Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Du var det mesigaste jag sett i år. Grattis! Skär av dig kuken omedelbart, du behöver den inte...
De brottslingarna hade kanske fått en rättegång? Inte fått kuken upplagd på ungarnas skola osv?
Finns inga ungar på kik-grupperna. Håller alla snuskiga farbröder till där är det ju jättebra.
Finns massa vittnesmål i den här tråden om hur anhöriga drabbas. Tidningsartiklar i flera tidningar. Kommunistbloggen är ETC antar jag? Om du skiljer på fakta och politik så satt Patrik och Sara och hånade ett oskyldigt offer som de tyckte agerade fel. Det är förkastligt oavsett vilken politisk åskådning tidningen har.
Du får säkert mycket ragg med den där tonen...
Ja, lejonparten var anhöriga till dömda.
Förlåt, men jag räknar inte flashback som ett vittnesmål. Jag känner som sagt till en enda incident och det är den kommunistbloggen, ja. Om det finns en-två skrivelser till i en annan seriös tidning så ger det inte dig mycket vatten på kvarnen. De har hängt ut hundratals pedofiler och ett hundratal till har aldrig blivit publicerade av, för mig, okänd anledning.
Du pratar som att den här s.k. mobbningen är vanlig. Den är inte det.
Du återkommer ofta till det här med rättsväsendet. Försök att förstå att en pedofil bara kan bli dömd efter att han har förgripit sig på ett barn. Polis får inte syssla med brottsprovokation eller annan förebyggande åtgärd.
Nu får Dumpen syssla med brottsprovokation, lagligt sett. Ja om det är etiskt eller inte, det kan man diskutera i oändlighet.
Att Dumpens jobb leder till åtal är ett faktum. Att det blir färre verksamma pedofiler är också ett faktum. Alltså är det bra, oaktat om ETC har en kompis som är sur för att deras uthängda man är pedofil.
Om jag blev tvingad att välja mellan att tre barn blir retade och att ett litet flickebarn blir våldtaget så väljer jag tre retade barn utan att blinka.