2023-06-24, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon är din bästa kompis så länge hon kan använda dig på något sätt för sin egen vinning, när du inte kan tillföra något så blir du uthängd eller blockad,
Bra kompis...

Märkligt, Flesta, inte alla men väldigt många Muslimer fungerar exakt så mot Svenskar.

De är bra mot en så länge Muslimen tjänar på det. Pengar vid jobb, eller helst få bidrag eller liknande.
Eller att dom får ha sex med Svensk tjej/kvinna.
Men när du slutar ge, då försvinner dom fort. Eller börjar hota och bråka med en i värsta fall.

Riktigt falskt med andra ord. Riktiga utnyttjare.

Har hon blivit av med sin förtidspension ännu? då hon tjänar så grova pengar på Onlyfans
enligt henne själv. Hon skulle bli glad om hon blev av med det sa hon. Så hon kunde gå all
in med Jobba på O.F och annat via nätet. För hon kunde tjäna så mycket mer än vad hon får
via Försäkringskassan. Hon kunde lätt tjäna det på en vecka jämfört med hel månad ju.
2023-06-24, 15:11
Medlem
spxrxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Så länge hon kan låna av henne så är hon ju bästa kompis . C swishade henne 2 papp inatt , herre jösses

C verkar inte vara den vassaste kniven i lådan (är väl ingen direkt i hennes närhet)

Såg att hon satt häromdagen och grinade medans hon höll på med andra telefonen i en live, spelade hon bort pengar igen? Kommentarerna var såklart av.
2023-06-24, 15:17
Medlem
PerniWhas avatar
Aldrig hört talas om människan så har inga synpunkter förutom att jag inte begriper mig på folk som "följer" såna där.
2023-06-25, 07:16
Medlem
desammlass avatar
Bumbi har tydligen en live med en mytoman A@ex dom verkar ha lika små hjärn celler ser ut som Pippi Långstrump enligt liven har dumpen varit i kontakt med han https://delafil.se/d85e977f3701feb5/IMG_1783.png och bumbi säger att hon förstår hans beteende helt sjukt detta
Senast redigerad av desammlas 2023-06-25 kl. 07:21.
2023-06-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooonytiigerr
Märkligt, Flesta, inte alla men väldigt många Muslimer fungerar exakt så mot Svenskar.

De är bra mot en så länge Muslimen tjänar på det. Pengar vid jobb, eller helst få bidrag eller liknande.
Eller att dom får ha sex med Svensk tjej/kvinna.
Men när du slutar ge, då försvinner dom fort. Eller börjar hota och bråka med en i värsta fall.

Riktigt falskt med andra ord. Riktiga utnyttjare.

Har hon blivit av med sin förtidspension ännu? då hon tjänar så grova pengar på Onlyfans
enligt henne själv. Hon skulle bli glad om hon blev av med det sa hon. Så hon kunde gå all
in med Jobba på O.F och annat via nätet. För hon kunde tjäna så mycket mer än vad hon får
via Försäkringskassan. Hon kunde lätt tjäna det på en vecka jämfört med hel månad ju.

Här det som är sjuka på riktigt och får inte sjukersättning. Sen kommer hon som kan jobba. O.F är ett jobb. Så hon skulle varit arbetslös modell annars för filma, fota kan hon. Hoppas hon förlorar sin sjukersättning = för frisk.. och sen att ingen vill köpa hennes filmer/foton.
2023-06-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Aldrig hört talas om människan så har inga synpunkter förutom att jag inte begriper mig på folk som "följer" såna där.

Det kan nog förklaras på samma sätt som att se en dokumentär om orangutangers beteende. Man lär sig inget användbart av det, men det är rätt roligt när de simulerar mänskligt beteende och man undrar hur de tänker, hur mycket de förstår och varför de gör som de gör. Om du har den approachen till det så kan du nog begripa hur man kan följa en sån där.
2023-06-26, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Här det som är sjuka på riktigt och får inte sjukersättning. Sen kommer hon som kan jobba. O.F är ett jobb. Så hon skulle varit arbetslös modell annars för filma, fota kan hon. Hoppas hon förlorar sin sjukersättning = för frisk.. och sen att ingen vill köpa hennes filmer/foton.

Här var det elakt ser jag. jag hoppas att E. Bumbi hittar en alldeles för snäll man med alldeles för mycket pengar och alldeles för mycket tålamod, de blir kära och E.Bumbi lever lycklig i alla sina dagar.
2023-06-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Här var det elakt ser jag. jag hoppas att E. Bumbi hittar en alldeles för snäll man med alldeles för mycket pengar och alldeles för mycket tålamod, de blir kära och E.Bumbi lever lycklig i alla sina dagar.

Om det inte vore för att hon är lesbisk då eller....
Jag hoppas hon försvinner från sociala medier inom kort...
Hon dyker upp oavsett jag vill eller inte😆
2023-06-26, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summercloud
Om det inte vore för att hon är lesbisk då eller....
Jag hoppas hon försvinner från sociala medier inom kort...
Hon dyker upp oavsett jag vill eller inte😆

Jag tror det krävs en nivå av simpande en kvinna är oförmögen till för att orka med henne nån längre tid. Även den snällaste mest toleranta lesbianen hade flytt. Så det måste vara en man. En speciell typ av man.

En sån man som betalar för hennes onlyfans. Den nivån.
2023-06-27, 00:02
Medlem
Maskotens avatar
Vad fan är det för jävla drama nu då mellan Bumbi och "Anna"? Polis, hittelön osv.
2023-06-27, 00:10
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Vad fan är det för jävla drama nu då mellan Bumbi och "Anna"? Polis, hittelön osv.

Emelie har inga 5000kr.
Hoppas den här anna anmäler henne för förtal nu när hon försöker sig på massa skit emot henne. vilket pucko som försöker samla sitt samhallsgäng emot henne.

Emelie har själv gått ut med att hon tagit livet av sig sen blir hon förvånad över att folk ringer ambulansen. Hon måste ju in på hem
2023-06-27, 10:39
Medlem
desammlass avatar
Funderar på en sak Emelie säger att hon har en syster och att den systern tydligen ska bli hennes förvaltare men vem är hennes syster har hon verkligen någon och hennes syster kan ju aldrig bli förvaltare då blir de ju jäv är hon hjärn död

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in