2023-06-13, 20:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Har raw-Freddan och Fredrik likadana frisyrer?

Jag blir inte klok på hur någon av dem har håret?

Fredriks hår är lite glest där fram. Därför burrar han till det, typ tuperar det lite (alternativt att det är värmeskadat) och sen kammar han det rätt.
Man ser igenom håret men inte ända ned till hårbotten eftersom det är ”tillburrat”
Citera
2023-06-13, 20:36
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hahahaha I agree!! Vem fan frågar kamerasnubben om det är okej att öppna bildörren eller inte😂😂

Självklart ska man inte fråga kameramannen om det är okej att öppna bildörren eller ej, det var ingen som påstod det heller.

Däremot är det en vettig lösning att fråga samma produktion som gav en uppgiften att inreda en stuga om det är okej att spika i den.

Om de inte vet eller vill svara på det finns det som sagt också andra lösningar.

Oavsett hur de gör är det Agusts ansvar att få Carro med sig när han gör något hon anser är fel, och förklara varför han har rätt och hon har fel så att de sedan gemensamt kan ta ett beslut båda är nöjda med. Att ge upp och sätta sig och sura är ingen lösning.
Senast redigerad av mendokse 2023-06-13 kl. 20:45.
Citera
2023-06-13, 20:56
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Lite konstigt att kaptenen inte lyckades att komma i sin frugas pussy, är han omskuren? 🤔
Det kan ju vara så att han går på antidepp - klassisk biverkning att man inte kan få orgasm. Och han känns ju lite känslomässigt... tom, liksom.

Ingen anklagelse eller nedvärdering på nåt sätt - det kan möjligen vara en förklaring bara.
Citera
2023-06-13, 20:59
Medlem
dialektikers avatar
Jag blev tvungen att starta en tråd om det, så vi inte seglar ut här i att Arvid har kanonsex även om han inte kommer.

Jag tycker det var intressant att diskutera.
(FB) Kan ni vara helt tillfredsställda med sexet även om ni inte kommer?
Citera
2023-06-13, 21:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Håller med men varför spelar han? Han ljög ju med hela kroppen från första ögonkastet till vigseln.

Han har ju konstaterat själv att han inte känner känslor. Istället härmar han andras beteende sa han i den där podden. Han sa också att han försöker utvecklas i det där med känslor genom viss litteratur som tar upp ämnet.

Det är exakt det många tittare uppfattar, att hans uttryck är inlärt och inte genuint. Vi har tolkat det som ljug och medvetet gaslight i vissa fall, men det är inte 100% längre tycker jag. Jag håller öppet för båda varianterna ännu så länge.
Citera
2023-06-13, 21:05
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Han påpeka ju tidigt att han har lagt 100% fokus på sig själv ett par år innan och det märks. I en relation behöver man kompromissa en hel del. Antingen så vaknar han upp till det eller så kommer de bli konflikter, han har en väldigt tur att Ida har ett otroligt överseende.

När förälskelsen (för det är förälskelse, inte kärlek så snabbt) lagt sig, så minskar överseendet i snabb takt.
Citera
2023-06-13, 21:06
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Han har ju konstaterat själv att han inte känner känslor. Istället härmar han andras beteende sa han i den där podden. Han sa också att han försöker utvecklas i det där med känslor genom viss litteratur som tar upp ämnet.

Det är exakt det många tittare uppfattar, att hans uttryck är inlärt och inte genuint. Vi har tolkat det som ljug och medvetet gaslight i vissa fall, men det är inte 100% längre tycker jag. Jag håller öppet för båda varianterna ännu så länge.

Låter som ett skolexempel på en tvättäkta psykopat då.
Citera
2023-06-13, 21:08
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Självklart ska man inte fråga kameramannen om det är okej att öppna bildörren eller ej, det var ingen som påstod det heller.

Däremot är det en vettig lösning att fråga samma produktion som gav en uppgiften att inreda en stuga om det är okej att spika i den.

Om de inte vet eller vill svara på det finns det som sagt också andra lösningar.

Oavsett hur de gör är det Agusts ansvar att få Carro med sig när han gör något hon anser är fel, och förklara varför han har rätt och hon har fel så att de sedan gemensamt kan ta ett beslut båda är nöjda med. Att ge upp och sätta sig och sura är ingen lösning.

Nä du, det enda rätta hade varit om August sagt
”nu är det jag som spikar in en liten spik här och du får tycka det är fel om du vill. Jag tar också på mig ansvaret om det i efterhand visar sig att jag behöver det, du slipper det helt och hållet. Bra, då säger vi så.”
Citera
2023-06-13, 21:09
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Låter som ett skolexempel på en tvättäkta psykopat då.

Mja, alexitymi kan det va. Allt är liksom inte psykopati.
Citera
2023-06-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Varsågoda 🤣

https://www.instagram.com/reel/Ctbvh70u6xu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Lady och Lufsen 😍
Citera
2023-06-13, 21:25
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tydligen tycker de inte orgasm är viktig. Apropå sex. Arvid kan ha sex utan orgasm. Blev väldigt förvånad. Är det vanligt? Varit med om det men då var killen inte tillräckligt tänd eller störd av gummit.

Jag tänkte att han kanske var inspirerad av nån form av tantra-sex.

“En av teorierna inom tantra är att mannen tappar en del av sin kraft/energi vid utlösning och man strävar efter att mannen inte ska få traditionell utlösning utan njuta av orgasmer på andra sätt.”
Citera
2023-06-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det amerikanska namnet "Lady and the tramp" passar bättre.

Nej, det passar väldigt dåligt med tanke på att han liknar en brat och bor i ett 10 miljoner kr hus i Danderyd. 🤫
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in