2023-06-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Du kan absolut inte anse att dom har en bärig ide. Nyhetsvärdet har evaporerat. Tror inte så många läser uthängningarna längre. Traggla sig igenom en wall of text. Har du läst en uthängd har du läst alla. Ingen differens eller något nytt under solen. På engelska skulle man säga ”they are beating a dead horse”

Vad tror du Sara drar in på folks swishpengar månatligen? Hon skrattar väl hyfsat gott just nu eller vad säger du?
Citera
2023-06-27, 00:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
https://dumpen.se/2023/06/26/jag-onskar-att-dumpen-fanns-nar-jag-var-yngre/

När jag var 13 år förgrep sig min moders bästa killkompis på mig. Ingen trodde mig. Jag lever fortfarande med detta än idag, 26 år gammal. När jag nu då läser vad expressen har skrivit, att det är synd om personerna som blir uthängda på dumpen så blir jag ärlig jätte ledsen. Jag ÖNSKAR att dumpen fanns när jag var yngre, så man hade kunnat hänga ut svinet som gjorde så mot mig. Det gör så himla ont, både i mitt hjärta och psyke att det finns personer där ute som skyddar pedofiler och våldtäktsmän..

Ville bara spy ut detta, kan inte visa mitt namn då jag inte vill att folk i min närhet blir oroliga för mig.

Ha en fantastisk kväll allihopa, och till Sara och Patrik m.m vill jag bara säga- fortsätt med ert, låt ingen någonsin påverka er att sluta. Själv känner jag två av dem ni hängt ut och det är hemskt verkligen att veta att det har funnits sådana i sitt umgänge. Tack för ert hårda slit, tack tack tack! Ni har gjort framtiden för barn säkrare. ❤️

Allt det här är ju fan i mig uppdiktat så att det skriker om det? Vadå Jessica, vad är det för fiktiv person? Det här är ju Saras ton i skrift så att det skriker om det det kan väl fan i mig vem som helst förstå?

Hur kan dessa ansvariga utgivare se sig själva i spegeln efter detta? Att man hittar på egna insändare? Avd: Noll skam i kroppen?

Helvete vad bedrövligt!
Undrar hur många kronor de får i bidrag per ord i sina visor.
Citera
2023-06-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Undrar hur många kronor de får i bidrag per ord i sina visor.

Har du kontaktat de ansvariga på sidan rörande det här? Att det finns fog för att ifrågasätta " insändarnas " trovärdighet?

Snacka om och gå över lik för att dra in pengar.
Citera
2023-06-27, 00:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Och det krävs ett tvång för att du ska kunna göra dig skyldig till utpressning
Det krävs ett hot om tvång, då kan det ses som utpressning. Sara hotar om att polisen ska utföra tvånget, har brott begåtts har hon rätt till det, har gäddan inte gjort något brott är det inte lagligt. Men man får nog hota med polis om man tror gärningsmannen gjort något olagligt. Men. Dumpen skriver på sin sida att det gäddorna gör är inte är olagligt, så de kan aldrig hävda okunskap.
Citera
2023-06-27, 00:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Har du kontaktat de ansvariga på sidan rörande det här? Att det finns fog för att ifrågasätta " insändarnas " trovärdighet?

Snacka om och gå över lik för att dra in pengar.
Åtskilliga har konstaterat det i tråden, och de har förmodligen sett det. Men de bryr nog sig inte mycket, då de Facebookläsarna inte ser igenom det. De skriver, o så viktigt ni finns, mest kvinnor i övre ålder.
Citera
2023-06-27, 00:27
Medlem
Citat:
Vad tror du Sara drar in på folks swishpengar månatligen? Hon skrattar väl hyfsat gott just nu eller vad säger du?
Finns limiter på Swish. 15K/vecka. Du kan temporärt höja den till 150K på en dag. Men det är en engångsföreteelse.
Citera
2023-06-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Åtskilliga har konstaterat det i tråden, och de har förmodligen sett det. Men de bryr nog sig inte mycket, då de Facebookläsarna inte ser igenom det. De skriver, o så viktigt ni finns, mest kvinnor i övre ålder.

Hur fan är det ställt med dagens svenska kvinnor? De sväljer ju fan i mig allt? Ivrigt påhejandes på Dumpens Facebooksida fattar de inte hur jävla manipulerade de blir?? Allt är ju bara känslor känslor känslor för hela högen!
Och så undrar vi varför svenska män lämnar deras svenska kvinnor i allt ökad takt. Dagens kvinnor har ju fan i mig noll förmåga och tänka till!
Citera
2023-06-27, 10:34
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
Det är priset man får betala för att föräldrarna är puckade. Föräldrar som inte har skam i kroppen om hur man respekterar andra människor. En lärdom som en puckad förälder kan ta till sig om hur det känns för människor som blir utsatta av den puckade förälderns härskarfasoner. Om nu de puckade föräldrarna är tillräckligt självkritiska så att de fattar poängen.
Ja synd att barn inte kan välja sina föräldrar, tänk va många barn som skulle slippa fattigdom, våld, övergrepp, missbrukande föräldrar osv.
Citera
2023-06-27, 12:54
Medlem
Ohio har en bra lösning på problemet:

”"For a crime to occur, there's a statute in Ohio called the importuning statute which is what we believe cases like these fall under, and it creates issues if the person involved is not a law enforcement officer or actual minor child," Selvey said.”
Citera
2023-06-27, 14:11
Medlem
Citat:
Märkligt att det här ämnet inte har diskuterats.

1. Dumpens utgivningsbevis är inte giltigt på Rumble, Instagram, Twitter eller Facebook.

2. Dumpen är ansvariga för alla hatiska kommentarer som skrivs på ovanstående sajter + Dumpen.se. Jag har inte observerat att dom modereras på något vis.
Om du inte utryckte dig så otrevligt underklassigt med dina löjliga förolämpningar och "svåra" ord du använder fel, skulle den här patetiska maniska fixeringen vid att sätta dit Dumpen med saker du har absolut noll koll på hur de fungerar vara lite "aaawww stackars". Vet inte om du är intellektuellt nedsatt eller bara extremt ung.
Citera
2023-06-27, 14:12
Medlem
Citat:
Finns limiter på Swish. 15K/vecka. Du kan temporärt höja den till 150K på en dag. Men det är en engångsföreteelse.
De har företag-swish lille vän.
Citera
2023-06-27, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Återigen som jag skrev så faller det sig naturligt och är med all rätt logiskt att en lågbegåvad 22-åring söker sig till minderåriga. Men så är inte fallet om det vore en normalbegåvad man i åldern 35 och uppåt. Dumpen måste rannsaka sig själva i detta och välja med omsorg vilka som ska hängas ut och inte.
En lågbegåvad 22-åring är dock lika farlig för unga som en äldre man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in