2023-06-27, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Låter extremt snårigt och svårnavigerat. Vill se den gäddan som orkar ta sig an det utan stora ekonomiska muskler. Dock så är det nära nu enligt såna som Perpetuate, så Dumpen är väl bankrutt när som helst. Och Sara och Patrik inom lås och bom.

Eller inte
Nej inte snårigt alls, ganska simpelt och tydligt förklarat här: https://www.mprt.se/regelverk/utgivningsbevis/ De skriver inte ut namn och visar inte ansikten på Boomerbook, Insta eller TT då är de 100 safe.. Dessa sajter har egna databaser och det enda Dumpen behöver göra är att se till att läsares inlägg inte skriver för grova saker om gäddorna i inlägg så de blir avstängda av Meta typ. Dumpen ansvarar inte för vad andra lägger kopierat ut från deras sajt.

Det här har faktiskt delvis provats i ett rättsfall mot någon av rasse"nyhets"sajterna, typ Samnytt, läste om det nyligen men hinner inte leta reda på det just nu.
Citera
2023-06-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En är rapporterad avliden som är en ung man som orkade söka sex, dör strax efter en konfrontation tolkar jag som sannolikt självmål. Bara för att anhöriga skäms och inte går ut med det så betyder det inte att det hänt. Så minst 4, kanske fler då självmål inte är något som rapporteras officiellt.
Fortfarande bara två bekräftade, färre procentuellt än vad som statistiskt förväntas av de som avslöjas med att begå övergrepp. Tror ofta det fanns mer att hitta på de som tar livet av sig när de avslöjas med vidriga beteenden och tappar sin status, de vet det...
Citera
2023-06-27, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
https://dumpen.se/2023/06/26/jag-onskar-att-dumpen-fanns-nar-jag-var-yngre

När jag var 13 år förgrep sig min moders bästa killkompis på mig. Ingen trodde mig. Jag lever fortfarande med detta än idag, 26 år gammal. När jag nu då läser vad expressen har skrivit, att det är synd om personerna som blir uthängda på dumpen så blir jag ärlig jätte ledsen. Jag ÖNSKAR att dumpen fanns när jag var yngre, så man hade kunnat hänga ut svinet som gjorde så mot mig. Det gör så himla ont, både i mitt hjärta och psyke att det finns personer där ute som skyddar pedofiler och våldtäktsmän..

Ville bara spy ut detta, kan inte visa mitt namn då jag inte vill att folk i min närhet blir oroliga för mig.

Ha en fantastisk kväll allihopa, och till Sara och Patrik m.m vill jag bara säga- fortsätt med ert, låt ingen någonsin påverka er att sluta. Själv känner jag två av dem ni hängt ut och det är hemskt verkligen att veta att det har funnits sådana i sitt umgänge. Tack för ert hårda slit, tack tack tack! Ni har gjort framtiden för barn säkrare. ❤️

Allt det här är ju fan i mig uppdiktat så att det skriker om det? Vadå Jessica, vad är det för fiktiv person? Det här är ju Saras ton i skrift så att det skriker om det det kan väl fan i mig vem som helst förstå?

Hur kan dessa ansvariga utgivare se sig själva i spegeln efter detta? Att man hittar på egna insändare? Avd: Noll skam i kroppen?

Helvete vad bedrövligt!
Tyvärr så slutar det inte där! När den pedofila duon väl har utsett ett lämpligt efterblivet offer drar de sig inte för att själva bryta mot lagen för att uppnå resultat. Detta visar tydligt hur sjuka hjärnor Patrik och Sara har.

De sitter dagarna och nätterna igenom och tänker på "gäddor", deras hjärna är ett stort sexuellt övergrepp och det finns inte plats för reflektion ens om de hade haft förmågan.

Grooming är ett löjligt brott och sexuellt övergrepp är något helt annat. Detta har Dumpen inte lyckats förstå efter flera år. Hur svårt ska det vara?
Citera
2023-06-27, 15:46
Medlem
TheRealWolodarksis avatar
Jag undrar lite varför patrik och sara inte även jagar våldtäksmän som sådana muslim rape gangs som man har upptäckt i england och liknande?

Lite konstigt att de verkar inte alls våga jaga efter folk med arabiskt/afrikanskt ursprung för antar de är rädda för att media ska störta dem i fördärvet om dem gör det? Kolla bara på negerns som högg av huvudet på den blonda tjejen och våldtog i göteborg baack in the day. varför ifrågasätter inte sara o patrik detta?

