2023-06-16, 11:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag pratar om det du och din kult utsattes för på biblioteket.
//Jag och min kult

Svara nu fegis. Vad ser du?
Citera
2023-06-16, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Svara nu fegis. Vad ser du?
Någon konstig burlesk show.

Berätta nu fegis om runktillfällena du var med om på biblioteket. Var det du eller sagoläsarna som runkade?
Citera
2023-06-16, 11:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Någon konstig burlesk show.

Berätta nu fegis om runktillfällena du var med om på biblioteket. Var det du eller sagoläsarna som runkade?

För barn? Du förstår inte vad som är lämpligt och inte längre?
Citera
2023-06-16, 11:17
Avslutad
Citat:
För barn? Du förstår inte vad som är lämpligt och inte längre?
Jag pratar inte om konstiga burleska shower för barn, jag pratar om sagostunderna på biblioteket där du eller sagoläsarna satt och runkade.
Citera
2023-06-16, 11:24
Medlem
Tervulls avatar
Äcklet sitter ju och porrar sig med en målarbok som man tydligt ser har inslag av pedofili. Denna vidriga människa skall inte vara i närheten av barn. Han borde låsas in för gott. Är folk så hjärntvättade eller är de också pedofiler?
Citera
2023-06-16, 11:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag pratar inte om konstiga burleska shower för barn, jag pratar om sagostunderna på biblioteket där du eller sagoläsarna satt och runkade.

Jag frågade vad du ser. Om någon sa till dig "ja men det är bara porr för barn" så tänker du vad?
Citera
2023-06-16, 11:58
Avslutad
Citat:
Jag frågade vad du ser. Om någon sa till dig "ja men det är bara porr för barn" så tänker du vad?
Jag svarade på vad jag ser.

Varför vill du hellre prata om nåt Youtube-klipp med någon konstig malplacerad burleskshow istället för att berätta om sagostunderna du var med om och om det var du eller sagoläsarna som runkade?
Citera
2023-06-16, 12:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag svarade på vad jag ser.

Varför vill du hellre prata om nåt Youtube-klipp med någon konstig malplacerad burleskshow istället för att berätta om sagostunderna du var med om och om det var du eller sagoläsarna som runkade?

Varför tror du att det är så absurt svårt för dig att bara ta avstånd från pedofili?
Citera
2023-06-16, 12:09
Avslutad
Citat:
Varför tror du att det är så absurt svårt för dig att bara ta avstånd från pedofili?

Är det inte så enkelt att man är antingen för pedofili eller emot? Inte precis raketforskning att inse hur det ligger till...
Citera
2023-06-16, 12:14
Avslutad
Citat:
Jag har inga problem att ta avstånd från pedofili.

Så nu kan du ju berätta allt om de här runktillställningarna på biblioteket du varit på och om det var du eller sagoläsarna som runkade.
Citera
2023-06-16, 12:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Är det inte så enkelt att man är antingen för pedofili eller emot? Inte precis raketforskning att inse hur det ligger till...

Jo kanske men förr i tiden var ju åtminstone peddosarna smarta nog att förneka pedofili, nu försöker dom inte ens låtsas längre utan är 100% öppna med att man vill sexualisera barn så tidigt som möjligt och hela tokvänstern är mer än med på tåget.

Citat:
Jag har inga problem att ta avstånd från pedofili.

Så nu kan du ju berätta allt om de här runktillställningarna på biblioteket du varit på och om det var du eller sagoläsarna som runkade.

Du har uppenbarligen massiva problem med det eftersom du gör allt för att försöka plocka bort barnen, man gör inte strip, drag, burlesk eller porr för barn. Varför förstår du inte detta?
Citera
2023-06-16, 12:22
Avslutad
Citat:
Jo kanske men förr i tiden var ju åtminstone peddosarna smarta nog att förneka pedofili, nu försöker dom inte ens låtsas längre utan är 100% öppna med att man vill sexualisera barn så tidigt som möjligt och hela tokvänstern är mer än med på tåget.

Du har uppenbarligen massiva problem med det eftersom du gör allt för att försöka plocka bort barnen, man gör inte strip, drag, burlesk eller porr för barn. Varför förstår du inte detta?
Nä, sagostunder och barnteater verkar lämpligare.

Berätta nu, vem var det som runkade senast du var på biblioteket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in