Citat:
Ursprungligen postat av
23-07-23
Varning om vad, att om man mördar så ska öga för öga och tand för tand gälla? I vilka religiösa böcker eller tidsåldrar frossar du dina fantasier ur, eller är det Dark Ages du vill att Sverige ska återgå till?
Ja i ditt sadistiska sinne genom dödstraff som sagt men inte annars. Säkert tortyr också med medeltidsmetoder.
Varning till nästa person såklart, så hade kanske inte Anders Eklund gjort brottet, men även om hen begår det så verkställer man straffet efter sisådär 10,15 år ungefär, vadå då? Man kan se på youtube hur soldater sprängs till bitar, många av de är troligtvis bättre människor än vad du är. So what om ett monster avrättas, en notis sker i tidningen och sen ska du gnälla över det, sen är det slut med det.
Jag tycker cannabis klubbar och "medicinsk cannabis", egen odling också borde vara lagligt precis som i många andra länder. Sen vad gäller mängdbrotten som Norge och Danmark inte har, det är ditt problem som du har hjälpt till att skapa, lös det själv, jag skiter i vilket då jag inte bor i storstaden ändå.