2023-06-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Detta kan ju inte vara vuxna människor?

Medelåldern är väl runt 30, så får väl räknas som vuxna ändå tycker jag… 😁
Citera
2023-06-18, 22:05
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Medelåldern är väl runt 30, så får väl räknas som vuxna ändå tycker jag… 😁
Sorgligt
Men man skulle kunnavtro att det är ett gäng snorungar
Citera
2023-06-19, 14:00
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det är inte hon som har hotat någon, det är en liten tjej. Att någon skulle vara rädd för henne är ju löjligt. Men om så är fallet gör man väl en polisanmälan. De (ni) vill få henne att framstå som klandervärd för att rättfärdiga att fortsätta hacka. Faktum är ju dock att de som sitter i rättegången inte är ett dugg bättre. Jag tycker personligen att de är betydligt värre. Även om jag skulle räkna bort att Z har IF och uppenbart inte kan stå upp för sig själv, hade det inte varit rätt.

Jag måste rätta dig lite nu. Den som hotat är ingen liten tjej, hon är över 20! Man kan tro hon är yngre men det är hon inte.
Citera
2023-06-19, 14:34
Medlem
Tycker mig ana ett trendbrott… Kan det vara möjligt?? I så fall blir ingen lyckligare än jag! En del verkar dessutom trots allt ha en gnutta självinsikt… Halleluja! C*miz och S*mon talar, då står man givakt! CG:s innersta kärna verkar dessutom ha krackelerat och slagits i spillror. M*la ska släppa bomber och oron sprider sig, vad och om vem och varför? Vi väntar med spänning! Popcorn poppas varje kväll, för man vill ju inte missa!! Anjo, vi väntar på dokumentären om CG, du får 10.000 likes!!
Citera
2023-06-19, 14:37
Medlem
DayNites avatar
mycket anmärkningsvärt att Anjo ger Runk Krille uppmärksamhet, då det finns loggar på hur han groomar minderåriga barn, något jag trodde Anjo skulle ta avstånd för då han bör vara med rädd om sina samarbetspartners som inte heller vill bli förknippade med vuxna män som groomar
Citera
2023-06-19, 16:04
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Tycker mig ana ett trendbrott… Kan det vara möjligt?? I så fall blir ingen lyckligare än jag! En del verkar dessutom trots allt ha en gnutta självinsikt… Halleluja! C*miz och S*mon talar, då står man givakt! CG:s innersta kärna verkar dessutom ha krackelerat och slagits i spillror. M*la ska släppa bomber och oron sprider sig, vad och om vem och varför? Vi väntar med spänning! Popcorn poppas varje kväll, för man vill ju inte missa!! Anjo, vi väntar på dokumentären om CG, du får 10.000 likes!!

Det är nästan så jag börjar tro att allt är regisserat och de här människorna är skådespelare som följer manus. Jag fattar inte att det kan svänga så här snabbt åt alla möjliga håll.
När det laddats ur på ett ställe börjar det brännas på ett annat innan det första ens kallnat.
Citera
2023-06-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Jag måste rätta dig lite nu. Den som hotat är ingen liten tjej, hon är över 20! Man kan tro hon är yngre men det är hon inte.
Ja men ändå, jag har svårt att se att någon känner rädsla för henne på riktigt. Uppenbarligen har hon väldigt svårt att kontrollera sin ilska. Blir hon arg lägger hon ut en tiktok med hot mot diverse personer. Visst, blir man genuint rädd ska man göra en polisanmälan men känns väldigt löjligt allting. Att sedan påstå att det är Z som hotat för att det är Z som gjort S arg är bara jättemärkligt. Alla vuxna får ta ansvar för sitt eget handlade.
Citera
2023-06-19, 16:48
Medlem
Citat:

Ja det tragiska är att det krävs att någon de har respekt för säger ifrån. Ingen skulle ha reflekterat över det om inte C*miz påpekat hur sinnesjukt det var. Det hade varit fullt förståeligt om det var ett gäng 13 åringar… men vi pratar vuxna människor. Pinsamt. Sedan har vi de som aldrig skulle kunna svälja sin stolthet och erkänna hur vidrigt deras beteende varit. De vill bara rädda sig själva genom att berätta hur vidrig Z är. De förstår inte att inget kan rättfärdiga deras beteende. De valde ut ett lätt offer som inte klarade av att stå upp för sig själv. Det här var bara droppen, det har varit många rättegångar mot Z som gått över gränsen.

