2023-06-16, 12:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, sagostunder och barnteater verkar lämpligare.

Berätta nu, vem var det som runkade senast du var på biblioteket?

Ja lika lämpligt som relationer och samlevnad med Johanna Möller.
Citera
2023-06-16, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja lika lämpligt som relationer och samlevnad med Johanna Möller.
Du vill inte berätta om det var du eller sagoläsarna som runkade alltså? Då lutar jag åt att det var du.
Citera
2023-06-16, 13:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du vill inte berätta om det var du eller sagoläsarna som runkade alltså? Då lutar jag åt att det var du.

Fritid och natur med Mattias Flink.

Du tröttnar verkligen aldrig på dina halmgubbar, så störd.
Citera
2023-06-16, 13:13
Avslutad
Citat:
Fritid och natur med Mattias Flink.

Du tröttnar verkligen aldrig på dina halmgubbar, så störd.
Det är ingen halmgubbe. Du skrev att sagostunderna var runktillställningar. Varför kan du inte berätta vem som runkade?
Citera
2023-06-16, 13:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det är ingen halmgubbe. Du skrev att sagostunderna var runktillställningar. Varför kan du inte berätta vem som runkade?

En komplett halmgubbe givetvis men det är ju 99% av din debattstil så ingen är förvånad. Det var du som att det var "arbetstillfällen för artister". Det är vad du kallar peddos som twerkar och pratar sex med barn.

Är du såhär öppet pedofil irl med?
Citera
2023-06-16, 13:36
Avslutad
Citat:
En komplett halmgubbe givetvis men det är ju 99% av din debattstil så ingen är förvånad. Det var du som att det var "arbetstillfällen för artister". Det är vad du kallar peddos som twerkar och pratar sex med barn.

Är du såhär öppet pedofil irl med?
Ja, sagostunder är arbetstillfällen för artister.

Det är de här runktillställningarna som jag vill att du berättar mer om. Vem var peddosen som satt och runkade? Du eller sagoläsaren?
Citera
2023-06-16, 13:42
Avslutad
Citat:

Det är de här runktillställningarna som jag vill att du berättar mer om. Vem var peddosen som satt och runkade? Du eller sagoläsaren?

Du märker ord. Vinhoran runkar när hon kommer hem; utan sagoläsning, ingen runkinspiration. Det räcker inte med att slicka på en buktalardocka som ser ut som ett barn, fantasin behöver nya objekt fattar du väl!
Citera
2023-06-16, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Du märker ord. Vinhoran runkar när hon kommer hem; utan sagoläsning, ingen runkinspiration. Det räcker inte med att slicka på en buktalardocka som ser ut som ett barn, fantasin behöver nya objekt fattar du väl!
Det var nog allt du som fick din inspiration när du satt här längst bak i publiken.

https://youtu.be/2tlDcVYgwyc
Citera
2023-06-16, 13:54
Avslutad
Citat:
Det var nog allt du som fick din inspiration när du satt här längst bak i publiken.

https://youtu.be/2tlDcVYgwyc

Jag klickar inte på länk som ej förklarar vad den innehåller.

Är helt övertygad om att transgalningarna kommer få en saftig backlash, det finns gränser, men det har sekten inte insett.
Citera
2023-06-16, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag klickar inte på länk som ej förklarar vad den innehåller.

Är helt övertygad om att transgalningarna kommer få en saftig backlash, det finns gränser, men det har sekten inte insett.
Du behöver inte klicka.

Här kommer i alla fall ytterligare en runktillställning från TV4 Nyhetsmorgon. Ni hittar säkert nåt som tillfredsställer era fantasier.

https://youtu.be/kC2dlpHdNMM
Citera
2023-06-16, 13:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Så det finns porr för barn? Sluta svamla idiot.

Alla tillfällen peddos får med barn är sådana tillställningar. Låtsas du inte veta vad en pedofil är nu? Löjligt.
Citera
2023-06-16, 14:03
Avslutad
Citat:
Så det finns porr för barn? Sluta svamla idiot.

Alla tillfällen peddos får med barn är sådana tillställningar. Låtsas du inte veta vad en pedofil är nu? Löjligt.
Ja, det är ju just för att du var med själv som du kan veta att det var en runktillställning.

Hur känner du för den här runktillställningen som var på Nyhetsmorgon?

https://youtu.be/kC2dlpHdNMM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in