2023-06-14, 07:00
Medlem
Enligt uppgift har han vaknat och kommunicerar nu via sk luftventil.
Citera
2023-06-14, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coinrunner

Då är det bara en tidsfråga innan han har lyckats vända situationen och anser att han själv är offret..
Citera
2023-06-14, 14:40
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Uppdatering från HT https://www.ht.se/2023-06-14/utredni...for-hudiksvall

Utredningen fortsätter efter misstänkta våldsbrottet utanför Hudiksvall
Det var förra helgen som en bostad utanför Hudiksvall spärrades av till följd av ett misstänkt våldsbrott. I samband med insatsen fick en målsägare föras till sjukhus.
Vissa förhör och utredningsåtgärder har genomförts och en ung man är fortsatt misstänkt för brottet.
Under natten mellan lördagen och söndagen den första helgen i juni larmades SOS till en adress strax utanför Hudiksvall. Larmet rörde ett misstänkt våldsbrott och i samband med insatsen fick en målsägare föras till sjukhus. Åklagare Annika Hassel meddelade i slutet av förra veckan att vissa omständigheter gjorde det svårt för henne att kommentera händelsen. Under tisdagen berättar Annika Hessel att vissa förhör har hållits och man har även fortsatt med andra utredningsåtgärder. Vad som framkommit i förhören är hon dock förtegen kring.
Hon kunde inte säga mycket mer än att målsägandens skador inte var livshotande och att personen fått lämna sjukhuset.

Det uppdaterades idag på HT. Såg också att han hade gått privat på Instagram.
Citera
2023-06-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coinrunner

Korrekt. Han ligger nu på vårdavdelning på Hudiksvalls sjukhus, inte längre i behov av IVA-vård.
Såg även M*ya på krogen i helgen, blåslagen. Verkade dock gilla uppmärksamheten och pratade vitt och brett om misshandeln med alla som orkade lyssna...
Citera
2023-06-15, 10:03
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mbsmls
Korrekt. Han ligger nu på vårdavdelning på Hudiksvalls sjukhus, inte längre i behov av IVA-vård.
Såg även M*ya på krogen i helgen, blåslagen. Verkade dock gilla uppmärksamheten och pratade vitt och brett om misshandeln med alla som orkade lyssna...

Det är konstigt att det inte har kommit ut något på lexbase eller krimfup, men jag är lite osäker hur pass ofta de uppdaterar? Allt är lite oklart tycker jag, lite information som kommer ut tycker jag.
Sen med M kan man ju tänka att hellre det än en instängd tjej som inte orkar komma ut eller prata med någon om det, sen om det är så hälsosamt det hon gör är en annan femma. Men hellre ute på och pratar om det än instängd och deprimerad kan man ju tycka, men det är bara vad jag tänker.

Sen om jag har tolkat Tom rätt, så känns det som att han kommer lägga ut ett långt inlägg på facebook/instagram om hur deprimerad han har varit och varför det blev som det blev haha.. Känns som att han kommer svettas i sommar med offerkoftan, men vi får väll se
Citera
2023-06-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham
Det är konstigt att det inte har kommit ut något på lexbase eller krimfup, men jag är lite osäker hur pass ofta de uppdaterar? Allt är lite oklart tycker jag, lite information som kommer ut tycker jag.
Sen med M kan man ju tänka att hellre det än en instängd tjej som inte orkar komma ut eller prata med någon om det, sen om det är så hälsosamt det hon gör är en annan femma. Men hellre ute på och pratar om det än instängd och deprimerad kan man ju tycka, men det är bara vad jag tänker.

Sen om jag har tolkat Tom rätt, så känns det som att han kommer lägga ut ett långt inlägg på facebook/instagram om hur deprimerad han har varit och varför det blev som det blev haha.. Känns som att han kommer svettas i sommar med offerkoftan, men vi får väll se

Vad jag förstår är han inte häktad än iaf, är på sjukhuset utan någon polisövervakning.
Iofs kanske svårt att hålla förhör med någon som skurit av sig luftstrupen...
Citera
2023-06-15, 13:31
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Vad jag förstår är han inte häktad än iaf, är på sjukhuset utan någon polisövervakning.
Iofs kanske svårt att hålla förhör med någon som skurit av sig luftstrupen...

Ja okej! Och det är sant
Citera
2023-06-15, 18:24
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham

Lexbase?
Han är väl inte dömd för detta ännu !!
Citera
2023-06-15, 18:25
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:

Jaså? Sitter hon på krogen blåslagen och pratar om sitt helvete?
Vad är detta för sorts tjej? Ursäkta, men WT är nog riktigt passande deluxe.
Citera
2023-06-15, 18:53
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Jaså? Sitter hon på krogen blåslagen och pratar om sitt helvete?
Vad är detta för sorts tjej? Ursäkta, men WT är nog riktigt passande deluxe.
Tänkte exakt samma sak, vad är det för tjej. Istället borde hon hålla en låg profil och inte utmana i onödan. Vad händer när han kommer hem och får höra vad hon sagt på krogen...

...och antagligen inte var helt nykter...
Senast redigerad av exoticspice 2023-06-15 kl. 18:55.
Citera
2023-06-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tänkte exakt samma sak, vad är det för tjej. Istället borde hon hålla en låg profil och inte utmana i onödan. Vad händer när han kommer hem och får höra vad hon sagt på krogen...

...och antagligen inte var helt nykter...

Nä låg profil var det minsta hon hade.. Var definitivt inte nykter och började t.o.m prata med random folk i baren om det, mina vänner som är samma årskull som M*ya fick en oombedd recap av händelseförloppet, dom tyckte det var så obehagligt att dom gick därifrån.. Alltså dom känner henne inte ens, gått på gymnasiet samtidigt men inte ens samma klass.
Citera
2023-06-15, 21:35
Medlem
Den där muppen slogs och mobbades mycket i yngre dagar.
Ja även nu i äldre dagar är han inte blyg att berätta för folk hur värdelös dom är.

Har alltid tyckt de är otroligt hur nån ens skulle vilja ha en mobbare som föreläser för ungdomar.

Aja, snart är allting vänt till hans fördel, så har hans liv jämt funkat, släkten hjälper mer än gärna till, gärna får han med en hel förening och nån skola på ett hörn med för att trycka på att det är han det är synd om och dit uppmärksamheten ska vändas.

Väldigt otrevlig kille, ganska rutten med.

Hoppas han får ett vettigt straff för det han gjort, för innan detta har det hänt mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in