2023-03-06, 07:11
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Hur skall du veta vilket av alla Mcdonalds som finns i London du skall undvika

Man får väl undvika alla.
Citera
2023-03-06, 19:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Kollade lite i tråden men enbart äldre inlägg. Vilka ställen ska man undvika i norrköping?
Citera
2023-06-21, 05:10
Medlem
Jag måste säga att Herrbeta vägkrog, mellan Norrköping och Linköping är i en klass
för sig när det kommer till dålig mat.

Det får tom IKEAs chefskock i Linköping att likna rena stjärnkrögaren.
Och det säger inte lite.

Jag dör nästan hellre i svält än äter den sörjan dom lagar där.
Man undrar hur det ens är möjligt att laga så dålig mat alltså.
Citera
2023-06-21, 05:21
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pk2
Jag måste säga att Herrbeta vägkrog, mellan Norrköping och Linköping är i en klass
för sig när det kommer till dålig mat.

Det får tom IKEAs chefskock i Linköping att likna rena stjärnkrögaren.
Och det säger inte lite.

Jag dör nästan hellre i svält än äter den sörjan dom lagar där.
Man undrar hur det ens är möjligt att laga så dålig mat alltså.
Åfan, besökte stället ofta sent 80tal och då höll det god klass! Men saker ändrar sig väl 😎
Citera
2023-06-21, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Åfan, besökte stället ofta sent 80tal och då höll det god klass! Men saker ändrar sig väl 😎

Ja, den uppfattningen hade också jag på 1980-talet.

Men senast jag var där var det oätbart.
Jag tog en tugga på maten, sen lämnade jag stället.

Jag vet inte, dom kanske bara hade en dålig dag, och det är ett tag sedan jag var där.

Det är möjligt att dom skärpt till sig sen dess.
Citera
2023-06-23, 14:27
Medlem
Sämsta stället jag har ätit på är Pizzeria Charlie i Värnamo fet drypande pizza där det gick att hälla bort fettet!
Efter en diskussion som blev hetsig krävde ägaren en utländsk gubbjävel med utländskt påbrå att jag skulle betala och lämna stället. Det slutade med att han ringde polisen och polisanmälde mig för att jag inte tyckte om pizzan.
Ägaren talade om att han var europamästare i att baka Pizza!
Jag vill poängtera att historien är absurd men helt sann.
Citera
2023-06-23, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Sämsta stället jag har ätit på är Pizzeria Charlie i Värnamo fet drypande pizza där det gick att hälla bort fettet!
Efter en diskussion som blev hetsig krävde ägaren en utländsk gubbjävel med utländskt påbrå att jag skulle betala och lämna stället. Det slutade med att han ringde polisen och polisanmälde mig för att jag inte tyckte om pizzan.

Han e inte ensam mästare..
https://youtu.be/h7BY-toONyI
Citera
2023-06-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Han e inte ensam mästare..
https://youtu.be/h7BY-toONyI
Den pizzan Gordon fick in såg ju aptitlig ut i jämförelse med den jag fick på Charlie i Värnamo.den kom in på en tallrik med hög kant och i mitten såg det ut som om de hade hällt på en "soppa innehållande fett"
Citera
2023-06-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan

Du menar nog Pizzeri Chaplin, och den gubben har inte alla hästar hemma, om jag uttrycker mig så snällt jag kan. Han brukar vara på Lidl, och köpa bröd, som är nedsatt till 50%. Han brukar även vara klädd som en uteliggare.
Citera
2023-06-24, 10:11
Medlem
bomhulls avatar
Beställde hamburgare ifrån en pub med portugisisk stil i london och fick något förjävligt äckligt nötkött med hårda bitar i, äckliga salta gurkor på och mayonnaise med torrt bröd.
Vanligtvis så är hamburgare ett safe bet men inte i det här fallet
Citera
2023-06-25, 10:11
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Alla pizzerior , gatukök och vägkrogar i olika småhålor man käkat på genom åren.

Jag kommer inte på någon specifik just nu men jag tror ni vet vad jag menar , tex ställen som Bosses bodega och Berits gatukök och Bangkok flying spicy noodle thai restaurant , Muhammed livs och pizzeria osv.

Det är stenhårt kött och sönderkokt potatis , överkokt pasta , klumpar i såsen , ofräsch sallad osv osv
Citera
2023-07-06, 11:09
Medlem
McDonalds
Senast redigerad av PastaGubben 2023-07-06 kl. 11:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in