Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-10, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Skulle han ta kontakt med henne så är det inte säkert att fans får reda på det. Det finns gag orders och grejer bland rikingar.

För några år sedan så sa iallafall mamman att JG inte hade någon kontakt med dottern utan förnekade allt. Sanna visste men levde också i förnekelse
Citera
2020-10-10, 17:46
Medlem
Frågade mamman nu på DM på Insta om JG någonsin hört av sig till dottern.

Hon svarade:

No. She messaged him herself from her IG and he hasn’t even responded. That family is ridiculous.
Citera
2020-10-10, 18:11
Medlem
Sjukt tragiskt och vidrigt emot dottern. Han är ju inte ens så jävla känd att folk hade brytt sig i mer än någon minut.

Hoppas hon någon gång i framtiden konfronterar han.
Citera
2020-10-12, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
John Föredetti alltså. Karriären på tomgång sedan länge. Hans eventuella drömmar om sportslig storhet har för länge sen bytts ut mot en cynisk jakt på det sista korvöret.

Hade alla möjligheter att revanschera sig i Feyenoord och kanske utvecklas till en bättre spelare. Väljer hellre bänken i klubbar som är numret för stora och nöjer sig med att vinna iPads på träningarna

https://www.svt.se/sport/fotboll/svt-sport-traffar-john-guidetti-i-en-exklusiv-intervju

Haha. ag är inne i rytm nu. Jag vill inte gå tillbaka till att sitta på bänken, jag vill spela. Det är bara att kolla på alla lag jag spelat i. Säga vad man vill, men lagen går bra när jag är med, säger Guidetti i en exklusiv intervju med SVT Sport.

Det som har hänt i början av den här säsongen är som vanligt, Guidetti sitter med sitt feta arsle på bänken match efter match. Vilken otroligt dålig karriär det blev av han som skulle bli en av våra stora.
Citera
2020-10-12, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Jag tror det uppstod för att både tjejen och tjejens mamma hade kommenterat på någon artikel på Aftonbladet eller liknande. Någon tog kontakt med henne på FB och fick hela storyn.

Jag har också skrivit till henne en gång för många år sen och hon bekräftade att det var så och var ledsen för det typ. Men hade väl inga planer på att driva det längre.

Hon är väldigt aktiv på Instagram om du vill skriva till henne eller se guddes dotter

När ska Guidetti blivit pappa till henne? Var han tillsammans med Sanna när han låg med den tjejen han fick barn med? PINSAMT att John inte tar sitt jävla ansvar ekonomiskt. Tragisk snubbe
Citera
2020-10-12, 11:49
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Undra vad killen har i IQ? 75-80?

Det där var rätt intressant. Ofta när vi ser "kändisar" som uppträder lite udda tänker vi "ett snäpp ADHD" eller "lite aspig" när det ofta rör sig om klen begåvning bara. Gissar btw på 83.
Citera
2020-10-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
När ska Guidetti blivit pappa till henne? Var han tillsammans med Sanna när han låg med den tjejen han fick barn med? PINSAMT att John inte tar sitt jävla ansvar ekonomiskt. Tragisk snubbe

Ja han har väl varit ihop med Sanna sen högstadiet?

Dottern Sayde är 9 år gammal nu, så nästan 10år sedan. Han ska tydligen ha varit på något slags träningsläger i Oregon med sitt ungdomslag (detta är bekräftat) där mamman bor.
Mamman är 30 år idag. Och hon har alltså hållet fast vid detta i 10 års tid.
Citera
2020-10-12, 23:42
Medlem
geek12s avatar
Vad heter mamman på IG?
Citera
2020-10-14, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vad heter mamman på IG?

Insta: bre_xoxo

Även Www.facebook.com/bre.reck
Citera
2020-10-14, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Sjukt tragiskt och vidrigt emot dottern. Han är ju inte ens så jävla känd att folk hade brytt sig i mer än någon minut.

Hoppas hon någon gång i framtiden konfronterar han.

Usch, tycker synd om den lilla dottern som fått berättat för henne vem hennes pappa är men att han ignorerar skiten ur henne när hon skriver till honom på Insta.. Fan vad spår sånt måste sätta, även om man har en mamma som älskar en och dylikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Var han tillsammans med Sanna när han låg med den tjejen han fick barn med?

Ja, jag tror det är därför han ska låtsas som ingenting och det är hysch hysch. Och hans korkade tjej tror ju såklart på honom, men även hon bör väl misstänka något idag.. Men de kör väl hellre den berömda strutsen och låtsas som inget för deras Youtube/Instagram-image skull.
Citera
2020-10-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Usch, tycker synd om den lilla dottern som fått berättat för henne vem hennes pappa är men att han ignorerar skiten ur henne när hon skriver till honom på Insta.. Fan vad spår sånt måste sätta, även om man har en mamma som älskar en och dylikt.

Ja, jag tror det är därför han ska låtsas som ingenting och det är hysch hysch. Och hans korkade tjej tror ju såklart på honom, men även hon bör väl misstänka något idag.. Men de kör väl hellre den berömda strutsen och låtsas som inget för deras Youtube/Instagram-image skull.

Ah han är vidrig. Jag tror Sanna vet. Om inte annat är det bara kolla på ungen, hon är sjukt lik Guidetti.
Citera
2020-10-16, 08:16
Medlem
selusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Nu kan jag inget om Guidetti och jag skiter i fotboll, men det är väldigt osvenskt att bry sig om kändisars privatliv till den grad att man kräver att de berättar om det. Vi är inte som britterna, som tror att rikets säkerhet står och faller med kändisars och politikers förhållanden. Intresset för Guidettis eventuella avkommor lär vara svalt.

Undrar om brittiskt press skulle tycka att detta var smaskig information dock? Känns som de skulle kunna fläska på rätt bra. Man kanske ska kontakta någon skvallerblaska i england?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in