Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Läs hela artikeln, människan är helgalen, och storhetsvansinnig.
Jag är medveten om att artikeln är drygt två år gammal, men att Isabella Löwengrip skulle ha tillfrisknat under den tiden betraktar jag som en omöjlighet.
Ska man vara helt ärlig så har diagnoserna och spådomarna som ställts ut i den här tråden genom åren inte varit speciellt träffsäkra. Hon har konstaterats vara gravid åtskilliga gånger och konkursen har varit ett faktum ännu fler gånger. Inget av detta har riktigt slagit in.
Hon ser ut att fortfarande leva ganska gott. Hon bor i en poolvilla på Lidingö, ett par Porschar har passerat och nu ska det tydligen köras Audi ett tag. Hon gör lite samarbeten på sin blogg, nu verkar det vara Navigare Yachting de är iväg med.
Hon är kanske inte världsbäst men hon är inte heller sämst på att annonsmärka sina samarbeten.
Jag tror hon omsätter ett par miljoner och kan leva gott på det. Det var ju ett svart hål i räkenskaperna 2020 och det tar nog ett par år att återhämta men det ser ut att finnas ett antal miljoner i bolagen.
Denna tråden är lite som sajten stoppapressarna; man har haft rätt en gång och lever högt på det och gissar resten men omgivningens respekt börjar tryta.