2023-06-27, 22:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tottenham kommer ersätta Kane med Osi och Mbappe

Hade det inte varit skitkul om Levy fick för sig att satsa som en galning efter att Kane lämnat?

Han har ju inget val om Kane lämnar. Då måste nya världs spelare in.
Citera
2023-06-27, 22:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Om Rice kommer in för 1miljard och dom startar Rice,Havertz,Ödegaard.. Är det då världens dyraste mittfält?

Det är Premier Leagues bästa genom tiderna om inte annat

Havertz som är så bra så Chelsea kommer gråta nu när han lämnat
Senast redigerad av Skarparattarn 2023-06-27 kl. 22:57.
Citera
2023-06-27, 22:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han har ju inget val om Kane lämnar. Då måste nya världs spelare in.
Sant, Tottenham har alltid varit kända för att ersätta sina spelare och alltid haft världsstjärnor

Vilka ersatte Bale,Assou-Ekotto,Luka och Walker?
Citera
2023-06-27, 23:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det är Premier Leagues bästa genom tiderna om inte annat

Havertz som är så bra så Chelsea kommer gråta nu när han lämnat
Nej, det var ju förra årets Arsenal som hade lekstuga med City! Såg du inte matcherna eller? Jag sväääär! Arsenal hade 3pass på rad en gång och City fick inte låna bollen på 7 sekunder

Han kan faktiskt bli jävligt bra.. :P
Citera
2023-06-27, 23:36
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Visst är det så, men har man dom pengarna och förutsättningar så är det nog inte så jättesvårt att skaffa harmoni även i en annan stad.. Jo, men folk vägrar ofta också inse att det finns jävligt bra ligor och lag utanför England, City vinner 9 av 10 tex.. Han är ju även chansen på CL med BAyern..

Känns lite egovarning om hellre vill slå ett personligt rekord än att vinna något inom lag.. Men visst, han kanske vet att han inte kommer lyckas i ett storlag och enbart vara en av stjärnorna istället för den enda och då väljer att stanna...

Vi får väl se vad som händer. Kan hända att Kane ser det som en större grej att köra kvar i Spurs, få en staty utanför arenan, bli en legend som fansen kommer prata om i 100 år framåt. Slå målrekordet. Kanske vinna någon cup? Visst att Spurs inte har vunnit något senaste åren men känns ju som FA-Cuppen och Carabao Cup är lite lotteri och det är ju oväntade klubbar som vinner då och då. Sen lär det bli svårt att vinna PL eller CL men det är väl inte titlar han hade vunnit i t.ex. Man Utd eller Bayern ändå.

Eller så blir han desperat när inga klubbar lägger seriösa bud och försöker grisa sig bort från klubben. Allt kan hända. Men personligen tycker jag aldrig han har verkat jättetaggad på att gå utomlands och i England finns det inga alternativ.
Citera
2023-06-28, 00:26
Medlem
jontepsgs avatar
Arsenal budat £100+5m på Rice.. jävlar vad pengar. Arsenal vågar inte riskera att City fortsätter buda så dom lägger ett bud dom vet WH accepterar, antar jag är strategin här.

https://twitter.com/David_Ornstein/status/1673813509279305730?t=nSylFDrh82Uz8KOOiM8CjQ&s=19
Citera
2023-06-28, 00:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arsenal budat £100+5m på Rice.. jävlar vad pengar. Arsenal vågar inte riskera att City fortsätter buda så dom lägger ett bud dom vet WH accepterar, antar jag är strategin här.

https://twitter.com/David_Ornstein/status/1673813509279305730?t=nSylFDrh82Uz8KOOiM8CjQ&s=19

Underbart fina pengar för den medelmåttan
Citera
2023-06-28, 00:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Hahaha jo jo jo mycket ska man höra innan öronen ramlar av, men då har jag ditt ord att du tar ut spelarna senast dygnet innan premiären?
Du har ju bara luft emellan öronen. Men ja, jag ska se till att skriva ”din” lista när övergångsfönstret väl är stängt och när våran trupp är klar. Mark my words
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
I din fantasivärld innehöll Premier Leagues bästa elva 10 Arsenalspelare.
Var/när har jag påstått att 10 av 11 utav PLs bästa spelare tillhör Arsenal? Däremot så har jag skrivit att vi har allt i allt ett bättre mittfält, samt ett starkare försvar än vad oljearaberna har - och det står jag för.
Citera
2023-06-28, 00:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Declan Rice hade spelat skjortan av samtliga spelare i den sönderruttna judeklubben som du oförskamligt hejar på.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-06-28 kl. 00:57.
Citera
2023-06-28, 00:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Vi får väl se vad som händer. Kan hända att Kane ser det som en större grej att köra kvar i Spurs, få en staty utanför arenan, bli en legend som fansen kommer prata om i 100 år framåt. Slå målrekordet. Kanske vinna någon cup? Visst att Spurs inte har vunnit något senaste åren men känns ju som FA-Cuppen och Carabao Cup är lite lotteri och det är ju oväntade klubbar som vinner då och då. Sen lär det bli svårt att vinna PL eller CL men det är väl inte titlar han hade vunnit i t.ex. Man Utd eller Bayern ändå.

Eller så blir han desperat när inga klubbar lägger seriösa bud och försöker grisa sig bort från klubben. Allt kan hända. Men personligen tycker jag aldrig han har verkat jättetaggad på att gå utomlands och i England finns det inga alternativ.
Undrar hur det lilla fettot (Kane) tänker i dag när han ser Haaland i Man City, mtp att Pep ursprungligen ville ha Kane och inte Haaland till City.
Citera
2023-06-28, 00:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Jag har en känsla att Pep/City kommer buda emot.
Citera
2023-06-28, 01:02
Medlem
jontepsgs avatar
https://twitter.com/asxd_98/status/1673824478055350273?t=dBoyMPZnupbcFMLbQDWIbA&s=19

Havertz announcement video har läckt. En värvning klar för Arsenal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in