2023-06-10, 13:21
Medlem
rudi1985s avatar
Nu påstås det att guideti har bäst kondition i laget i en artikel dom har utfört beep tester. Nej jag köper inte det finns inte en chans guidetti har bäst flås i laget. Tillägas att jag är AIK:are men jag tror inte på detta. Jag tror att ledningen ljuger för dom vill försöka släta över praktfiaskot med att ha köpt en överviktig otränad guidetti.
Citera
2023-06-10, 13:23
Medlem
rudi1985s avatar
Många andra AIK:are jag pratat med anser också att värvningen av guidetti är ett fiasko och ett dyrt sådant. Guidetti krävde 15 miljoner i sign on bonus + 200.000 i månade och han kommer otränad och överviktig som AIK:are undrar man vad det är för nötter vi har i den sportsliga ledningen och detta är inte bara jag som undrar många andra AIK:are jag pratar med undrar samma sak.
Citera
2023-06-10, 13:27
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Han har ju aldrig riktigt hållit en hög klass förutom i Feyenoord en säsong, men i en liga som allsvenskan tycker man att Guidetti bör leverera.

Kan det bero på privat hemma att han är så dålig? Frun Sanna verkar jämnt vara ute John som får ta hand om barnen?, Och hon verkar ha hem massa kompisar till huset väldigt ofta. Kanske svårt att fokusera på fotbollen för John
Det enda det beror på är att han är fet och har dåligt flås. Hade john varit 10 kg lättare hade han sprutat in mål. Man ser att john har det i sej men hans dåliga fysik hindrar honom mycket tyvärr för han har det i sej det såg man på målet han gjorde mot hammarby. Men detta är som sagt ett fiasko för alla oss AIK:are att våran dåre till sportchef inte såg detta när han värvade john. Fö skulle dom satt han på diet och tagit ut han i löpspåret för länge sedan en 10 kg lättare guidetti hade blivit farlig.
Senast redigerad av rudi1985 2023-06-10 kl. 13:32.
Citera
2023-06-19, 13:56
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Nu påstås det att guideti har bäst kondition i laget i en artikel dom har utfört beep tester. Nej jag köper inte det finns inte en chans guidetti har bäst flås i laget. Tillägas att jag är AIK:are men jag tror inte på detta. Jag tror att ledningen ljuger för dom vill försöka släta över praktfiaskot med att ha köpt en överviktig otränad guidetti.
Finns inte en chans att Guidetti tex slår Björnström i ett Beep-test, man kan tycka vad man vill om Björnström som spelare men flås och stamina är det inte många som slår honom.
Citera
2023-06-19, 20:10
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Finns inte en chans att Guidetti tex slår Björnström i ett Beep-test, man kan tycka vad man vill om Björnström som spelare men flås och stamina är det inte många som slår honom.
Jag är gnagare men jag tror Ledningen försöker släta över den misslyckade värvningen utav chico gordo så dom ljög Guidetti hade bäst resultat på beep testerna finns inte en chans John har bäst kondition. Snubben är knubbig han har bland dom sämstas kondis i laget.
Citera
2023-06-19, 20:17
Medlem
När ska vi prata om hans nya hårtransplantation han gjort?!
Den stora fråga nu är ju: har han gjort en transplantation o därför ”känt efter extra mycket” o hävdat ny skada/känning för o inte kunna spela eller har han varit skadad på riktigt o därför passar på o göra en hårtransplantation?!

Efter en hårtransplantation ska man avstå från fysisk ansträngning i minst 10 dagar o ingen styrketräning på 6v…
Citera
2023-06-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det är ont om tid ifall någon ska fånga ett hårstrå, inte många kvar....

Jamen läskburkar måste det ju finnas mängder av på Karlberg. Det är bara å ta valfri burk å skicka. Tragikomiskt att fru Guidetti bönat å bett John att sluta dricka så mycket läsk. Å så blir det just läskburken som gör att john får ännu ett barn. Lider dock med Sanna. 😔
Citera
2023-06-26, 19:44
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ingrossos-bild

"Jag gör allt jag ska göra, med bravur. "
Citera
2023-06-26, 19:54
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison1
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ingrossos-bild

"Jag gör allt jag ska göra, med bravur. "
Party-John har gjort bort sig ännu en gång. Inte konstigt att han ser mer och mer rund och otränad ut när han ägnar uppehållet till att parta med Bianca istället för att göra nödvändig extraträning.
Citera
2023-06-26, 20:06
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Party-John har gjort bort sig ännu en gång. Inte konstigt att han ser mer och mer rund och otränad ut när han ägnar uppehållet till att parta med Bianca istället för att göra nödvändig extraträning.

Det där om att han skulle ha bäst kondition tror jag inte ett dugg på och jag är AIK:are och även mina vänner fnyser åt det. Nä det där med beep testerna är påhitt från våran ledning för att försvara den usla värvningen av chico gordo. Är för övrigt ett jävla hån mot oss supportrar bli fet när man har en månadslön på 200.000 i månaden + sign on bonus på 15 millar helt sjukt.
Citera
2023-06-26, 20:09
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Det där om att han skulle ha bäst kondition tror jag inte ett dugg på och jag är AIK:are och även mina vänner fnyser åt det. Nä det där med beep testerna är påhitt från våran ledning för att försvara den usla värvningen av chico gordo. Är för övrigt ett jävla hån mot oss supportrar bli fet när man har en månadslön på 200.000 i månaden + sign on bonus på 15 millar helt sjukt.
Gnaget har gjort bort sig rejält i denna värvning ja. Någon borde få foten för detta katastrofala beslut.
Citera
2023-06-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Gnaget har gjort bort sig rejält i denna värvning ja. Någon borde få foten för detta katastrofala beslut.
Både sportchef och vd som var ansvariga för värvningen av JG har fått sparken/avgått. Rätt åt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in