att Kane kommer i sommar men Tottenham säger nej, om nu historien är sann.
Citera
2023-06-27, 20:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
5 år

Jag tror han petar Lloris direkt. Lloris är slut tyvärr.
Tyckte jag läste 2027 på sky, kan vara ändrat i efterhand därför jag skrev 4 år.

Ja att Lloris inte håller har vi vetat i flera år då får hoppas ni har en ny 1:e målvakt.

Edit: stavning, måste hitta nytt felfritt tangentbord grr
Senast redigerad av Drickback 2023-06-27 kl. 21:01.
Citera
2023-06-27, 20:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Tyckte jag läste 2027 på sky, kan vara ändrat i efterhand därför jag skrev 4 år.

Ja att Lloris inte håller har vi vetat i flera år då går hoppas ni har en ny 1:e målvakt.

Generalen får ställa in sig på slakt i år. När Tiny Tots kommer besegra The Gunners
Citera
2023-06-27, 21:04
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Generalen får ställa in sig på slakt i år. När Tiny Tots kommer besegra The Gunners
Då får du läge att ge Ris

Vem ska göra målen? Kane har kommit överens med Bayern enligt ryktena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in