2023-02-18, 14:29
Medlem
Nej, han r frmodligen p svensk mark men under radarn. Kan inte vara ett ltt liv, dessutom jagad av kronkalle fr skadestnden p nn miljon han dmdes till.

Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Kan det verkligen stmma? Enligt En Mrk Historia har han lurat en av sina amerikanska vnner p mellan 70-100k dollar och br vara under utredning och gripas om han r p amerikansk mark
Citera
2023-06-21, 18:41
Medlem
https://www.barometern.se/oskarshamn...ljoner-kronor/

r han i farten igen?
Citera
2023-10-12, 08:54
Medlem
Chariters avatar
r det denna Alexander som Den svenska tinderbedragaren p TV4 handlar om? Isfall br det finnas gott om bilder p honom s fram med dem tack!

Jag tycker verkligen synd om tjejerna som visar sig s sorgligt naiva och godtrogna. I dagens Sverige r det otroligt enkelt att kolla upp en persons bakgrund, liksom finanser. Med det sagt, s r det fortfarande inte tjejernas eget fel p ngot stt. Han har sjlvklart valt ut just dessa just fr att de har en lg sjlvknsla och stor empati fr andra. Det hr r bra tjejer, som tyvrr ocks tror detsamma om omgivningen. Perfekta offer med andra ord. Samma typ av offer som kvinnomisshandlare och psykopater alltid lyckas hitta.
Citera
2023-10-12, 11:21
Medlem
Handlar trden om den svenska tinderbedragaren?
Sker kort p honom men tycker det verkar oklart ver vem som r han?
Citera
2023-10-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
https://www.instagram.com/katiegriffy/

12 januari och 2 februari (2020). Alexander L Nodlife p FB. Han har kvar Spearhead Fund Management som omslagsbild.

Privat Insta. 🤔
Citera
2023-10-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
r det denna Alexander som Den svenska tinderbedragaren p TV4 handlar om? Isfall br det finnas gott om bilder p honom s fram med dem tack!

Jag tycker verkligen synd om tjejerna som visar sig s sorgligt naiva och godtrogna. I dagens Sverige r det otroligt enkelt att kolla upp en persons bakgrund, liksom finanser. Med det sagt, s r det fortfarande inte tjejernas eget fel p ngot stt. Han har sjlvklart valt ut just dessa just fr att de har en lg sjlvknsla och stor empati fr andra. Det hr r bra tjejer, som tyvrr ocks tror detsamma om omgivningen. Perfekta offer med andra ord. Samma typ av offer som kvinnomisshandlare och psykopater alltid lyckas hitta.

Jag mste vara mstaren av att vara URUSEL!
KAN NGON f fram en bild som t o m jag kan f fram! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Citera
2023-10-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoktalangen
Privat Insta. 🤔

https://imgur.com/a/RaXjbWJ

Han i ljusbl skjorta.
Citera
2023-10-15, 20:19
Medlem
Akrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
https://www.barometern.se/oskarshamn...ljoner-kronor/

r han i farten igen?

Om han har blivit anmld i juni p Polis stationen i Oskarshamn s borde det finnas ngot i Kalmars tingsrtt om han, om detta?
Citera
2023-10-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrypterad
Om han har blivit anmld i juni p Polis stationen i Oskarshamn s borde det finnas ngot i Kalmars tingsrtt om han, om detta?

Du r fel ute hr, hr r ett axplock ur den artikeln du hnvisar till i Barometern/OT

"Det var i september 2021 som kvinnan i Oskarshamn fick kontakt med en annan kvinna p Tinder. Den andra kvinnan bor i ett annat land och de bda har enligt polisanmlan inte trffats fysiskt, men nd utvecklat en krleksrelation.

Kvinnan i Oskarshamn, som r i medelldern, har ett flertal gnger skickat stora summor pengar till flickvnnen."
Citera
2023-10-15, 20:57
Medlem
Akrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Du r fel ute hr, hr r ett axplock ur den artikeln du hnvisar till i Barometern/OT

"Det var i september 2021 som kvinnan i Oskarshamn fick kontakt med en annan kvinna p Tinder. Den andra kvinnan bor i ett annat land och de bda har enligt polisanmlan inte trffats fysiskt, men nd utvecklat en krleksrelation.

Kvinnan i Oskarshamn, som r i medelldern, har ett flertal gnger skickat stora summor pengar till flickvnnen."

Nu frstr nog fler n jag hur det ligger till bttre, annars kunde vara en led trd tnke jag mest. Fr det nog fler n jag som nyfikna p den fupen som ligger bakom Tinderbedragaren.
Citera
2023-10-20, 16:07
Medlem
Visst r sa frn Norrkping i programmet Kim frn lskar lskar Inte?
Citera
2024-07-20, 18:49
Medlem
Den hr stjrnan har hamnat i skymundan fr den dr Robins eskapader (fr vrigt samma stad gemensamt).

Efter de otroligt sjuka grejerna han hll p med frut lr han vl inte sluta nu, eller har han tror ni? Kan en sn hr person f ett normalt liv utan att behva fly utomlands konstant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in