Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-03, 22:52
  #2881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiddeboi
Hejsan, nyss börjar med UE någon som vill sicka vart baslanida ingången ligger? Jag har några platser i Borås/gbg jag kan dela med mig av.
Kan inte skicka pm till dig testa att skicka till mig
Citera
2021-01-04, 17:24
  #2882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludwig-UE
Kan inte skicka pm till dig testa att skicka till mig

kan inte sicka pm till dig.
kan du skriva på instagram @fiddehedlund
Citera
2021-01-06, 01:10
  #2883
Medlem
ska väl dit snart kom inte in sist , åker runt lite ibland med husbil och tittar ..lämnar Aldrig spår efter mig ..tips på ställen mottages tacksamt kan dela ställen jag har tillstånd för. instagram andersibacka ...lägger ej upp så många saker där men lättare att få kontakt...Mvh :Anders
Citera
2021-01-07, 19:37
  #2884
Medlem
Baslandia sist jag var där nu är det helt stängt, vill man in dit igen får man vänta tills nästa gång den tas upp.

Annars i/runt Jönköping finns massvis, dock väldigt lite öppet, alltså behövs någon form av åverkan göras för att kunna få se ställena. Hade ju rekommenderat Oljeberget om det inte var så stängt som det är. Vi hade en djävulsk tur att vi lyckades komma in där.
Citera
2021-02-05, 14:08
  #2885
Medlem
Drugsmart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UEsverige1
Baslandia sist jag var där nu är det helt stängt, vill man in dit igen får man vänta tills nästa gång den tas upp.

Annars i/runt Jönköping finns massvis, dock väldigt lite öppet, alltså behövs någon form av åverkan göras för att kunna få se ställena. Hade ju rekommenderat Oljeberget om det inte var så stängt som det är. Vi hade en djävulsk tur att vi lyckades komma in där.
Tjena någon som vet något ställe som bergrum eller något. Är just nu i Jönköping vore kul och kolla in på
Citera
2021-03-27, 16:59
  #2886
Medlem
S3ONs avatar
Ej UE förvisso.. Men jag är sugen på hur utsikten från höghushotellet står sig i sydlig riktning... Har vi några galna idioter som gillar att klättra här? Kommer ju lätt utlösa rörelsesensorer och grejer - men flykten motsvarar väl halva nöjet för Gen Z?

Citat:
Ursprungligen postat av Saltap

Ni sitter väl inte på kåken, grabbar?
Citera
2021-05-06, 08:47
  #2887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Ej UE förvisso.. Men jag är sugen på hur utsikten från höghushotellet står sig i sydlig riktning... Har vi några galna idioter som gillar att klättra här? Kommer ju lätt utlösa rörelsesensorer och grejer - men flykten motsvarar väl halva nöjet för Gen Z?


Ni sitter väl inte på kåken, grabbar?


Shit har nästan slutat helt med ue, efter en incident i Tenhult.

Va uppe i den kranen i julas.. id06 :P

Om du vill ha lite utsikt rekomenderar jag Sofiakyrkan, Stadsparksvallen, Bondbergsmasten samt Karbingatan. Dem är rellativt enkela utan, även larm. Hade även tur med Blåbärsvägen en gång.
Citera
2021-05-06, 16:12
  #2888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludwig-UE
Kan inte skicka pm till dig testa att skicka till mig
Kan du skicka till mig med? WSTL1@protonmail.com
__________________
Senast redigerad av WSTL. 2021-05-06 kl. 16:15.
Citera
2021-05-07, 14:01
  #2889
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltap
Shit har nästan slutat helt med ue, efter en incident i Tenhult.


Det var som fan! Härligt att höra att du är vid liv iaf =)
Citera
2023-06-16, 01:12
  #2890
Medlem
DC-3s avatar
Någon som sitter på bilder från quality hotel winn som låg i Huskvarna?
Citera
2023-07-10, 22:56
  #2891
Medlem
Är det någon som känner tilll hur man tar sig in i baslandia? Det mesta verkar vara plomberat.
Citera
2023-07-11, 01:37
  #2892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPS1
Är det någon som känner tilll hur man tar sig in i baslandia? Det mesta verkar vara plomberat.
Vänta på rätt tillfälle :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback