Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Tror det är jätteolika. Personen jag varit med i 10 år har sex på det sättet, han tycker det är lika skönt att nästan komma påstår han och sen gillar han att kunna hålla på mycket å länge. Det var ju kul för mig såklart! I början störde det mig lite för jag gillar liksom du att avsluta med att komma och det kändes konstigt att han inte alltid gjorde det med mig. Men sen insåg jag ju rätt snabbt att han blev desto hungrigare på mig av att inte komma varje gång så då vande jag mig å började gilla det rentav. Nu blir jag otroligt pilsk om jag inte kommer så kan inte göra sådär så ofta men en gång ibland så tar jag en orgasmfri vecka/månad å plågar mig själv.. och det är ganska intressant vad som händer i kroppen å huvudet då faktiskt..
Intressant diskussion. Det är nog så att man synkroniserar med varandra efter ett tag?
Just nu har jag inte sex med karlar. Var ett tag sen.
Men i ett långt förhållande med bra sex så kan jag tänka mig att man synkroniserar sig med varandra? Precis som när man dansar med en partner, det kan ta ett tag innan man känner in varandras sätt att dansa, och så kan det utvecklas till något bra.
Ja, jag tycker Ida och Arvid kom in på en fantastiskt frigjord diskussion, på ett så himla avslappnat sätt.😍 All cred till dem för det.
Samtidigt så var det lite to much att de liksom skulle förhäva sig inför svenska folket vilket fantastiskt sex de har.
Det kändes verkligen som en demonstrationsuppvisning.
Med tanke på att Ida sagt att hon tävlar i att visa hur bra relation hon har med Arvid, på parhelgen "jag är en tävlingsmänniska. Vi ska visa upp att vi är bästa paret...", så var ju sexuppvisningen i köket en fortsatt demonstration i att visa upp det oslagbara sex de har i sin relation.
(Jag har haft ett långt förhållande. Sexet var bra i början. Men det utvecklades inte till en så bra sits som du gjort i din relation. Med en karl som inte kom då. På ett sätt bra för mig, men sen mer negativt då han inte kom.)