2023-06-07, 15:45
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag blir väldigt nyfiken när du och många andra skriver att hon ljugit massor. Jag har själv inte märkt det. Jag vet att hon själv berättat att hon gjorde det när hon var blondinbella men då följde inte jag henne. Så när du säger att hon ljugit hela livet vad syftar du på då?
bra sagt, media skrev att hon ljög om antalet följare, och MBA-programmet fanns väl knappt, sen dömdes hon väl i marknadsdomstolen en massa, och typ om hennes mentalsjukdomar som hon antagligen inte kan ha allihop i alla fall inte samtidigt.
I övrigt så är det nog som du säger obekräftade trådsanningar.
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...kanner-bluffen
Idag är det andras pengar hon rullar med.
💲💲💲
bolagskoncernen kraschade: ”Vi räknade fel”
Hm, ja det kanske var felräkningar, eller så var det medvetna vilseledande överdrifter och lögner.
Senast redigerad av becko 2023-06-07 kl. 15:48.
Citera
2023-06-20, 06:39
Medlem
Löwengrip har förlovat sig med sin Paul Sundvik.
Citera
2023-06-22, 01:08
Medlem
Hur tjänar hon pengar nu för tiden? Ingen köper väl hennes skit produkter. Hennes produkter är alltid på utförsäljning. Hon syns ingenstans längre heller?
Citera
2023-06-22, 07:48
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hur tjänar hon pengar nu för tiden? Ingen köper väl hennes skit produkter. Hennes produkter är alltid på utförsäljning. Hon syns ingenstans längre heller?
Tror också det är skit.
Skrevs i tråden att innehållet kommer ifrån smutsiga (barn?)fabriker i Asien
Det står inte det på paketen, men kanske stämmer. Någon borde skicka en produkt på kemisk analys.
Citera
2023-06-22, 08:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka

Citat:
Ursprungligen postat av becko
Tror också det är skit.
Det står inte det på paketen, men kanske stämmer. Någon borde skicka en produkt på kemisk analys.

Isabella Löwengrip har ingenting med
Löwengrip-produterna att göra.
Varumärket ägs av Norska Dermanordic.
Citera
2023-06-22, 10:23
Medlem
trottwells avatar
Nya dokument avslöjar: Så mycket fick Isabella Löwengrip för skönhetsbolaget

"Just nu tittar jag faktiskt på olika bolag där jag skulle kunna ta nästa steg och engagera mig igen. Det kommer förfrågningar hela tiden och det kan vara investeringar mer också styrelsearbete som blir aktuellt. Men jag vill gärna hitta ett bolag som har kommit lite längre än de där jag varit involverat tidigare, kanske som har funnits i tre år och har en omsättning på 100 miljoner."

https://www.breakit.se/artikel/27703...konhetsbolaget

Läs hela artikeln, människan är helgalen, och storhetsvansinnig.

Jag är medveten om att artikeln är drygt två år gammal, men att Isabella Löwengrip skulle ha tillfrisknat under den tiden betraktar jag som en omöjlighet.
Citera
2023-06-22, 11:40
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Jag är medveten om att artikeln är drygt två år gammal, men att Isabella Löwengrip skulle ha tillfrisknat under den tiden betraktar jag som en omöjlighet.
Ska man vara helt ärlig så har diagnoserna och spådomarna som ställts ut i den här tråden genom åren inte varit speciellt träffsäkra. Hon har konstaterats vara gravid åtskilliga gånger och konkursen har varit ett faktum ännu fler gånger. Inget av detta har riktigt slagit in.

Hon ser ut att fortfarande leva ganska gott. Hon bor i en poolvilla på Lidingö, ett par Porschar har passerat och nu ska det tydligen köras Audi ett tag. Hon gör lite samarbeten på sin blogg, nu verkar det vara Navigare Yachting de är iväg med.

Hon är kanske inte världsbäst men hon är inte heller sämst på att annonsmärka sina samarbeten.
Jag tror hon omsätter ett par miljoner och kan leva gott på det. Det var ju ett svart hål i räkenskaperna 2020 och det tar nog ett par år att återhämta men det ser ut att finnas ett antal miljoner i bolagen.

