2023-06-11, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Aha !!! Länge sedan jag såg någon annons i sthlm ? Vet du om hon bara kör PG ? Jag blev lite intresserad av en fika

Tar väl bara stammisar i sthlm tror jag.
Hon är även på Sexy Club i kph
Citera
2023-06-23, 13:50
Medlem
Är det någon som träffat Tania 10 på RE?
Hon har annonserat i många år men aldrig sett någon skriva ett ord om henne.
Citera
2023-06-23, 14:39
Medlem
Boka träff.

Hej! Glad midsommar! Jag är intresserade att fika med Mona Lisa Appetide som annonserar på RE. Om någon som fikat med henne- Är hon ser ut verkligen 27 år gammal som stor på annonsen? Platsen är säker? Tacksam för svar.
Senast redigerad av Rennie96 2023-06-23 kl. 14:41. Anledning: Fel stav
Citera
2023-06-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Hej! Glad midsommar! Jag är intresserade att fika med Mona Lisa Appetide som annonserar på RE. Om någon som fikat med henne- Är hon ser ut verkligen 27 år gammal som stor på annonsen? Platsen är säker? Tacksam för svar.
Kan varmt rekommendera henne😁💯 procent mysig och go tjej som levererar. Okej utseende kan vara max 30 suger utan,lär bli ett återbesök där mer än en gång till, stora härliga bröst och trånga lite mus 🐭
Citera
2023-06-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Kan varmt rekommendera henne😁💯 procent mysig och go tjej som levererar. Okej utseende kan vara max 30 suger utan,lär bli ett återbesök där mer än en gång till, stora härliga bröst och trånga lite mus 🐭

Tack för infon.
Citera
2023-06-25, 22:24
Medlem
Citat:
Tack för infon.
Hon kan vara svårt att få tag på. Verkar vara ledig över helgen har försökt få till ett möte i föra veckan men inte fått något svar
Citera
2023-06-26, 23:25
Medlem
Citat:
Hon kan vara svårt att få tag på. Verkar vara ledig över helgen har försökt få till ett möte i föra veckan men inte fått något svar
Ja, hon svarade inte till mig också, kanske upptagen nu.
Citera
2023-06-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ja, hon svarade inte till mig också, kanske upptagen nu.
Skulle tro att det är en populär tjej, hon har fått fina recensioner på rel eskort. Estelle är också en toppen tjej 😇 men det är lika svårt att få kontakt med henne,
Men skulle tro att de svenska tjejerna är populära och håller vad de lovar
Citera
2023-06-27, 18:17
Medlem
Citat:
Skulle tro att det är en populär tjej, hon har fått fina recensioner på rel eskort. Estelle är också en toppen tjej 😇 men det är lika svårt att få kontakt med henne,
Men skulle tro att de svenska tjejerna är populära och håller vad de lovar
Ja. Så är det. De populära tjejerna har fullt upp hela dagarna. På gott och ont. Trots att de älskar det de sysslar med. Så blir de ganska kortvarande i sitt yrke....
Citera
2023-06-27, 21:07
Medlem
Det där med recensioner..
Går man in på de tre ledande sidorna i denna djungel. Så ser man dåliga betyg som snabbt som ögat försvinner bort från forumet. Därefter har man dessa herrar som i lovord prisar vissa kvinnor. Till och med flera gånger i veckan... Jag säger som DiLeva...Vem skall man lita på..?..
Citera
2023-06-27, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det där med recensioner..
Går man in på de tre ledande sidorna i denna djungel. Så ser man dåliga betyg som snabbt som ögat försvinner bort från forumet. Därefter har man dessa herrar som i lovord prisar vissa kvinnor. Till och med flera gånger i veckan... Jag säger som DiLeva...Vem skall man lita på..?..
Ja verkligen en tjej dock inte i Stockholm för tillfället får resentioner från i stort sett två till tre killar som besöker henne flera gånger i veckan under flera timmar undrar hur en vanlig svensk lön tagare har denna ekonomiska förutsättningar, och tjejen är så fantastisk i sängen.
Citera
2023-06-27, 23:34
Medlem
Citat:
Ja verkligen en tjej dock inte i Stockholm för tillfället får resentioner från i stort sett två till tre killar som besöker henne flera gånger i veckan under flera timmar undrar hur en vanlig svensk lön tagare har denna ekonomiska förutsättningar, och tjejen är så fantastisk i sängen.
Ibland det kan vara att dessa killar satte tjejen i nollan eller rök ,och skriver recension för att snabbare pumpa ut pengar . I såna fall tjejen upptäcktes ej tillfällig en visst tid för att kroppen är ung och stark ,efter några år de blir trasiga och börja darra med händerna ,fötter och tills hela kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in