Tragiskt iaf, tänk så många muslimer och araber som kommer undan med våldtåkt och andra småbrott som dessa två fantaster skulle kunnat jaga, men väljer att inte göra på grund av politiskt korrekta skäl.

skäms
Citera
2023-06-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
En lågbegåvad 22-åring är dock lika farlig för unga som en äldre man?

Precis som 15 åringen som mördade sin 8 årige lillebror och precis som 16 åringen som ströp en 11-åring flicka. Ska jag fortsätta? Nu var inte min poäng vem som är farlig för vad utan moralen i uthängningen. Man väljer alltså att hänga ut människor som är utvecklingsstörda.
Citera
2023-06-27, 16:43
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealWolodarksi
Jag undrar lite varför patrik och sara inte även jagar våldtäksmän som sådana muslim rape gangs som man har upptäckt i england och liknande?

Lite konstigt att de verkar inte alls våga jaga efter folk med arabiskt/afrikanskt ursprung för antar de är rädda för att media ska störta dem i fördärvet om dem gör det? Kolla bara på negerns som högg av huvudet på den blonda tjejen och våldtog i göteborg baack in the day. varför ifrågasätter inte sara o patrik detta?

Tragiskt iaf, tänk så många muslimer och araber som kommer undan med våldtåkt och andra småbrott som dessa två fantaster skulle kunnat jaga, men väljer att inte göra på grund av politiskt korrekta skäl.

skäms

Dumpen struntar fullständigt i etnicitet på gäddorna

https://dumpen.se/2023/04/26/walle-ville-kopa-valdtakt-napp-219goteborg-trollhattan/
Citera
2023-06-27, 17:13
Avslutad
Vad hände i #246? Gick de rakt in i hans bostad?
Citera
2023-06-27, 18:49
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Vad hände i #246? Gick de rakt in i hans bostad?
Vad ger det Dumpen rätten att gå in i någons hus? Det kan inte vara helt lagligt.
Citera
2023-06-27, 20:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Fortfarande bara två bekräftade, färre procentuellt än vad som statistiskt förväntas av de som avslöjas med att begå övergrepp. Tror ofta det fanns mer att hitta på de som tar livet av sig när de avslöjas med vidriga beteenden och tappar sin status, de vet det...
Vad är förväntat antal? Dessutom dessa utsatta som Dumpen menar tar daga av sig, tar de det inom ett år, nej inte för de flesta.

Jag säger att minst 4 har tagit sig av daga, omöjligt för både mig och dig att kolla då sådan statistik inte finns på enskilda.

Du kan leva i förnekelse om du vill, du vill nog som Dumpenanhängare för det ger inte Dumpen några guldstjärnor. Det är tabu att prata för Dumpenälskare.

Men vad är förväntat antal?

Många människor hamnar i kris men många lyckas rida igenom det, och det blir neutraliserat, ofta av den anledningen att de blir omedelbart omhändertagande.
Citera
2023-06-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Tyvärr så slutar det inte där! När den pedofila duon väl har utsett ett lämpligt efterblivet offer drar de sig inte för att själva bryta mot lagen för att uppnå resultat. Detta visar tydligt hur sjuka hjärnor Patrik och Sara har.

De sitter dagarna och nätterna igenom och tänker på "gäddor", deras hjärna är ett stort sexuellt övergrepp och det finns inte plats för reflektion ens om de hade haft förmågan.

Grooming är ett löjligt brott och sexuellt övergrepp är något helt annat. Detta har Dumpen inte lyckats förstå efter flera år. Hur svårt ska det vara?

Väl rutet! Krävs inte mycket tankeverksamhet och se att det rör sig om egennjutning där bakom. Fruktansvärt och samtidigt beklagligt att deras radikala Dumpen-fans inte ser det du och många andra vakna ser!

Hur långt tror du Sara är beredd och gå egentligen?
Citera
2023-06-27, 20:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealWolodarksi

skäms
Tror snarare att det är för att islamisterna vet var deras brevlåda bor, säkrare att jaga mesiga män.
Citera
2023-06-27, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Väl rutet! Krävs inte mycket tankeverksamhet och se att det rör sig om egennjutning där bakom. Fruktansvärt och samtidigt beklagligt att deras radikala Dumpen-fans inte ser det du och många andra vakna ser!

Hur långt tror du Sara är beredd och gå egentligen?
Bra fråga! Bevisligen kan hon bryta mot lagen och ljuga, skarva med sanningen och hitta på. Hade hon inte haft Patrik Sjöberg bakom sig så tror jag inte att hon hade vågat göra ett skit.

Nu blir det som att hon är hjärnan och Patrik är musklerna. Hur tragiskt är inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in