Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Haha, tragiskt nog kan jag vara far till dina barn! På den nivån är det!
Det är vanligt att anhöriga drabbas. Att du inte orkar läser annat än kommunisttidningar kan jag inte rå för. Det betyder inte att de inte finns. Inte ens logik eller inlevelseförmåga har du.
Grooming är redan olagligt, så ditt argument att barnet måste bli våldtaget stämmer inte. I Dumpens fall saknas dock barn.
Så du tycker det är okej att att egenhändigt stifta egna lagar och åka runt och straffa oskyldiga som du anser bryter mot dessa? Dessutom hänga ut deras anhöriga på kuppen?
Du offrar 3 oskyldiga barn för att rädda 1 barn? Intressant, okej att det är dina ungar vi offrar då?
I Dumpens fall är siffran 3 dock lite låg. Det är tvåsiffrigt eller tresiffrigt antal du offrar för varje barn du räddar. Och det där barnet som blir våldtaget är oftast en 13-14 -åring som själv vill ha sex.
Betvivlar det. Hade du varit så gammal så hade du inte relativiserat våldtäkt mot barn med att barnet "själv vill ha sex".
Instämmer med Bertil rörande groomingen. Om barnet blir kontaktad i sexuellt syfte och får bilder, snuskig text m.m. skickat till sig så har brottet redan begåtts. Dumpen agerar brandvägg åt barnen och synliggör pedofilen och hans gärningar, i och med att rättsväsendet sviker.
De tre barnen som retas under en kort period får inte den typen av livslångt lidande som ett våldtäktsoffer får, så är det bara. Så ja, jag hade offrat det om någon hade tvingat mig. Jag märker som sagt att du tar rätt lätt på våldtäkt mot barn, desto mer när du jämställer det med mobbning.
Hur vet du att den siffran är låg? Jag känner som sagt till ett enda exempel, men som Bertil precis informerade om så har den mamman sedermera justerat sin historia till att hennes barn
riskerade att bli mobbade. Det är inte detsamma som årslånga trakasserier med suicidala konsekvenser, som du hävdade.
Av hundratals pedofiler som Dumpen har dragit ned brallorna på så finns det alltså en enda förälder som har trätt ut medialt och som kan styrka ditt påstående. Om du känner till fler, så får du gärna länka.
Du har faktiskt inte så mycket att komma med, mer än antaganden. Jag skrev tre st barn för att vara schyst mot dig, trots att jag bara känner till ett fall.
Slutligen, det viktiga är att barn inte blir våldtagna. Dumpen förhindrar att sådant sker. Det är toppen.