Denna tråden är lite som sajten stoppapressarna; man har haft rätt en gång och lever högt på det och gissar resten men omgivningens respekt börjar tryta.
Citera
2023-06-22, 11:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Nya dokument avslöjar: Så mycket fick Isabella Löwengrip för skönhetsbolaget

"Just nu tittar jag faktiskt på olika bolag där jag skulle kunna ta nästa steg och engagera mig igen. Det kommer förfrågningar hela tiden och det kan vara investeringar mer också styrelsearbete som blir aktuellt. Men jag vill gärna hitta ett bolag som har kommit lite längre än de där jag varit involverat tidigare, kanske som har funnits i tre år och har en omsättning på 100 miljoner."

https://www.breakit.se/artikel/27703...konhetsbolaget

Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Ska man vara helt ärlig så har diagnoserna och spådomarna som ställts ut i den här tråden genom åren inte varit speciellt träffsäkra. Hon har konstaterats vara gravid åtskilliga gånger och konkursen har varit ett faktum ännu fler gånger. Inget av detta har riktigt slagit in.

Hon ser ut att fortfarande leva ganska gott. Hon bor i en poolvilla på Lidingö, ett par Porschar har passerat och nu ska det tydligen köras Audi ett tag. Hon gör lite samarbeten på sin blogg, nu verkar det vara Navigare Yachting de är iväg med.

Hon är kanske inte världsbäst men hon är inte heller sämst på att annonsmärka sina samarbeten.
Jag tror hon omsätter ett par miljoner och kan leva gott på det. Det var ju ett svart hål i räkenskaperna 2020 och det tar nog ett par år att återhämta men det ser ut att finnas ett antal miljoner i bolagen.

Denna tråden är lite som sajten stoppapressarna; man har haft rätt en gång och lever högt på det och gissar resten men omgivningens respekt börjar tryta.

Du har rätt i mycket, men det passar inte in på mitt inlägg som du citerar.
Mitt inlägg handlar om vad Isabella Löwengrip själv säger, inga vilda gissningar.

Till exempel detta:

"Just nu tittar jag faktiskt på olika bolag där jag skulle kunna ta nästa steg och engagera mig igen. Det kommer förfrågningar hela tiden och det kan vara investeringar mer också styrelsearbete som blir aktuellt. Men jag vill gärna hitta ett bolag som har kommit lite längre än de där jag varit involverat tidigare, kanske som har funnits i tre år och har en omsättning på 100 miljoner"

Det skulle vara intressant att se vilka bolag som efterfrågar Isabellas "kompetens" i styrelsen.

Det påminner inte så lite om Anna Book.

"Det kommer hela tiden förfrågningar men inga är tillräckligt bra eftersom jag faktiskt är proffesionell och kan mitt jobb. Därför är jag sysslolös."

Mitt inlägg handlar också om vad Isabellas bolag, som hon delar med en annan person, verkligen fick för aktierna som bolaget sålde till det Norska bolaget.
När skatterna är betalda så blir det inte särskilt mycket kvar till Isabella privat.
Senast redigerad av trottwell 2023-06-22 kl. 12:07.
Citera
2023-06-22, 14:18
Medlem
KuReLuBs avatar
Som vanligt när det gäller Bolla är allt makalöst överdrivet, skarvat och rena fantasier.

Och önskemålet och påståendet i ovanstående artikel visade sig åter igen att enbart vara fantasier och önskningar.
Stora utbetalningar och fina styrelseuppdrag pga sin fantastiska erfarenhet lyser med sin frånvaro.

Kladdet inbringade förvånansvärt mycket ändå med tanke på att det är ren smörja. No phun intended
Citera
2023-06-23, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Tror också det är skit.
Skulle inte förvåna mig.
Citat:
Isabella Löwengrip har ingenting med
Löwengrip-produterna att göra.
Varumärket ägs av Norska Dermanordic.
Jaha, så hon tjänar inte ens pengar på dom produkterna då. Vad fan gör hon nu för tiden då? Hon skrev ju förut att hennes snåla rika man inte vill ge henne en enda krona och att de kör 50/50 på allt.
Citera
2023-06-23, 08:22
Medlem
någon som vågar sig på en gissning av priset på bellas förlovningsring? hon la ut på sin story följande info : den är gjord i platinum med små diamanter runt om en stor i mitten som är en ” top vesselton vs1”.
och var har paul fått sina pengar ifrån?
Citera
2023-06-23, 08:58
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avancerad-avenir
och var har paul fått sina pengar ifrån?
Hans föräldrar verkar vara mer än normalt välbärgade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in