2023-06-21, 19:05
Medlem
Nu har jag kollat på Expressens 30min dokumentär, passade på medans de va gratis. Dom vill man inte ge ett öre. Men dokumentären va bra, ledsam och gav lite. De har varit väldigt tyst om detta fallet, och de kommer garanterat hamna hos kalla fall gruppen, de finns inte mkt att gå på, man kan spekulera och tro, men de ska finnas bevis för de också och de är de svåraste. Jag får ändra mig, jag tror att hon är död och ligger begravd i nån skog nånstans. Och de värsta är att hon är så jävla lik min granne som flyttade in för några månader sen.
Citera
2023-06-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu har jag kollat på Expressens 30min dokumentär, passade på medans de va gratis. Dom vill man inte ge ett öre. Men dokumentären va bra, ledsam och gav lite. De har varit väldigt tyst om detta fallet, och de kommer garanterat hamna hos kalla fall gruppen, de finns inte mkt att gå på, man kan spekulera och tro, men de ska finnas bevis för de också och de är de svåraste. Jag får ändra mig, jag tror att hon är död och ligger begravd i nån skog nånstans. Och de värsta är att hon är så jävla lik min granne som flyttade in för några månader sen.

Känner du henne privat? Då kan man ju känna igen en person i andra baserat på utseende och beteende som påminner om varandra.
Citera
2023-06-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Väldigt lätt att ta sig till Danmark och leva på gatan av prostitution tex. Som ett förslag på åtgärd i en desperat kvinnas liv utan alternativ.

Det går inte ihop med en kvinna som har ett barn och barnet verkar vara henne nära ändå enligt familjen i dokumentären. Känns inte som det?
Citera
2023-06-21, 22:26
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apan1891
Det går inte ihop med en kvinna som har ett barn och barnet verkar vara henne nära ändå enligt familjen i dokumentären. Känns inte som det?
Ja, jag håller för osannolikt att hon är vid liv
Citera
2023-06-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Ja, jag håller för osannolikt att hon är vid liv

Precis, hon är död dessvärre. Innan jag läste fupen så hade jag en väldig sympati för henne. Därefter, tror det var i Upplands Väsby, så betedde hon sig illa. Tappade lite därefter, kanske jag är lite känslig?
Citera
2023-06-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Precis, hon är död dessvärre. Innan jag läste fupen så hade jag en väldig sympati för henne. Därefter, tror det var i Upplands Väsby, så betedde hon sig illa. Tappade lite därefter, kanske jag är lite känslig?
Vad är det du refererar till? Menar du fupen om skadegörelsen ?
Citera
2023-06-22, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guest054
Vad är det du refererar till? Menar du fupen om skadegörelsen ?

Stämmer. Jag borde varit tydligare.
Citera
2023-06-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det mesta pekar mot Pontus som gärningsman och Viktor, Simon och Bella som medhjälpare. Brott mot griftefriden kan läggas till för samtliga, även om det är pinsamt låga straff på det. Sen har dom säkert fått hjälp med dumpningsplats av några högre upp som verkar ha fått folk att försvinna förut. Bara en av fyra är hittad hittills. Sen finns det säkert ett mörkertal av fall som det är ännu tystare om än det här.
Citera
2023-06-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guest054
Det mesta pekar mot Pontus som gärningsman och Viktor, Simon och Bella som medhjälpare. Brott mot griftefriden kan läggas till för samtliga, även om det är pinsamt låga straff på det. Sen har dom säkert fått hjälp med dumpningsplats av några högre upp som verkar ha fått folk att försvinna förut. Bara en av fyra är hittad hittills. Sen finns det säkert ett mörkertal av fall som det är ännu tystare om än det här.

Möjligt, men de måste bevisas också. Jag har ingen aning om namnen på dom. Men dom som sitter för skenavrättningen på han som var med i dokumentären, klart att de är dom, sen är de säkert några andra också. Sen vart Louise skulle befinna sig, i en skog nånstans 2-3mil därifrån. Dom har haft tid att både mörda henne och begrava henne i lugn o ro. Får hoppas att hon hittas, men jag har svårt att se de faktiskt tyvärr
Citera
2023-07-02, 14:06
Medlem
Skummade igenom den här tråden och man verkar tro att hon dödats och att åtminstone en av killarna är fullblodspsycho och är den troliga mördaren?
Dom andra då, var dom med och sitter alla inne? Finns det någon som är ute och snackar, med tanke på alla rykten som går om hur det hela gick till.
Och varför dödades hon ? Hon borde väl varit med värd levande om det handlar om pengar?
Citera
2023-07-06, 15:40
Medlem
Religions-Fris avatar
Ser att några hänvisar till fup, finns fup i tråden?
Citera
2023-07-06, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Religions-Fri
Ser att några hänvisar till fup, finns fup i tråden?
Ser att man hänvisar till den här tråden som fup avser
(FB) Möjliga mördare åtalade för tortyr, vapen- och narkotikabrott, Stockholm, 2022-07-07
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in