2023-06-25, 05:29
Medlem
Konstig tråd med tanke på att vi lever inte på 1800 talet längre. Kvinnor får ta eget ansvar som vi män få göra.

Skulle bara skydda min mor med mitt liv.

Å andra sidan så kvinnor är ju generellt vänster trots att det är tusentals kvinnor som våldtas varje år av invandrare men fortsätter att rösta för invandring. Det säger en del också att dom varken bryr sig om sig själva eller om Sverige så varför ska man skydda dom. Dom sysslar ju med självskadebeteende på hög nivå.

Det är därför jag föredrar utländska kvinnor som har normalt tänk.
Citera
2023-06-25, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du har väl samma ansvar som jag och alla andra som smiter undan.
Jamen berätta din tönt. På vilket sätt har jag inte fullgjort min lagstadgade försvarsplikt under kriget? Vilken uppgift var det jag skulle ha ansvarat för men smet undan att göra? Kom igen nu lilltösen.
Citera
2023-06-25, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jamen berätta din tönt. På vilket sätt har jag inte fullgjort min lagstadgade försvarsplikt under kriget? Vilken uppgift var det jag skulle ha ansvarat för men smet undan att göra? Kom igen nu lilltösen.

Jag har inte pratat om lagstadgade försvarsplikt, varken du eller jag bryter mot lagen. Du saknar helt enkelt läsförståelse och tolkar in dina egna tankar i det andra skriver stumpan.
Citera
2023-06-25, 09:24
Avslutad
Citat:
Jag har inte pratat om lagstadgade försvarsplikt, varken du eller jag bryter mot lagen. Du saknar helt enkelt läsförståelse och tolkar in dina egna tankar i det andra skriver stumpan.
Vad är det som är mitt ansvar då lilltösen som jag inte tar om jag gör det jag blir placerad att göra istället?
Citera
2023-06-25, 09:31
Medlem
vodericks avatar
jag försvar mitt land
sverige
kvinnor
rätten att ha sex med så många utländska män som möjligt

nej jag fattar helt å hållet
förr fick dom spara penga ett helt år för att
åka till medis

nu
strandraggarna bor i svedala nu
dom slipper spara 1år

nu finns gänget här

att dom sedan inte är trogna
skiter i underhåll
tar ansvar för sina barn

verkar vara mindre viktigt......

nu har vi rotlösa skitungar som åker runt och mördar folk för status i gängen
allt detta
mkt av detta hade kunna undvikas
om dom haft pappor värt namnet

nej sorgligt
bara förnamnet
Citera
2023-06-25, 09:36
Medlem
Citat:
Vad är det som är mitt ansvar då lilltösen som jag inte tar om jag gör det jag blir placerad att göra istället?

Nej du känner inget som helst ansvar hör jag, trots allt ditt snack om alla svaga, sjuka, handikappade osv.
Citera
2023-06-25, 09:40
Avslutad
Citat:
Nej du känner inget som helst ansvar hör jag, trots allt ditt snack om alla svaga, sjuka, handikappade osv.
Och om jag blir placerad att ta hand om sjuka och handikappade och gör det istället för att ta mitt ansvar, vilket ansvar är det jag inte tar lilltösen?
Citera
2023-06-25, 09:41
Medlem
Citat:
Och om jag blir placerad att ta hand om sjuka och handikappade och gör det istället för att ta mitt ansvar, vilket ansvar är det jag inte tar lilltösen?

Nyss ifrågasatte du ens att du hade ett ansvar, känner du ansvar eller inte?
Citera
2023-06-25, 09:47
Avslutad
Citat:
Nyss ifrågasatte du ens att du hade ett ansvar, känner du ansvar eller inte?
Det är ju du som påstår att jag har ansvar för att göra något annat än det jag blir placerad att göra.
Vilket ansvar är det då?
Citera
2023-06-25, 09:52
Medlem
Citat:
Det är ju du som påstår att jag har ansvar för att göra något annat än det jag blir placerad att göra.
Vilket ansvar är det då?

Du har ju flera gånger tagit upp hur viktigt det är att kriga för att försvara alla gamla, sjuka, handikappade osv. Då borde du väl känna ansvar för att göra det också. Men du verkar inte känna det ansvaret alls, och det gör inte jag heller.
Citera
2023-06-25, 09:59
Avslutad
Citat:
Du har ju flera gånger tagit upp hur viktigt det är att kriga för att försvara alla gamla, sjuka, handikappade osv. Då borde du väl känna ansvar för att göra det också. Men du verkar inte känna det ansvaret alls, och det gör inte jag heller.
Du är ju fullständigt dum i huvudet lilltösen.

Vilket är mitt ansvar i händelse av krig
och på vilket sätt smiter jag undan mitt ansvar om jag istället tar den krigsplacering jag får?
Citera
2023-06-25, 10:11
Medlem
Citat:
Du är ju fullständigt dum i huvudet lilltösen.

Vilket är mitt ansvar i händelse av krig
och på vilket sätt smiter jag undan mitt ansvar om jag istället tar den krigsplacering jag får?

Nej jag märker att du inte känner något som helst ansvar för alla de sjuka, handikappade, äldre och svaga som du har pratat så mycket om. Men varför låtsades du då bry dig om dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in