Tog mig mod till och gick ut i djungeln igen... och det var det väl inte värt.
två recensioner:
Slösurfade på ST och såg att silikonopererade Natalie Fox var tillbaka i Stockholm, och jag kunde inte stå emot. Hon är ju en sån där brud som är reserverad för eliten. Jag lär mig aldrig; jag har tidigare skrivit att de här supersnygga tjejerna har i mitt tycke sämst service. Men det här var min första riktiga nitlott. Tog 30 minuter, mötte upp henne i lägenheten och ja... det märks att det var fabrik, enkelt hälsande och in i rummet. Helt OK sug med gummi, ville snabbt ha doggy. Så jag stoppar in och hon var väl inte så engagerad om jag säger så. Gjorde en lätt dask på rumpan och hon blev lite sur, men vi fortsatte. När jag saktade ner frågade hon om jag kommit, jag sa nej och skämtsamt sa jag "det finns väl tid kvar" på engelska. Här "missförstår" hon och blir skitarg. Jag juckar lite men märker att hon är helt nonchalant. Jag frågar om hon är sur och hon börjar kalla mig otrevlig och allt möjligt. Jag avbryter själv och säger att jag kommer gå, för hon vägrar förstå och även om det är en betaltjänst så vill man ha en trevlig stund med inlevelse. Dels var hennes engelska kass men nu i efterhand tror jag nog det var hennes scam. Jag borde såklart bett om pengarna tillbaka för det hade gått 5-10 minuter av 30. Men jag pallade inte göra en scen så jag sa sorry medan hon fortsatte sura och pratade med sin vän och gick därifrån. Skillnaden med Sweety och Khriss som jag skrivit om tidigare var att de åtminstone var trevliga.
Aldrig mer en sån här ung ryska/ukrainare igen. Nu i efterhand ser jag att hon har 24 avvisade recensioner vilket jag borde sett innan...
Träffade efteråt en tjej som heter Catalina som var i samma område. Det finns två på ST men denna hade inga recensioner vilket är en risk men i detta fall var det inga problem. Snygg latinamerikansk brud med grymma tuttar och rumpa. Tog en snabbis, ville egentligen bara ha BJ men hon drog fram gummit när jag kom så jag antar att man skriver sms med någon annan än hon när man bokar.
Hon sög grymt iallafall, de här latinamerikanska tjejerna vet vad de gör. Ljud och dregel. Hoppade på topp och red grymt, dock tror jag inte att soldaten var tillräckligt stor för hennes tempo för den flög ut några gånger och hon vinkade att jag skulle ställa mig bakom

Jävlar vad hon skakade röven och fick en att komma. Hon kan inte engelska men är trevlig och försöker. Bra lägenhet som inte är ett bordellrum utan hon bor där när hon inte jobbar.
De här ryska och ukrainska tjejerna kan sticka hem i mitt tycke, jag fattar att de inte vill hora men deras attityd är katastrof jämfört med de andra från länder runtom i världen.