2023-06-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avancerad-avenir
någon som vågar sig på en gissning av priset på bellas förlovningsring? hon la ut på sin story följande info : den är gjord i platinum med små diamanter runt om en stor i mitten som är en ” top vesselton vs1”.
och var har paul fått sina pengar ifrån?
Jag FATTAR inte hur han ens tycker det är meningsfullt. Vill minnas att hon slarvade bort minst 2 vigselringar med Odd.
Citera
2023-06-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Hans föräldrar verkar vara mer än normalt välbärgade.

Ahaaa, det förklarar varför han verkar levt som ett barn hela livet.
Citera
2023-06-23, 18:31
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avancerad-avenir
någon som vågar sig på en gissning av priset på bellas förlovningsring? hon la ut på sin story följande info : den är gjord i platinum med små diamanter runt om en stor i mitten som är en ” top vesselton vs1”.
och var har paul fått sina pengar ifrån?
Verkar helt OK, finns tabeller om man vet storleken och klarheten
mellan $3,000 och $13,000 för 1 carat
https://www.diamonds.pro/education/v...de/#SnippetTab
Senast redigerad av becko 2023-06-23 kl. 18:34.
Citera
2023-06-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Skulle inte förvåna mig.

Jaha, så hon tjänar inte ens pengar på dom produkterna då. Vad fan gör hon nu för tiden då? Hon skrev ju förut att hennes snåla rika man inte vill ge henne en enda krona och att de kör 50/50 på allt.
Har avtalet blivit officiellt?
Antingen fick hon "massa" som ett en gångsbelopp eller årlig summa för namnet. Eller en procentsats på något tal. Eller en kombination av allt.
Citera
2023-06-23, 22:10
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Antingen fick hon "massa" som ett en gångsbelopp eller årlig summa för namnet. Eller en procentsats på något tal. Eller en kombination av allt.

Det framgår av länken i mitt inlägg nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Du har rätt i mycket, men det passar inte in på mitt inlägg som du citerar.
Mitt inlägg handlar om vad Isabella Löwengrip själv säger, inga vilda gissningar.

Till exempel detta:

https://www.breakit.se/artikel/27703...konhetsbolaget

"Just nu tittar jag faktiskt på olika bolag där jag skulle kunna ta nästa steg och engagera mig igen. Det kommer förfrågningar hela tiden och det kan vara investeringar mer också styrelsearbete som blir aktuellt. Men jag vill gärna hitta ett bolag som har kommit lite längre än de där jag varit involverat tidigare, kanske som har funnits i tre år och har en omsättning på 100 miljoner"

Det skulle vara intressant att se vilka bolag som efterfrågar Isabellas "kompetens" i styrelsen.

Det påminner inte så lite om Anna Book.

"Det kommer hela tiden förfrågningar men inga är tillräckligt bra eftersom jag faktiskt är proffesionell och kan mitt jobb. Därför är jag sysslolös."

Mitt inlägg handlar också om vad Isabellas bolag, som hon delar med en annan person, verkligen fick för aktierna som bolaget sålde till det Norska bolaget.
När skatterna är betalda så blir det inte särskilt mycket kvar till Isabella privat.
Citera
2023-06-24, 00:54
Medlem
beckos avatar
Citat:
Det framgår av länken i mitt inlägg nedan.
Men gud vilket bra minne du har, men fan vad trött och medelålders hon ser ut nu? Fattar att hon är så tyst. Vad är det för mediciner som gör att hon ser så sjuk ut?

"Blonde Capital visar en vinst på närmare 12,7 miljoner kronor under det senaste räkenskapsåret, som sträcker sig fram till sista juni 2020. En summa som Isabella Löwengrip bekräftar kommer från försäljningen av skönhetsbolaget.
“Det är den första delen i transaktionen med tilläggsköpeskillingar som sträcker sig över tre år knutet till olika prestationer”, säger hon.
Prislappen för Löwengrip Beauty har tidigare rapporterats uppgå till 50 miljoner kronor delat mellan de två ägarna. Men för att nå dit krävs alltså att bolaget utvecklas enligt vissa överenskommelser i transaktionen."

