2023-06-21, 17:54
Medlem
JoeDoughs avatar
Kan Doerman ha svenskt påbrå? Låter som en amerikanisering av Dåderman eller Danneman.
Citera
2023-06-21, 17:58
Medlem
Skaraborg2s avatar
Det enda rättvisa straffet för Doerman är ett dödsstraff för varje mord.

Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Så han hade till och med gått och planerat det?
Ja, han förtjänar givetvis dödsstraff.
Man blir trött på allt som händer och det verkar bara bli värre och värre allting.
Jag hoppas mamman och dottern på något vis ska kunna gå vidare, själv hade jag nog inte klarat av det:-(

Ja som det verkar under ett flertal månader dessutom.

Naturligtvis förtjänar denne trippelmördare det kapitala straffet. Eller att han lynchas vilket förstås inte kommer att ske. Vi får verkligen hoppas att mamman och hennes dotter kan komma vidare? Fast det blir verkligen inte lätt.
Citera
2023-06-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Kan Doerman ha svenskt påbrå? Låter som en amerikanisering av Dåderman eller Danneman.

Eller ett taget namn?, Doer-man.
Citera
2023-06-21, 18:14
Medlem
Citat:
Mer troligt nederländskt/flamländskt? Spontan gissning.
Citera
2023-06-21, 18:14
Medlem
Skaraborg2s avatar
Holländskt?

Citat:

Jag vet inte.

Personligen tycker jag mera att låter holländskt. I Sverige fanns det en holländsk psykdoktor och han hette Boerman.
Citera
2023-06-21, 18:15
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Hittade ingen tråd om detta bland det mest vidriga jag har läst om som inträffade i Clermont County, Ohio.

https://www.google.com/maps/place/Cl...sbmg?entry=ttu

https://people.com/3-young-boys-shot...father-7549520

Citat:

"Chad Doerman, 32, allegedly confessed to fatally shooting his three sons execution-style and hunting one down when he tried to flee into the woods, prosecutors say."

Citat:

"He allegedly planned the shootings for several months, according to court documents, CBS Austin reports.

“This did not happen on a whim,” Gast said in court."

Citat:

"Three minutes later, a driver in the area called 911 to report that a young girl was running down the road yelling that “her father was killing everyone,” the Sheriff’s Office said."

https://www.youtube.com/watch?v=SJ51TnlbqMY

https://www.youtube.com/watch?v=m4sGSdzT8g4

Hur kunde fadern göra detta? Dessutom mot sina egna söner? Kan han verkligen vara vid sina sinnens fulla bruk? Här kan man verkligen tala om ren skär ondska. Den här flickan var tydligen en halv- eller styvsyster till de tre mördade små bröderna.

https://hmn.wiki/sv/Capital_punishment_in_Ohio

Eftersom delstaten Ohio har det kapitala straffet så är det detta straff denne fruktansvärde man förtjänar.
Måste ju ha någon form av mental ohälsa och/eller droger inblandat.
Citera
2023-06-21, 18:16
Citat:
Tycker det låter holländskt
Citera
2023-06-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Hur han kunde göra detta är väl ganska solklart? USA = vapen.
Der finns (fanns?) fler vapen per person i Sverige än i USA! Utbredd jägarkultur, Hemvärn, militären + invandrarvapen fixar biffen. Tänkte inte på det....
Citera
2023-06-21, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rale
Der finns (fanns?) fler vapen per person i Sverige än i USA! Utbredd jägarkultur, Hemvärn, militären + invandrarvapen fixar biffen. Tänkte inte på det....
Nej, verkligen inte. Var har du fått de uppgifterna ifrån? Sen är väl tjänstevapen och militära vapen inte värst relevant även om USA garanterat slår oss på fingrarna även där.
Citera
2023-06-21, 18:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Förstår inte varför det alltid ska komma nån och påpeka inavlat utseende. Han ser fullkomligt normal ut. Ser till och med bra ut. Verkligen inget Sista färden-"WT". Stor och välskött gård också.
Haha, han ser ju inte klok ut! Typ skelögd, gloiga ögon, ful hemma-friss, etc.
Citera
2023-06-21, 18:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Måste ju ha någon form av mental ohälsa och/eller droger inblandat.
Tippar på beroende av crack cocaine och/eller smärtisar och benso.
Citera
2023-06-21, 19:02
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Eller ett taget namn?, Doer-man.

Jo det va just det jag tänkte på.

OT: I övrigt kan jag tillfullo skriva under på din signatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in