Citat:
Ursprungligen postat av
Inte-fascist
"Nu är det Sommar i Swebbtv!" skriver Swebbtv 30 juni - dan före dessa sommarprogram kommer börja sändas.
Swebbtv:s webbplats informerar om namn för de första 15 dagarna i juli, bland annat Chris Forsne 1 juli och "Arga Blatten" (hans namn nämns inte av Swebbtv) 13 juli.
I övrigt mest välbekanta namn som varit med tidigare år - exempel på det är Swebbtv-lojala personer som Jan Tullberg, Lennart Matikainen, Katerina Janouch och Karl-Olov Arnstberg.
Varför vänta till dagen före om att Swebbtv:s sommarprogram ska börja?
Vad säger ni om namnen som är med? Hur mycket har Swebbtv ansträngt sig för att finna nya namn? Eller har de haft svårt att hitta personer som vill ställa upp?
Se där, här är det.
https://nyheter.swebbtv.se/nu-ar-det-sommar-i-swebbtv/
"För de första två veckorna ", så jag antar det kommer mer.
Det ser kul ut, jag ska ge de flesta en chans.
Hoppas på intressanta och personliga prat. En del tidigare prat var riktigt bra (jag recenserade dem här i tråden) även om jag skulle säga majoriteten var lite tröttsamma.
Trots allt, det är sommar, man vill inte lyssna på 1,5h gnäll om vänstern och globalister, varför demokratin inte fungerar och allt annat som är fel i samhället...
Tidigare år var kvinnors sommarprat mycket mer intressanta än männens. Få se om det blir så detta år också.
Boris prat ser jag fram emot. Han har ju varit genom en del i livet (och var liksom andra pratare en gång respekterad medlem på SR).
Hur som helst ägnar jag detta mer tid än P1 sommarprat, de med sina inkvoterade PK människor ur Stockholms kändisvärld som alla har samma åsikter, och som jag inte alls kan stå ut med.