2023-06-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Fast det är ju inte min tolkning av det hon sa… Det hon pratade om var ju ang polisanmälan kring det som Z*ngo berättade om i ”rättegången” mot henne… Att polisen sagt att Z*ngo är ett offer i detta och att det inte är något som ska diskuteras på TT. Och det låter ju rimligt!!
Ja försvara gjorde hon verkligen inte. Ingen vågar försvara CG offer. Om någon kommenterar något som inte passar blir de väldigt snabbt blockade.

Jag har inga ord över hur lågt det är av CG att gå på en människa med IF, som helt uppenbart från dag 1 bara varit ute efter att få vänner… men saknar social kompetens. Det enda Z har gjort är att härma CG för att få vara med i gänget. Att det är så hemskt att Z har nämnt namn och spelat upp andras lives… på riktigt. Vad är de CG gjort ett antal månader nu. Självinsikten är som vanligt på topp.
Citera
2023-06-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja försvara gjorde hon verkligen inte. Ingen vågar försvara CG offer. Om någon kommenterar något som inte passar blir de väldigt snabbt blockade.

Jag har inga ord över hur lågt det är av CG att gå på en människa med IF, som helt uppenbart från dag 1 bara varit ute efter att få vänner… men saknar social kompetens. Det enda Z har gjort är att härma CG för att få vara med i gänget. Att det är så hemskt att Z har nämnt namn och spelat upp andras lives… på riktigt. Vad är de CG gjort ett antal månader nu. Självinsikten är som vanligt på topp.

Hon har MILD IF, sluta skylla på det. Z är långt ifrån dum i huvudet, hon vet exakt vad hon gjort.
Citera
2023-06-17, 18:10
Medlem
Kaellkritiks avatar
Nu har ”förhör” pågått mot Z-o i flera timmar på TikTok. Jag kan inte tycka att sånt här är rättfärdigat.

Jag kan förstå att man vill reda ut saker med varann men inte att man vill stå ”på scen” inför x antal hundra personer som man inte har en aning om vilka de är.
Citera
2023-06-17, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hon har MILD IF, sluta skylla på det. Z är långt ifrån dum i huvudet, hon vet exakt vad hon gjort.
Ja CG vill gärna påpeka hur lindrig hennes IF är. De har ifrågasatt om hon överhuvudet har diagnosen. Allt för att rättfärdiga sitt beteende. Det är bara att lyssna på henne för att förstå att hon mentalt är ett barn. De andra däremot, har ingen diagnos att skylla på för sitt vidriga beteende. Blir genuint oroad för människor som inte kan se att deras beteende mot henne är sinnesjukt. Att sitta i timmar och pressa en människa på det här sättet. Mördare kommer lindrigare undan.

Det sorgliga är att hon inte förstår att de inte har någon rätt att utsätta henne för det här. Hon låter de köra över henne utan att ifrågasatta det minsta. Den här L*tte som tidigare varit någorlunda vettig har tappa det fullständigt.
Citera
2023-06-17, 18:24
Medlem
Citat:

Svårigheter Lindrig IF;

Teori. Det vill säga kunna föreställa sig saker i tanken. Till exempel att läsa, skriva, räkna och annat som tränas i skolan.

Socialt samspel. Det vill säga hur man umgås med andra. Att bedöma andra människor och situationer.

Praktiska saker. Det vill säga vardagliga aktiviteter som till exempel att tvätta sig, klä på sig, städa och ha hand om pengar.
Citera
2023-06-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Nu har ”förhör” pågått mot Z-o i flera timmar på TikTok. Jag kan inte tycka att sånt här är rättfärdigat.

Jag kan förstå att man vill reda ut saker med varann men inte att man vill stå ”på scen” inför x antal hundra personer som man inte har en aning om vilka de är.
Alltså dom har suttit i den här rättegången sen kl. 14 och den pågår fortfarande. Sjukt
Citera
2023-06-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Alltså dom har suttit i den här rättegången sen kl. 14 och den pågår fortfarande. Sjukt

I hela dehär är K den enda vettiga som kan förhöra. Synd de inte fått ett enda svar på 6h
Citera
2023-06-17, 20:37
Medlem
Citat:
I hela dehär är K den enda vettiga som kan förhöra. Synd de inte fått ett enda svar på 6h
Dom har ju provat förut . Men får aldrig svar
Citera
2023-06-17, 20:53
Medlem
Citat:
K har knappast varit vettig i den här rättegången. De hacka just på henne för att de misstänkte att hon ’läser i mobil’ som att det är en riktig rättegång. Att hon frågar om lov för att gå och ta ett glas nyponsoppa visar hur nertryckt hon är. Vidriga människor som inte kan se att det här har gått alldeles för långt.

M*la är verkligen helt verklighetsfrånvänd. En av de värsta i CG och hon kan absolut inte se det, utan förstår inte alls varför Z ser henne som en mobbare. Tragikomiskt att det står ’support suicide zero’ i liven.
Citera
2023-06-17, 20:56
Medlem
Citat:
K har knappast varit vettig i den här rättegången. De hacka just på henne för att de misstänkte att hon ’läser i mobil’ som att det är en riktig rättegång. Att hon frågar om lov för att gå och ta ett glas nyponsoppa visar hur nertryckt hon är. Vidriga människor som inte kan se att det här har gått alldeles för långt.

M*la är verkligen helt verklighetsfrånvänd. En av de värsta i CG och hon kan absolut inte se det, utan förstår inte alls varför Z ser henne som en mobbare. Tragikomiskt att det står ’support suicide zero’ i liven.

Ja man ser ju rätt tydligt att hon tittar på en annan skärm och inte ens lyssnar på de dom säger.
Citera
2023-06-17, 21:00
Medlem
Citat:
Ja man ser ju rätt tydligt att hon tittar på en annan skärm och inte ens lyssnar på de dom säger.
Men och????? Låt den stackars människan vara. Om hon nu är så problematisk, blocka? Gå vidare i livet. Allvarligt. Är det här verkligen vuxna människor, utan IF? Jag börjar tvivla.
Citera
2023-06-17, 21:02
Medlem
Citat:
Men och????? Låt den stackars människan vara. Om hon nu är så problematisk, blocka? Gå vidare i livet. Allvarligt. Är det här verkligen vuxna människor, utan IF? Jag börjar tvivla.

Gå vidare i livet när hon utsätter familjer och barn för hot som får de att känna rädsla för sina liv??? Är du på riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in