2023-10-08, 05:51
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Vad händer om man våldtar henne? Basunerar hon det över sociala media för att få ännu mer uppmärksamhet?

Inga problem hon hade bara käkat mer tramadol eller dragit tjack och bett om mer swish.
Det är ingen hemlighet att hon trycker i sig både det ena och det andra..
man ser tydligt när hon är påverkad i sina lives eller inte.

Hon fattar inte att vanligt folk ser på lång väg vad hon sysslar med både på den manipulativa delen samt hennes intag av droger!

Man ser rakt igenom henne, man kan tro hennes pappa var glasmästare.
2023-10-08, 05:54
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Vad ska diskuteras, att Emelie knarkar?
Ja hon knarkar.

Precis inget snack om den saken.
hon tar både opiater och amfetamin/adhd medincer och nu på senare tid även börjat med alkohol.
2023-10-08, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Är ni nöjda nu när Bumbi i princip har blivit handikappad, efter att ha tipsat tingrätten, sjukvården o Försäkringskassan? Jag tycker mest man hör en massa skällsord om henne här? Hur intressant kommer det att bli att följa henne nu? Hon kanske tvingas försörja sig via OnlyFans för en massa snuskgubbar? Kommer ni att fortsätta följa henne där kanske?

Nä, jag tycker de flesta har varit ganska taskiga mot henne här!

Som sagt såg hon ganska risig ut sist jag såg henne, men det är ju synd om henne. Hon har det nog ganska jobbigt nu o inte en enda snäll kommentar. Youtubers ska vara roliga o intressanta att följa!

Visserligen hade även jag blivit arg om någon inte betalar igen sina lån. Är det därför alla hackar på henne, för att hon är skyldig er en massa pengar?

”TVINGAS försörja sig genom onlyfans”?? Hon får väl skaffa ett jobb precis som alla andra människor. Ingen tvingar henne till någonting, det är hon som inte vill jobba och även om hon påstår att hon så gärna hade velat ha ett jobb så vet vi alla att det inte hade blivit långvarigt eftersom hon inte kan hålla tider, inte följa instruktioner samt att hon hade haft live från arbetsplatsen. Hon har satt sig i denna sitsen själv, folk har ju anmält saker som faktiskt stämmer, annars hade hon inte fått förvaltare och blivit av med sina bidrag. Det är inte så att försäkringskassan och tingsrätten bara litar blint på vad folk anmäler, utan de kollar ju såklart upp alla bevis först.
2023-10-08, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
OF och spelpengar enligt henne själv

Bullshit!
2023-10-08, 10:38
Medlem
DayNites avatar
Dumbi har varit vaken sen igår , sitter live nu och svamlar osammanhängande på insta

Försöker få någon från malmö gbg , typ hela Skåne att möta henne i hbg så hon kan låna ditt bank id för att spela på
Hon bjuder dig på fika på espresso house 😄
Bara hon får ditt bank id ...

Totalt desperat , nerpundad och trasig
2023-10-08, 11:33
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Dumbi har varit vaken sen igår , sitter live nu och svamlar osammanhängande på insta

Försöker få någon från malmö gbg , typ hela Skåne att möta henne i hbg så hon kan låna ditt bank id för att spela på

Värsta är det finns någon dum jävel som går på hennes skitsnack och hjälper henne.
2023-10-08, 12:16
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Ajajaj bumbi på amfetamin och sömnbrist 👍 det kommer blomma ut till en superpsykos tillslut sanna mina ord!
2023-10-08, 12:18
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Värsta är det finns någon dum jävel som går på hennes skitsnack och hjälper henne.

Men det är klart vad gör man inte för en fika med halvidioten på den sämsta kafékedjan i mannaminne.
Man får ju anta att folket som hjälper henne är på samma mentala nivå som henne själv.
2023-10-08, 12:23
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Naturligtvis 🤣 Folk skärminspelar och lägger ut det på tiktok. Ofta i flera avsnitt.
Om du söker på Emelie Bumbi så hittar du massor av galenska.

Bumbi livar från Instagram Emelie Bumbi, ett stort konto på omkring 25 000 följare

Hittar du klippet där hon snackar ner Chrille så spara och länka det gärna här 💪
2023-10-08, 15:05
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Men det är klart vad gör man inte för en fika med halvidioten på den sämsta kafékedjan i mannaminne.
Man får ju anta att folket som hjälper henne är på samma mentala nivå som henne själv.
Ja det är det man tänker, att stackarna är likasinnade med idioten.
2023-10-08, 15:11
Bannlyst
Orkar inte Quota men någon frågade var hon gick i skola, särskola va ?
Man blir bjuden på fika om hon får låna ditt bank-id uppfattade jag detta rätt ?
När ska hon börja snaska kotte?
Jag kan tänka mig o betala en femtiolapp för ett blåsning o en hundring om jag får filma ?
2023-10-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hittar du klippet där hon snackar ner Chrille så spara och länka det gärna här 💪

Jag ska kolla efter dem i kväll 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in