2023-06-26, 20:14
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Knulla mä!

Hm Alex "flickvän", såg typ 1 år yngre ut än Lina kan jag tycka, vad vet vi om Anti-Lina? som
blivit sympati-kär över att han blivit så illa behandlad!

Carro dejtar en hankatt? varför inte visa honom!
Alex nya flickvän såg betydligt yngre ut än Lina tyckte jag. Bra för bebisverkstan men kan vara knepigt för en 40-åring som vill ha bebis nu.
Citera
2023-06-26, 20:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Lina ger komplimangen som Carro borde ha givit om Agust förtätade skäggväxt, Carro vet inte hur man ger karlar bekräftelse

Arvid ser ut som att han har fallskärmshoppat över återföreningsgården

Ida är nog död tror jag
Nu kommer hon, och hon har gått upp i vikt ser jag

Även Arvid har kissat på stickan, farsan ska få känna sig delaktig
Ida använder P-piller och inte P-skum, Arvid använder inte fegslang, då vet vi det!!

Jag kan tänka mig att odla innanför Idas bikinilinje efter att Arvid finklippt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-26 kl. 20:48.
Citera
2023-06-26, 20:25
Medlem
Abelssuns avatar
Hur vet ni att Arvid och Ida bor ihop? Enligt Ratsit bor Arvid ihop med mormor fortfarande.
Citera
2023-06-26, 20:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hela havet stormar

Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Det sker massor av utvärderingar under resans gång.
Ja nu vill vi ha en utvärdering om varför du bröt mot sociala konventioner ånyo och satte dig på någons resväska istället för att kräva din rätt till en pinnstol som alla andra runt bordet, var det inte för att reta Carro?

Det är ändå jäkligt typisk att just du bli utan stol eller hur?

Jag är väldigt frustrerad å dina vägnar, Carro vägrar prata ut med dig, mens Kalle och hans platta
kinesisk lyckokakeråd har fått henne att inse sina verkliga problem tror hon, oxskit!
hon vet redan allt om sig själv!

Kalle är lika stor amatör som jag, det är inte svårt att självtillräckligt notera när kvinner lägger armarna i kors i mötena med mig det man gör då är att man följer korsläggandet med blicken för att hövligt söka uppmärksamma henne på hennes avvikelser

En gång sa jag t.o.m till en tjej med armarna i kors, hon började flina och tänkte wow vilket spännande man! kan han berätta mer om vem jag är? (sedan föll det dock på andra bitar lolz) inte som Carro som börjar böla när psykologen säger till

Hon behandlar dig som ett vakuum under hela avsnittet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-26 kl. 20:54.
Citera
2023-06-26, 20:37
Medlem
SmokeFrees avatar
Varför höll Fidde på att blinka med ena ögat när de kolla på Telalievision? Typisk Tjack Tics Pundar han eller?
Citera
2023-06-26, 20:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Varför höll Fidde på att blinka med ena ögat när de kolla på Telalievision? Typisk Tjack Tics Pundar han eller?
Finns ingen som heter Fidde, det är inte ens ett riktigt smeknamn
Citera
2023-06-26, 20:41
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Finns ingen som heter Fidde, det är inte ens ett riktigt smeknamn
FREDRIK då den största Kärringen jag sett i hela mitt liv En tvättäkta Cuck
Citera
2023-06-26, 20:49
Medlem
Jävla tjat om "grundvärderingar" från kärringarna förutom lilahåret, och så lite feminism på det. Älska massinvandring och islam annars ut eller?
Citera
2023-06-26, 20:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Jävla tjat om "grundvärderingar" från kärringarna förutom lilahåret, och så lite feminism på det. Älska massinvandring och islam annars ut eller?
Ja, hon har nog inte (Erik) Gadd, hon har tillståndet vänsterbliven, vars falska ideologi förvärrar sykisk ohälsa, det finns det ju t.o.m grundforskning på, sedan är det själva DNA's som avgör om du kan bli vänster eller inte, men hennes väg mot lite bättre mående vore att gå med i centerpartiet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-26 kl. 21:09.
Citera
2023-06-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ja nu vill vi ha en utvärdering om varför du bröt mot sociala konventioner ånyo och satte dig på någons resväska istället för att kräva din rätt till en pinnstol som alla andra runt bordet, var det inte för att reta Carro?

Det är ändå jäkligt typisk att just du bli utan stol eller hur?

Jag är väldigt frustrerad å dina vägnar, Carro vägrar prata ut med dig, mens Kalle och hans platta
kinesisk lyckokakeråd har fått henne att inse sina verkliga problem tror hon, oxskit!
hon vet redan allt om sig själv!

Kalle är lika stor amatör som jag, det är inte svårt att självtillräckligt notera när kvinner lägger armarna i kors i mötena med mig det man gör då är att man följer korsläggandet med blicken för att hövligt söka uppmärksamma henne på hennes avvikelser

En gång sa jag t.o.m till en tjej med armarna i kors, hon började flina och tänkte wow vilket spännande man! kan han berätta mer om vem jag är? (sedan föll det dock på andra bitar lolz) inte som Carro som börjar böla när psykologen säger till

Hon behandlar dig som ett vakuum under hela avsnittet
Som vanligt med dom mest relevanta frågorna: vad sitter jag på? En högtalare såklart! Som produktionen bad mig att ta med samt bad mig stänga av så fort den gick igång.

Jag fick faktiskt prata ut med Carro. Och till och med ställa mina 3 frågor. Men olyckligtvis blev det bortklippt. Det blev ett happy-go-lucky avslut, men tyvärr saknades det viktig substans - enligt mig.

Till den som är intresserad här är dom tre frågorna.
- när du ser tillbaka på experimentet, var du redo att vara med?
- är du nöjd med din insats?
- är det något du skulle vilja ha gjort annorlunda?
Citera
2023-06-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fast, det vet man ju inte om man ser någon random person ute på stan..
Citat" jag hade aldrig gått fram" slut citat
De flesta går inte fram till randoms på stan och raggar upp dem. Han menar nog ute på krogen t.ex., Ida är uppenbarligen en extrovert tjej som pratar högt, skrattar, shottar drinkar osv. Man kan läsa av sååå mkt mer av människor än utseende vid ett sammanhang längre än några minuter.

Kan tänka mig att Arvid tidigare gått efter mer svala, introverta typer. Han gillar ju heller inte drickandet. Kanske lite Alicia Vikander-typer. Olika utseenden men kan även vara olika utstrålning, den ena nödvändigtvis inte "snyggare" än den andra.. Var väl hans morsa som sade att han tidigare valt lite mer passiva brudar som hänger på hans grejer. "Tysta möss" om man ska vara elak..
Citera
2023-06-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Som vanligt med dom mest relevanta frågorna: vad sitter jag på? En högtalare såklart! Som produktionen bad mig att ta med samt bad mig stänga av så fort den gick igång.

Jag fick faktiskt prata ut med Carro. Och till och med ställa mina 3 frågor. Men olyckligtvis blev det bortklippt. Det blev ett happy-go-lucky avslut, men tyvärr saknades det viktig substans - enligt mig.

Till den som är intresserad här är dom tre frågorna.
- när du ser tillbaka på experimentet, var du redo att vara med?
- är du nöjd med din insats?
- är det något du skulle vilja ha gjort annorlunda?

Vad svarade hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in