Cirka 25 miljoner kronor in på bolag, om hon tar ut det som lön eller utdelning så kan hon nog betala av en del av sina lån eller köpa en fin lägenhet eller radhus i Schweiz eller ett sommarhus norra Italien. Men då är kapitalet slut och så hon måste börja jobba igen för att betala alla sina räntor, och om hon misslyckas då så måste hon väl sälja huset och riskera fattigpension?

"Idag har hon och Pingis Hadenius kvar sitt ägande på 18 procent i skobolaget Flattered liksom en del aktier i Natural Cycles."

https://www.allabolag.se/5569527657/...cles-nordic-ab verkar ha gått i konkurs (nummer 9?)
https://www.allabolag.se/5569369027/flattered-ab verkar ha gått bra till 2021 i alla fall.
Senast redigerad av becko 2023-06-24 kl. 01:14.
Citera
2023-06-24, 01:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Men gud vilket bra minne du har, men fan vad trött och medelålders hon ser ut nu? Fattar att hon är så tyst. Vad är det för mediciner som gör att hon ser så sjuk ut?

"Blonde Capital visar en vinst på närmare 12,7 miljoner kronor under det senaste räkenskapsåret, som sträcker sig fram till sista juni 2020. En summa som Isabella Löwengrip bekräftar kommer från försäljningen av skönhetsbolaget.
“Det är den första delen i transaktionen med tilläggsköpeskillingar som sträcker sig över tre år knutet till olika prestationer”, säger hon.
Prislappen för Löwengrip Beauty har tidigare rapporterats uppgå till 50 miljoner kronor delat mellan de två ägarna. Men för att nå dit krävs alltså att bolaget utvecklas enligt vissa överenskommelser i transaktionen."

Cirka 25 miljoner kronor in på bolag, om hon tar ut det som lön eller utdelning så kan hon nog betala av en del av sina lån eller köpa en fin lägenhet eller radhus i Schweiz eller ett sommarhus norra Italien. Men då är kapitalet slut och så hon måste börja jobba igen för att betala alla sina räntor, och om hon misslyckas då så måste hon väl sälja huset och riskera fattigpension?

"Idag har hon och Pingis Hadenius kvar sitt ägande på 18 procent i skobolaget Flattered liksom en del aktier i Natural Cycles."

https://www.allabolag.se/5569527657/...cles-nordic-ab verkar ha gått i konkurs (nummer 9?)
https://www.allabolag.se/5569369027/flattered-ab verkar ha gått bra till 2021 i alla fall.

Cirka 25 miljoner kronor in på bolag

Vad menar du med detta?
Citera
2023-06-24, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy

Citat:
Ursprungligen postat av becko
Verkar helt OK, finns tabeller om man vet storleken och klarheten
mellan $3,000 och $13,000 för 1 carat
https://www.diamonds.pro/education/v...de/#SnippetTab
Undra hur många carat det är? Typ 2 -3?
Citera
2023-06-25, 00:02
Medlem
beckos avatar
Citat:
Cirka 25 miljoner kronor in på bolag
Vad menar du med detta?
menade "Prislappen för Löwengrip Beauty har tidigare rapporterats uppgå till 50 miljoner kronor delat mellan de två ägarna." och antar att köparen betalar till hennes bolag?
Citera
2023-06-25, 17:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Undra hur många carat det är? Typ 2 -3?

Finns det en länk till en bild på ringen?
Citera
2023-06-25, 21:01
Medlem
Citat:
Finns det en länk till en bild på ringen?
Hennes instagram, var rätt nyligen så går snabbt att hitta bilden
Citera
2023-06-28, 09:13
Medlem
Ringen är grotesk verkligen Hahaha! Men den passar henne! Lite pinsamt att hon öppet erkände att hon vill se ut som en lyxhustru i bloggen häromdagen, eller en ryska. Hon lyckas i se ut som en stereotyp av lyxhustru verkligen, och ringen passar väl in!

Hur ska hon matcha vigselringen med denna pjäs? Två så stora ringar?

Varför visar hon inte upp Pauls förlovningsring? Eller kör dom enligt amerikansk tradition så enbart kvinnan bär förlovningsring?
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2023-06-28 kl. 09:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in