Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Men återigen vi diskuterar olika saker. En bärgning av en stor militär ubåt är givetvis svårare än en liten ubåt som man kan dra upp med en lina. Om du inte begriper det vet jag inte vad jag kan skriva.
Vem eller vad skulle fästa linan i miniubåten på 3800 meters djup menar du?
Du ägnar dig åt fria fantasier. Om du inte begriper att det är kört för besättningen så vet jag inte vad jag ska skriva.