2023-06-22, 18:23
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Och vinningen för Ukraina att förgifta sitt eget land består i vad?
Fråga Storbritannien som skänkt ammunition bestående av utarmat uran till Ukraina, och där samma land, dvs Storbritannien , säger att de inte kommer ta något som helst ansvar för miljöförstöringen som uppstår av användningen.
https://www.dw.com/en/uk-supplying-depleted-uranium-shells-to-ukraine/video-65595476

Du är verkligen fast i schablonen som svt mfl lyckats stansa.
Senast redigerad av Tomtekukar 2023-06-22 kl. 18:25.
Citera
2023-06-22, 18:24
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Översättning: Ukraina planerar en false flag.

Väx upp och kom med i matchen
Såg du Putlers false-flag-attack på sin egen bro?
Citera
2023-06-22, 18:25
Medlem
PK-befriads avatar
Säger juden Zelunksky. Som alltid ska man ta judepåståenden med en rejäl nypa salt.
Citera
2023-06-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Ukr bedriver ett propagandakrig i hopp om att få med sig hela Nato in i het krigsföring eftersom man inte har en chans själva. Således, skyr man inga medel för att anklaga Ryssland för allt under solen. Det är den bistra sanningen. Personligen hoppas jag Kievregimen + Natobögarna sugs in i ett svart hål asap så vi andra slipper dras med i skiten. Jag hatar alla västledare med brinnande passion för att dom kastar bensin på elden.

Men vänta nu.
Behöver man ens ytterligare smutskasta ett land som redan gör våld på sitt fosterland?
Är dom inte arslen redan i det läget? Vad mer behövs?
Citera
2023-06-22, 18:27
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Säger juden Zelunksky. Som alltid ska man ta judepåståenden med en rejäl nypa salt.
Varför det? Hur skall annars cirkusen som började redan i slutet av 1800-talet kunna fortsätta?
Citera
2023-06-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Fråga Storbritannien som skänkt ammunition bestående av utarmat uran till Ukraina, och där samma land, dvs Storbritannien , säger att de inte kommer ta något som helst ansvar för miljöförstöringen som uppstår av användningen.
https://www.dw.com/en/uk-supplying-depleted-uranium-shells-to-ukraine/video-65595476

Du är verkligen fast i schablonen som svt mfl lyckats stansa.

Har du en minsta aning om hur den ammunitionen fungerar?
Citera
2023-06-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ajaj, jag förstår att jag trampade på en öm tå. I min värld är det bara ryssen som är diabolisk och ägnar sig åt djurplågeri. Putin uppfann ju dp-konceptet.
Du är med andra ord helt historielös. Djur har använts på olika sätt i krig genom hela historien.
Citera
2023-06-22, 18:36
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Har du en minsta aning om hur den ammunitionen fungerar?
Varsågod
https://www.epa.gov/radtown/depleted-uranium
Citera
2023-06-22, 18:38
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Du är med andra ord helt historielös. Djur har använts på olika sätt i krig genom hela historien.
Nej, håll dig till narrativet. Ryssen uppfann allt ont och det sitter i deras dna. Vill inte höra något som förstör min fragila världsbild.
Citera
2023-06-22, 18:41
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Varför det? Hur skall annars cirkusen som började redan i slutet av 1800-talet kunna fortsätta?
Clownvärlden rullar på. Vår politikerklass är tyvärr konsumerad av Clownvärlden så de lär tro på varenda påstående som Zelunksky kommer med.
Citera
2023-06-22, 18:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen

Jag vet inte om jag kan komma på så mycket ryska uppfinningar förrutom Tetris, Theremin, Novichok och rysk roulette. Lite fattigt med tanke på hur stor del av världsbefolkningen man haft under de senaste 500 åren.
Citera
2023-06-22, 18:50
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Clownvärlden rullar på. Vår politikerklass är tyvärr konsumerad av Clownvärlden så de lär tro på varenda påstående som Zelunksky kommer med.
Det var britterna som redan 1917 påstod att tyskarna kokade tvål och gjorde lampskärmar av judar för att demonisera sin fiende. Samma historia spreds sedan vid Nürnberg rättegångarna för att distrahera från obehagliga frågor om hur de allierade själva betett sig under kriget.

https://en.wikipedia.org/wiki/British_propaganda_during_World_War_I

https://www.quora.com/Did-Nazis-make-lampshades-out-of-human-skin?ch=10&oid=44114760&share=2012585a&srid=hWu4gD &target_type=question
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in