M*la är bara sur på V. Varför är oklart. Känns mest som hon är en väldigt känslig själ som inte förstår att man måste tåla lite om man ska behandla andra som skit. V är inte ett dugg bättre hon, men det finns inget hon inte kommer undan med. Så länge hon upprepar att hon står för allt så är det helt ok.
Senast redigerad av Eliseei 2023-06-19 kl. 16:51.
Citera
2023-06-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja det tragiska är att det krävs att någon de har respekt för säger ifrån. Ingen skulle ha reflekterat över det om inte C*miz påpekat hur sinnesjukt det var. Det hade varit fullt förståeligt om det var ett gäng 13 åringar… men vi pratar vuxna människor. Pinsamt. Sedan har vi de som aldrig skulle kunna svälja sin stolthet och erkänna hur vidrigt deras beteende varit. De vill bara rädda sig själva genom att berätta hur vidrig Z är. De förstår inte att inget kan rättfärdiga deras beteende. De valde ut ett lätt offer som inte klarade av att stå upp för sig själv. Det här var bara droppen, det har varit många rättegångar mot Z som gått över gränsen.

M*la är bara sur på V. Varför är oklart. Känns mest som hon är en väldigt känslig själ som inte förstår att man måste tåla lite om man ska behandla andra som skit. V är inte ett dugg bättre hon, men det finns inget hon inte kommer undan med. Så länge hon upprepar att hon står för allt så är det helt ok.

Precis, V kommer undan med allt. Det har skrivits här i tråden att hon fått stå till svars för sina hot mot S*nna och bett CG om ursäkt. Men se nä, det har hon INTE enligt henne själv. ”Varför skulle jag?”
Citera
2023-06-19, 21:19
Medlem
Citat:
Precis, V kommer undan med allt. Det har skrivits här i tråden att hon fått stå till svars för sina hot mot S*nna och bett CG om ursäkt. Men se nä, det har hon INTE enligt henne själv. ”Varför skulle jag?”

Älskar att hon nu sitter och predikar om att man inte ska dra in familj, arbetsgivare mm. Hon som var VÄLDIGT tydlig med att hon skulle kontakta S*nnas arbetsgivare och göra allt hon kunde för att få bort henne som Uska…. 🤔
Citera
2023-06-19, 21:54
Medlem
Citat:
Älskar att hon nu sitter och predikar om att man inte ska dra in familj, arbetsgivare mm. Hon som var VÄLDIGT tydlig med att hon skulle kontakta S*nnas arbetsgivare och göra allt hon kunde för att få bort henne som Uska…. 🤔
Ja eller hur, gäller även Cr*zy, då skulle hennes arbete kontaktas för att hon var så problematisk. Och nu med Z så har soc kontaktas i hopp om att hon ska bli av med umgänget med sitt barn. Då är det plötsligt inte lika viktigt att skilja på privatliv och tiktok. Äckligt mycket dubbelmoral. Det blir också svårt att ta dem på allvar när det blir tydligt att de ljuger om vad Z faktiskt gjort/sagt. Jag undrar hur mycket av det som faktiskt är sant, och vad som sägs endast för att göra sig själv till offer för att rättfärdiga sitt eget vidriga beteende.
Citera
2023-06-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorsluskenSPANGA
Det ryktas om att en person som vistades i CGs kretsar förut kommer komma ut me ganska oroväckande material angående flera medlemmar ur CG inom närnsta dagarna. Dem har ju fokuserat en hel del på hur fel det är med privata messenger grupper och liknande men verkar helt ha glömt bort hur dem själv agerat bakom kulisserna, fått se en bråkdel och bara de skulle räcka att få hela TikTok att gapa stort och CG att lite fint hålla in tummen på sin App för att sedan dansa över till radera. Sweden Rockarn och Åklagaren och Den där Nicky bör ha ett extra öga i helgens lives tror jag Även SnyggF. Detta känns faktiskt så rättvist och jävligt modigt av tjejen som kommer träda fram! Fram med popcorn skeppet sjunker.
Riktig underbyggd fakta oxå 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in