Citat:
Ursprungligen postat av
Juristen08
Batteriet kanske tog slut i Xbox-kontrollen?
Herregud vilket skämt. Den "U-båten" såg inte ens säker ut för 5 meters djup. Är grundaren självmordsbenägen?
Verkligen! Jag skulle inte gå in i den om den så stod kvar på land! Väldigt trångt utrymme! De som chefat över detta måtte haft en annan verklighetsuppfattning och trott sig stå över alla andras kompetenser. Vana att allt går deras väg, som de vill, styr sin omvärld! Vilken skräck att fastna i den burken!
Det ser onekligen mörkt ut men hoppas de hittas vid liv! Tänker också på unga killen som är med där nere, och anhöriga till övriga!